suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 9:15 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2227 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sty 11, 2014 10:12 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Najlepiej nowy kabel, bo połączenia będą się grzać i to też straty...
Kable jak byś kupował dłuższe, to kup większe fi, niż w tych seryjnych kablach do chińskich wyciągarek.
Są też takie tulejki miedziane do przedłużania kabli - sprawdzają się, ale jak masz praskę.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 12:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

jakoś wlazła :D

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 10:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
zbys19 pisze:
dobra dzięki pany
a powie ktoś jeszcze jak przedłuża się kable od windy??
obciąć oczka i sprasować na nowo czy skręcić na śrubkę ?? :D


najlepiej to założyć hebel i tylko jeden kabel trzeba będzie przedłużyć + który oryginał dajesz do hebla a od hebla nowy do aku lub na odwrót (nie wiem jakie długie kable dają do XTRa)

u mnie masowy do aku spokojnie starczył a z plusem jak powyżej mam

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 10:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
zbys nie przedłużaj masz w koncu taka płytę że 4 aku się zmieszczą przy wyciagarce :mrgreen:

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: sob sty 11, 2014 11:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 05, 2011 11:33 pm
Posty: 284
Lokalizacja: Kaszuby
Łukasz "najlepiej to założyć hebel i tylko jeden kabel trzeba będzie przedłużyć + który oryginał dajesz do hebla a od hebla nowy do aku lub na odwrót (nie wiem jakie długie kable dają do XTRa)"

Też tak mam, hebel i jeden nowy kabel, przy escape był za krótki do tego jak chciałem to zrobić

_________________
VITARA 98 2.0. ESCAPE, ARB tył, IRONMAN 2", buda 2" , BFG 30", zderzaki stalowe - było
SAMURAI 92 1.3 DRAGON WINCH przenośna, MINISPOOL tył, LOCK-RIGH przód, OME, wieszaki 2", kopia SIMEX 30", zderzaki stalowe - jest


Na górę
Post: ndz sty 12, 2014 7:08 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
na chwile obecną kabel + przetarł mi sie o pasek w fazie testów :oops: przeciąłem więc i w tym miejscu jest hebel
w przyszłości jak zarobie trochę kasy chce przenieść puszkę przekaźników pod maskę wtedy będę kombinował

doszedłem jeszcze do wniosku że te rolki od liny za .uj mi sie nie podobają i panom na przeglądzie też nie przypadną do gustu

teraz pytanko do was-co myślicie o ślizgu do stalowej liny ??
będzie to robić??

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 9:47 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Myślałem też o żeliwnym ślizgu u siebie.
Ale że winda była z rolkami i rolek miałem na zapas pod dostatkiem, to założyłem rolki jednak.
Ślizg jednak niszczy nieco linę.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 11:25 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
zbys19 pisze:
teraz pytanko do was-co myślicie o ślizgu do stalowej liny ??
będzie to robić??

Będzie.
Ślizg jest lżejszy, mniej wystaje i nie gniją mu rolki :mrgreen:


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 12:52 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Po za tym rolki na plastikowych tulejkach szybko zatrą się od błota i też będą robić jak ślizg... :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn sty 13, 2014 2:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
NuVo pisze:
Po za tym rolki na plastikowych tulejkach szybko zatrą się od błota i też będą robić jak ślizg... :wink:

Ale z większym promieniem krzywizny! :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 6:50 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
witam ja kupiłem do siebie teraz WARNA XD 9000i i muszę powiedzieć że dragon to dzień do nocy warn jest szybszy i mocniejszy od DRAGONA 12000 lbs cena jest adekwatna do sprzętu i jakości za


Na górę
Post: czw lut 06, 2014 11:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
becki06 pisze:
witam ja kupiłem do siebie teraz WARNA XD 9000i i muszę powiedzieć że dragon to dzień do nocy warn jest szybszy i mocniejszy od DRAGONA 12000 lbs cena jest adekwatna do sprzętu i jakości za

No bo chińskie funty i konie mechaniczne są "trochę inne" :lol:


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 9:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr paź 09, 2013 7:46 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Dublin
Witam.Pozwolcie Panowie ze podepne sie pod temat bo w planie zakup wyciagu tego Dragon mav 12000hd.Bede montowal ja pod OE zderzakiem...(nie stac mnie na konkretny zderzaczek ze stali) i potrzebuje fotorelacje tudziesz opis krok po kroku jak to ustrojstwo tam wcisnac.Tylko to musi byc dokladne bardzo a nie tylko jakies szczatkowe opisy czy zdjecia ktore pokazuja kawalek przyspawango teownika do plyty itp. PW mile widziane.Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam z zielonej w.... :D


Ps. Widzlem pare fotek na australijskim forum ale nic mi nie mowia ani nie pomoga takze odpada.To musi byc relacja fachowego motacza :mrgreen:

_________________
SGV I 02',2.0 16v J20A
Lift 2"- jimnybits.co.uk
225/75/16 Kl71
DRAGONWINCH 12000hd
Snorkel- suzuki-czesci.pl


Na górę
Post: pt lut 07, 2014 10:59 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
lucash jak chcesz fachowo zamontowane mieć to do fachowca bo na forum to tylko ze zdjęciów domysłów albo innych opowiadań Kasztaniarzy

Ps
tu tylko '' Flachowcy ''


Na górę
Post: sob lut 08, 2014 4:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
lucash pisze:
Witam.Pozwolcie Panowie ze podepne sie pod temat bo w planie zakup wyciagu tego Dragon mav 12000hd.Bede montowal ja pod OE zderzakiem...(nie stac mnie na konkretny zderzaczek ze stali) i potrzebuje fotorelacje tudziesz opis krok po kroku jak to ustrojstwo tam wcisnac.Tylko to musi byc dokladne bardzo a nie tylko jakies szczatkowe opisy czy zdjecia ktore pokazuja kawalek przyspawango teownika do plyty itp. PW mile widziane.Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam z zielonej w.... :D


Ps. Widzlem pare fotek na australijskim forum ale nic mi nie mowia ani nie pomoga takze odpada.To musi byc relacja fachowego motacza :mrgreen:

Załącznik:
DSC02680.png

O takie coś Ci chodzi?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 401 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 2227 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl