suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 3:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lip 08, 2019 3:54 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Jak ją ustawisz na 96cm to dopiero wtedy zacznie spełniać swoje zadanie w 100% i wtedy oczywiście zaczną na nią działać dużo większe siły.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lip 09, 2019 9:16 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
a jaka to jest różnica?

96cm i standardowe mocowanie amortyzatorów
93cm i mocowanie przesunięte na fasolkach

efekt jest taki, że koła stoją prosto

serio pytam - co się wtedy zmieni?


Na górę
Post: śr lip 10, 2019 7:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2015 3:10 pm
Posty: 22
mam ten sam problem (który przy okazji może być rozwiązaniem innego mojego problemu problemu) pisz jak Ci wyszło. Sam będę spawał rozpórki niebawem. Pytanie czy rozgiąć te kielichy hi-liftem (co go nie mam) czy rzymską też da radę ?

_________________
Suzuki Vitara 1994 1.6 8v 59kW/80KM + gaz <versja Phillipe Cousteaux - żeby ktoś nie pomyślał, że sam tak pomalowałem>


Na górę
Post: czw lip 11, 2019 9:25 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
Da radę śrubą, bez problemu.


Na górę
Post: czw lip 11, 2019 9:45 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Franek_ pisze:
a jaka to jest różnica?

96cm i standardowe mocowanie amortyzatorów
93cm i mocowanie przesunięte na fasolkach

efekt jest taki, że koła stoją prosto

serio pytam - co się wtedy zmieni?


Rama przestanie opierać się o budę i zmieni się promień zataczania.
Jak nie masz antytatry i nie przeszkadza Ci krzywa rama to nie ma co się spuszczać z osiągnięciem oryginalnego rozstawu.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw lip 11, 2019 11:05 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
dobrze widzieć, dzięki


Na górę
Post: pn lip 29, 2019 9:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 02, 2016 9:51 am
Posty: 420
Silnik: 1.9
Model: Long
Rok prod.: 2000
No to ruszam z tematem. Dzisiaj jedzie Vitara na reanimacje, także od razu ruszamy z rozpórką. Mam oryginalną w garażu także myślę że wykorzystamy mocowania boczne z oryginalnej tyko górę trzeba będzie rzeźbić. Bo koła mam zjechane już na maxa.

Co do rozginania ramy z powrotem do fabrycznych rozmiarów hiliftem - mam jedną wątpliwość. Co jeśli jedna strona jest bardziej skorodowana czy zmęczona i przez to miękka i przy rozpychaniu na oko a nie na ramie jeden kielich stanie do pionu a drugi zostanie wygięty? Wtedy dopiero mamy masakrę l---\ lub nawet \---\ :-D

_________________
Jest:
Suzuki Vitara LONG 1,9TDi; Polonez Coupe (hand made) 1,4 16v ; dupowóz MB C180 kombi


www.facebook.com/16kiloblota/


Na górę
Post: pn lip 29, 2019 4:16 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
hi lift to domowa metoda.
Trzeba pomierzyć przekątne i patrzeć co się gnie

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr paź 02, 2019 7:48 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2015 3:10 pm
Posty: 22
pospawałem takie coś. Rura grubościenna i śruba od ciągnika . Koła proste, zobaczymy co to wytrzyma. Opinie?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Suzuki Vitara 1994 1.6 8v 59kW/80KM + gaz <versja Phillipe Cousteaux - żeby ktoś nie pomyślał, że sam tak pomalowałem>


Na górę
Post: ndz paź 20, 2019 6:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2015 3:10 pm
Posty: 22
A teraz pytanie, jak siedzi taka rozpórka, to da się zmieścić alternator na górze?

_________________
Suzuki Vitara 1994 1.6 8v 59kW/80KM + gaz <versja Phillipe Cousteaux - żeby ktoś nie pomyślał, że sam tak pomalowałem>


Na górę
Post: pn paź 21, 2019 10:11 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Jak najpierw zamontujesz alternator to potem da się jeszcze zrobić rozpórkę.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn paź 21, 2019 10:48 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
sivy pisze:
pospawałem takie coś. Rura grubościenna i śruba od ciągnika . Koła proste, zobaczymy co to wytrzyma. Opinie?


w benzynie łatwizna :mrgreen:

ale rozpórka kielichów być musi

Radku, mógłbyś w zasadzie sprzedawać rozpórki w pakiecie z liftem i informować o tym, jak bardzo są potrzebne w przypadku podnoszenia auta...

od maja czy tam czerwca, kiedy tą rozpórkę zrobiłem, koła ani drgnęły

macherskie sposoby 'przepchnij auto w przód, przepchnij w tył, spluń przez lewe ramię' itd. to jednak niekoniecznie to samo

rozpórka być musi - i mówię o wozie, który blacharsko jest bardzo dobry


Na górę
Post: wt paź 22, 2019 9:21 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Na szczęście mało kto ma hiszpańskie ciężkie diesle które swoją masą nawet zdrową ramę wyginają w banan.
W leciutkich benzynach nie ma z tym aż takich problemów.

Coś konkretnego Ci się nie podoba w najprostszym i najpewniejszym sposobie ustawiania zbieżności ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt paź 22, 2019 2:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
To, że to działało 15 minut, a potem tą zbieżność można było zalać mlekiem i psu dać

Diesel waży tyle co benzyna + winda

W v6 seryjnie rozpórki po coś były

To nie jest złośliwa uwaga Radku, serio bym napisał - chociaż dla użytkowników diesli


Na górę
Post: wt paź 22, 2019 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 15, 2015 10:29 pm
Posty: 246
Lokalizacja: opolskie
Silnik: H20A
Model: Long (JLX?)
Rok prod.: 1996
Franek_ pisze:
To, że to działało 15 minut, a potem tą zbieżność można było zalać mlekiem i psu dać
Ale przecież obojętnie jakim sposobem byłaby zbieżność ustawiana, to bez rozpórki miałbyś taki sam efekt...

_________________
Long 2.0 v6 96r


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl