suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 10:13 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sty 31, 2013 3:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt wrz 11, 2012 3:45 am
Posty: 16
Lokalizacja: Gródek / Podlaskie
Witam.

Chodzi mi o półoś prawą przednią (ta co wchodzi w most),
Oryginalnie mam taką gdzie przegub wewnętrzny jest nie z kulkami tylko z takim trójramiennym dziwadłem :) Postanowiłem wymienić obydwa przeguby.
Zamówiłem, przyszły, lewy przykręcany pasuje.
Prawy przyszedł na 22 frezy a dla mnie potrzeba 26 od strony mostu.
Szukałem i nie dam rady znaleźć, od jakich modeli jeszcze mogę poszukać półosi z przegubami Kulkowymi ?

Moja 1.6 8V 98r most aluminiowy

Byłbym wdzięczny za informację

_________________
________________________________
Nie udało się mi jeszcze w Vitarze, spierd..... czegoś po raz Trzeci :)


Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2013 7:18 pm przez shati, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: czw sty 31, 2013 4:11 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
26 frezów to ma zdaje się 2,5 v6. Masz stalowy most?

Te z trójramiennym krzyżakiem to przeguby z santany - szit jakich mało.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw sty 31, 2013 11:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
26 frezów i długość taka sama jak w Twojej vitce 1.6 8v jest tylko w półosiach od vitar 1.6 16v w rocznikach gdzieś od ~1997 w górę
Mało tego występuje.
Można też założyć do półosi 1.6 22 frezy obudowę i koszyk z przegubu 2.0 v6 i będziesz miał 26 frezów w półosi 1.6

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2015 6:46 pm przez radzik071, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pt lut 01, 2013 7:56 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt wrz 11, 2012 3:45 am
Posty: 16
Lokalizacja: Gródek / Podlaskie
Dziękuję :)

Od Grand Vitary 1.6 16v może być ?

_________________
________________________________
Nie udało się mi jeszcze w Vitarze, spierd..... czegoś po raz Trzeci :)


Na górę
Post: pt lut 01, 2013 8:02 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
radzik071 pisze:
26 frezów i długość taka sama


Ale może przeszczepić sam przegub wewnętrzny a półoś zostawić tą co ma?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lut 04, 2013 7:03 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt wrz 11, 2012 3:45 am
Posty: 16
Lokalizacja: Gródek / Podlaskie
NuVo pisze:
radzik071 pisze:
26 frezów i długość taka sama


Ale może przeszczepić sam przegub wewnętrzny a półoś zostawić tą co ma?


Przede wszystkim dziękuję Panowie za informację (dodatkowo dla slaw-a, za propozycję ze mi przerobi półoś)


"Patyk" w półosi santany jest krótszy niż w japońcu,
Z mojej półosi to jedynie przegub zewnętrzny wykorzystałem, prawie :)


Przeszczep się udał (tyle że pacjent nie wytrzymał :))
Wewnętrzny przegub Vitara 2.0 TD
"Patyk" od 1.6 8v Japończyk.
Przegub zewnętrzny oryginalny mój pobiłem przy zbijaniu :), miałem drugi

Ps. Może ktoś podałby długość prawego przegubu, tak dla spokoju :) (po zewnętrznych stronach przegubów, bez osiek które wchodzą w piastę i w most)

_________________
________________________________
Nie udało się mi jeszcze w Vitarze, spierd..... czegoś po raz Trzeci :)


Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2013 1:23 pm przez shati, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pn lut 04, 2013 7:09 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wiem że jest krótszy, chodziło mi o patyk z japońca. :oops:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn lut 04, 2013 7:22 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt wrz 11, 2012 3:45 am
Posty: 16
Lokalizacja: Gródek / Podlaskie
NuVo pisze:
Wiem że jest krótszy, chodziło mi o patyk z japońca. :oops:



Wiedziałeś i nie powiedziałeś a ja ile się nadenerwowałem.
Wszystkie półosie rozbabrane, składam okazuje się za krótka :)
Rozbieram, przekładam i się teraz boje czy nie za długa, czy nie namieszałem.

_________________
________________________________
Nie udało się mi jeszcze w Vitarze, spierd..... czegoś po raz Trzeci :)


Na górę
Post: ndz paź 04, 2015 8:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 30, 2015 9:35 pm
Posty: 37
Silnik: 1.9d
Model: Cabrio
Rok prod.: 1996
Witam, jestem tu nowy i chcialbym sie poradzic odnosnie swapu polosi do santany bo nie znajac tematu pojechalem i kupilem oczywiscie santanke, autko chcem przerobic, troszke podniesc itd, i dopiero po fakcie wyczytalem ze przeguby nie wytrzymuja a ze bardzo nie lubie jak mnie auto zawodzi to chcem je zmienic na japonce. Wyciągnąłem polosie z wiertarki, za wzor wziolem sobie lewa, pomierzylem i wyszlo mi ze dlugosc calkowita polosi to 49 - 52.5cm, wiekszosc polosi z 1.6 wedlug pomiarow sprzedajacych ma 50.5 - 54cm. Wreszcie znalazlem polosie japonskie o takich samych wymiarach, zamowilem przyszly, lewa pasuje perfekt, prawa tez ale ma 22 frezy a ja potrzebuje na 26, i tu pytanie:::::::::::: Czy przegub wewnetrzny z 2.0 16v ktory ma 26 frezow bedzie mi pasowac na patyk z 1.6 na ktorym zalozony byl przegub z 22 frezami, chodzi mi tylko o to czy frezy beda sie zgrywac, bo dlugosci polosi mam juz ogarniete, pozdrawiam i dziekuje


Na górę
Post: ndz paź 04, 2015 11:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Warunkowo akceptowany... Zapraszam do powitalni viewforum.php?f=37

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: pn paź 05, 2015 6:53 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
shati pisze:
Czy przegub wewnetrzny z 2.0 16v ktory ma 26 frezow bedzie mi pasowac na patyk z 1.6 na ktorym zalozony byl przegub z 22 frezami, chodzi mi tylko o to czy frezy beda sie zgrywac, bo dlugosci polosi mam juz ogarniete, pozdrawiam i dziekuje


Cały przegub nie będzie pasował bo patyk w 1.6 ma 22 zęby a w 2.0 - 29 zębów.
Musisz zostawić koronkę tą co ma 22 zęby z przegubu wew 1.6 a obudowę przegubu, koszyk i kulki dajesz z 2.0 v6 ( z 2.0 16 też powinno pasować) i wtedy masz półoś 1.6 na 26 zębów

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 05, 2015 7:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 30, 2015 9:35 pm
Posty: 37
Silnik: 1.9d
Model: Cabrio
Rok prod.: 1996
Ale kombinacja, dzieki wielkie za porade. Powoli ja przerabiam i kola jakie na nia zalozylem to BFG T/A 235/75 r15 czyli cos kolo 29' podnosze ja okolo 3' i mam nadzieje ze takie przeguby wytrzymaja


Na górę
Post: śr paź 07, 2015 8:56 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr wrz 30, 2015 9:35 pm
Posty: 37
Silnik: 1.9d
Model: Cabrio
Rok prod.: 1996
Przeszczep sie udal, pacjent bedzie zyc, zrobilem jak kazales, patyk i koronke na patyku zostawilem z 1.6, a kulki koszyk i cala oslona przegubu zewnetrzna z 2.0 16v, pasuje jak ulal, dzieki wielkie mistrzu


Na górę
Post: pt paź 30, 2015 2:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 07, 2014 10:43 am
Posty: 117
Nie jestem już pewien po którymś z kolei czytanym temacie. Mam Vitare 1.6 8v rocznik 1993 półosie japońskie z liftem od radzika 4''. Czy powyższa zamiana na przegub wewnętrzne od z 2.0 v6 lub 2.0 16v również ma tu zastosowanie czy jednak patyk japoński jest innej długości niż santana i trzeba szukać innych przegubów wewnętrznych na 26 frezów. Pytam po przymierzam się do zmiany dyfra na samuraja lub 2.0 v6 a nie chce przedłużać wahaczy.


Na górę
Post: pt paź 30, 2015 7:25 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
jak zmieniać kosz to od razu na taki od samuraia.
Do tego jak masz japońskie półosie 1.6 to wystarczy ći jeden przegub lewy wew zmienić na taki z 2.0 jak kolega wyżej.

hiszpańskie półośki nadają się tylko do seryjnych vitar.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl