piotrk pisze:
kubanos pisze:
ps: po jakiego grzyba, chcesz dawac reaktywny na czysta blache ?
starego parcha nigdy dobrze nie doczyści, bo by musiał się przetrzeć chyba na wylot, jak są wżery. A pewnie są, jak to w Vitce.
Reaktywny to dobry pomysł.
Chlorokauczuk to zły pomysł.
na reaktywny najlepiej dać to, co producent tegoż przewidział (czyli pewnie podkład chemoutwardzalny). Potem to już estetyka
Witam
masz rację. Nie wiem jak czytałem wiadomość
barte, ale nie widziałem w jego zapytaniu informacji o nadkolach.
Na nadkolach owszem, reaktywny ok, ale na nowych progach to przerost formy nad treścią.
ps: na reaktywny tylko podkład akrylowy, później ewentualnie epoxydowy -> nawierzchniowy.
Odnośnie malowania barana.
NOVOL
W przypadku aplikacji środka ochrony karoserii GRAVIT 600 bezpośrednio na stal zaleca się pokryć
Gravit 600 warstwą lakieru lub emalii. Zabezpiecza przed benzyną, olejami, wodą i solą. BOLL
Środek ochrony karoserii jest środkiem na bazie żywic syntetycznych. Tworzy elastyczną powłokę, która doskonale chroni przed uderzeniami kamienii oddziaływaniem czynników mechanicznychCo producent to inaczej. W Boll-u nie ma wzmianki, że chroni przed wodą. Stąd pewnie opinia, że niektóre baranki chłoną wodę.
Dla pewności ja zawsze maluje barana i jest spokój.
Warto używać jakiś markowych produktów.
Wutrh,
Valvoline
Teroson