kosib pisze:
Za tą cene to musi być lipa. Ja właśnie robie troche bude i roche rame plus lift budy istaram się zrobić to jak naj lepiej i wiem że masakra jest. Ja za drugie tyle bym się zastanawiał. W Vitarze gdzie nie skrobniesz tam dziura a doprowadzić to do porządku,dobrze powzmacniać i zabezpieczyć podkładem i dobrą konserwacją to nie taie proste. Uważam że ktoś żuci kilka łatek na większe dziury reszta to kit i będzie git za te pieniądze. Radzik T ile byś wziął za taką robotę? U Ciebie na pewno konkretnie zrobione by było.
robi mi to człowiek który jeździ ze mną w terenie co tydzień. widziałem jak wyspawał samuraia jednemu z "naszych" i jak robi swoje auto czy też same jego spawy..... Jest naprawdę bardzo przyzwoity. Ja chciałem małe łatki to mi powiedział ze z prawej strony wywala wszystko i jedzie ciągłym spawem nie będzie się bawił w łatki bo więcej babrania jak to warte. Nie pytałem jaką blachą będzie to robił (grubość). Jaka jest wystarczająca?
Co do zabezpieczenia..... będzie poprostu pomalowana barankiem. Nie mówię że będzie to zabezpieczane bóg wie czym. Pójdzie baranek i tyle. Spawał mi główkę mostu w suce, a mojemu ojcu do nivy, do patrola zderzaki i mocowania szekli. Wszystko jest do dziś i nic nie odpada nie pęka itp. Rozumiem że warto dać 1500zł za taką usługę z jego materiałem?