suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:29 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lip 16, 2012 6:56 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ziemek pisze:
Generalnie wygladało to tak:
dwa płaskowniki przyspawane do belki łączącej ramę, wywierciłem w nich otwory pod sruby do przykręcenia płyty z wyciagarką. od spodu do płyty przyspawane dwa kątowniki z otworami mocujacymi do wachaczy. całosc jest wrazie jakby co zdejmowalna.
trzeba było podciąć dwie rzeczy
1. belka mocujaca zderzak ( wyciety kawałek dołu tak aby wyciung wszedł )
2. przyciety zderzak od spodu
wszelkie mocowanie belki i zderzaka pozostały orginalne. udało mi się znależc jeszcze parę fotek:
https://picasaweb.google.com/1037723333 ... directlink


Ja by jeszcze wyciął okienko rewizyjne aby móc obserwować line na bębnie podczas zwijania - bardzo pomaga w terenie :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn lip 16, 2012 8:27 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
no i prosze, juz jest jakas wizja, niebawem zrzuce zderzak w czornej to sie rozgladne jak to wyglada, plyte widze jakaś kupną mialeś ?

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lip 17, 2012 8:51 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 14, 2012 8:47 am
Posty: 84
Lokalizacja: Mazowieckie/Tłuszcz
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1990
Tak, płyta standart do wyciagągarek do 13000 LBS ale trzeba było ja ciąc bo była za długa ( sorry zapomniałem o tym :lol: ), bałem że za "chuda"(grubość 6mm) ale po przycięciu i zamontowaniu wygląda solidnie ( zamocowana do płaskowników i katowników o których pisałem wczesniej. przycięcie i taki motaż spowodował usztywnienie i wzmocnienie samej płyty)
płyta mniej więcej taka:
http://allegro.pl/plyta-montazowa-pod-w ... 66575.html

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v '90r., wyciung DW Maverick 12000lb, oponki MT, Lift 4" Radzikone


Na górę
Post: wt lip 17, 2012 8:52 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 14, 2012 8:47 am
Posty: 84
Lokalizacja: Mazowieckie/Tłuszcz
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1990
danthe pisze:
Ziemek pisze:
Generalnie wygladało to tak:
dwa płaskowniki przyspawane do belki łączącej ramę, wywierciłem w nich otwory pod sruby do przykręcenia płyty z wyciagarką. od spodu do płyty przyspawane dwa kątowniki z otworami mocujacymi do wachaczy. całosc jest wrazie jakby co zdejmowalna.
trzeba było podciąć dwie rzeczy
1. belka mocujaca zderzak ( wyciety kawałek dołu tak aby wyciung wszedł )
2. przyciety zderzak od spodu
wszelkie mocowanie belki i zderzaka pozostały orginalne. udało mi się znależc jeszcze parę fotek:
https://picasaweb.google.com/1037723333 ... directlink


Ja by jeszcze wyciął okienko rewizyjne aby móc obserwować line na bębnie podczas zwijania - bardzo pomaga w terenie :)

o no no dobry pomysł. pomyslimy :D

_________________
Suzuki Vitara 1.6 8v '90r., wyciung DW Maverick 12000lb, oponki MT, Lift 4" Radzikone


Na górę
Post: sob lip 21, 2012 8:52 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
danthe pisze:
Ja by jeszcze wyciął okienko rewizyjne aby móc obserwować line na bębnie podczas zwijania - bardzo pomaga w terenie :)

Nie to, że pomaga, ale jest konieczne... :roll:
Podczas wyciągania przy linie 9,5mm długości ok 30 metrów na standardowych bębnach chińczyków jest tyle miejsca, że linę możesz zwijać do powiedzmy połowy, potem robi się na środku (czy przy ściąganiu w bok na którymś boku) "bałagan" i lina zaczyna się blokować o "rurki" łączące silnik z hamulcem. Niby nic, ale póki wszystko jest proste to wyciągarki są szczelne i działają długo. Jak to zignorujesz i chociaż trochę się coś wygnie, to zaczyna się chrobotanie i różne opinie o tym, jakie te wyciągarki nietrwałe... :mrgreen:
Druga rzecz to to, że nigdy nie wiesz, kiedy Ci się kończy lina. A przynajmniej pół bębna naciągniętej liny powinno być, żeby to jakoś się trzymało. Już w paru windach spotkałem się ze ścięciem śruby trzymającej końcówkę liny...
Kolega w pajero miał pod zderzakiem, ja miałem linę na wierzchu.
W terenie to było u mnie 15 minut pracy, żeby znaleźć jakąś śrubkę i załapać linę (nawet mając nad windą przykręconą skrzynkę przekaźników), on został już bez windy (z liną w ręku) :wink:
Przemyślcie to.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lut 03, 2015 6:42 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Montaż wyciągarki w oryginalnym zderzaku ale w Vitarze 1.6 3d:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 9:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
podoba ?

Obrazek
Obrazek

bo tej wyżej bordowej ochów, achów nie widziałem :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 9:13 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
I nie zobaczysz :mrgreen: :lol:
Fe :mrgreen: :lol:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 10:25 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Średnie.
Wręcz rzekłbym bylejakie.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw mar 12, 2015 10:46 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Justynkowej Vitarze się spodobało.
Aż uklękła z wrażenia :lol:


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl