piotrk pisze:
jak umiesz czytać, to przeczytaj kartę techniczną. To co podałeś dot. farby Malsky to pitu pitu marketingowe i nic nie jest warte. Daj kartę techniczną proszę
Powiem Ci w tajemnicy ?(polisznela), że to, że tego używa MW nie świadczy o tym dobrze, bo MW kupuje rzeczy NAJTAŃSZE. Myślisz, że marynarze sami malują okręty?
Owszem, coś tam mażą tymczasowo, ale tylko tymczasowo.
W stoczniach też takich cudów nie stosują ... cud miód i malina - primer, podkład i nawierzchniowa w jednym.
Tez takich farb używam, owszem, do różnych zastosowań, ale nie wciskam, że są mega och ah. Pogadamy za 5 lat
Nie mam żadnej kart technicznej - nie jestem przedstawicielem handlowym
Wiem tylko z praktyki, że po 2 latach u mnie w aucie farba sprawdza się na rdzę bdb.
Jest na niej napisane " bezpośredni konflikt z rdzą" i to mi styknie.
piotrk pisze:
i jeszcze raz powtórzę, jeśli epirust może być stosowany na powierzchnię St2, to może. Jak umiesz czytać, to powinieneś to jednak wyczytać
tu nie ma miejsca na interpretacje. St2 to St2 i koniec......
Ale ja nie twierdzę, że nie może
Tylko sam napisałeś, że St2 czyli nie na rdzę !:
piotrk pisze:
.........
"Na oglądanej bez powiększenia powierzchni nie może być oleju, smaru, pyłu, słabo przylegającej zendry, rdzy, powłoki malarskiej i obcych zanieczyszczeń."
.......
Czyli wg producenta nie może być rdzy na malowanej powieszchni a Ty piszesz, że może być rdza.
Producent kłamie ?
piotrk pisze:
.........czyli jakaś tam rdza, przylegająca, może być
nie ma co się spieracć
.......
Pokażcie mi chociaż małym druczkiem w karcie technicznej lub w jakimkolwiek opisie epoxydu że można stosować na rdzę.
Za to ta oliva:
https://oliva.com.pl/index.php?modul=Ol ... 2&klucz=34Ma napisane, że nie może być luźnej rdzy czyli nalot może być
powinna się nadać do Vitar
_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !