suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:24 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 14, 2009 11:52 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Jak sobie z tym radzicie przy seryjnych przełożeniach :?:
Ja mam bardzo traumatyczne z tym tematem przezycia:
Urwałem 2 przednie przegóby :evil: .
Próbując kręcić Silverstonami robię więcej szkody niż pożytku:
Próbując na półsprzęgle jaram sprzęgło, na puszczonym sprzęgle kopie sobie masakryczne doły które wręcz urudniają ciagniecie. Jak to robicie :?: :wink: :lol:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt kwie 14, 2009 6:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 08, 2006 12:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Braniewo
Nie powiedziałeś jeszcze o trzeciej możliwości tzn. na małym gazie i wtedy auto gaśnie.( bo zamało jadu ) :lol: :lol: :lol:
Ale poważnie najczęściej staram się unikać pomocy kołami. Są takie sytuacje ,że trzeba i nie mam na to patentu. Myślę ,że największe znaczenie ma wysokość na której zaczepiamy linę, żeby nas zamocno nie wgniatało w glebę i zamocno nie wyrywało w kosmoos. :lol:

_________________
Vitara sztywny most przedni
Land Rover Discovery 4.6
Jeep Cherokee 4.0


Na górę
Post: wt kwie 14, 2009 11:36 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Czasem zdarzy mi sie wspomoc kolami...ale wtedy lina musi byc odpowiednio zalozona tak jak pisal kolega PrzeM.

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
Post: śr kwie 15, 2009 11:26 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
kumpel targal sie do pieczatki i chcial pomoc sobie kolami
urwany kzyzak walu
roz..... tylny most
ale to bylo we wranglerze wiec nic dziwnego

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: czw kwie 16, 2009 7:41 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
PrzeM pisze:
.....Ale poważnie najczęściej staram się unikać pomocy kołami. Są takie sytuacje ,że trzeba i nie mam na to patentu. Myślę ,że największe znaczenie ma wysokość na której zaczepiamy linę, żeby nas zamocno nie wgniatało w glebę i zamocno nie wyrywało w kosmoos. :lol:

Dochodzę do podobnych wniosków ale mnie kosztowały dwa przeguby :evil: :evil: .
Jednak nauka kosztuje :wink: :lol:

Tak btw: Czy 4.24 z kołami 31" robi dobrze z elektrykiem :?: Czy też jest za szybko :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pt kwie 17, 2009 11:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw kwie 24, 2008 8:55 pm
Posty: 326
Lokalizacja: Gdańsk
Tak jak pisze Przem, zakładasz w miarę wysoko linę tak żeby nie wgniatało w glebę i na wyczucie napędy. Będziesz wiedział czy ma sens czy nie :D

_________________
Naczkinz

Vitara 1,6 8v - paździerz edyszyn :D
Sprzedana


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl