suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Blog remontowy TRACKERA http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1121 |
Strona 4 z 4 |
Autor: | tracker [ wt mar 10, 2009 9:00 am ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
Cóż. Muszę potwierdzić Moja już rdzewieje Ale...jestem tylko amatorek, który uczy się na własnych błędach |
Autor: | Cybm [ wt mar 10, 2009 10:10 am ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
No ja tez robilem u siebie rok temu wyprawki i widze ze znow rdza sie w tych miejsach pojawia...Wiec moze niech kolega stashek opisze nam krok po kroku co i jak robic zeby nie popelniac takich bledow... |
Autor: | tracker [ wt mar 10, 2009 11:04 am ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
stashek pisze: najgorsze jest to ze gdybys chcial jeszcze raz zrobic remont to musisz wszystko do golej blachy zdzierac - chodzi mi o szpachle ktora szlifowales na mokro totalnie od dupy strony wziales sie za robote i co mnie dziwi to brak reakcji twojego ojca ktory chyba sie na tym zna? chociaz nie kazdy blacharz sie zna na lakiernictwie... malo tego! wielu lakiernikow sie na tym nie zna Problem jest raczej w SŁUCHANIU RAD OJCA |
Autor: | piotrpat [ wt mar 10, 2009 10:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
stashek pisze: ....rdze oczyszczamy mechanicznie az do blyszczacego metalu.... - jako "laikonik" lakierniczy mam takie pytanie do powyrzszego - wiele razy udało mi siezeszlifować rdzęale w miejscu najgłębszych wrzerów zostawały rude kropki - czy rdzę trzeba usunąć na 100% czy na ten 1% jest jakiś sposób - próbowałem podkładów antykorozyjnych Cortanina jak i brunox epoxy, no to kładłem podkład akrylowy, szpachlówkę, podkład i lakier i ...po półtora roku wyszła ruda na wierzch - co spaprałem (albo czego nie spaprałem ) Mógłbyś konkretnie napisać jakie środki najlepiej użyć? |
Autor: | NuVo [ śr mar 11, 2009 10:07 am ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
Może się nie znam ale w takim przypadku,gdzie wżery są naprawdę głębokie to najlepiej chyba wymienić blachę. |
Autor: | Pavel [ śr mar 11, 2009 2:35 pm ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
piotrpat pisze: ...wiele razy udało mi siezeszlifować rdzęale w miejscu najgłębszych wrzerów zostawały rude kropki - czy rdzę trzeba usunąć na 100% czy na ten 1% jest jakiś sposób ...? Od wielu lat dostępny jest preparat "Fosol", bardzo skuteczny, ale to kwas, więc trzeba go ostrożnie stosować. I lepiej nie nakładać w zakamarkach blach, bo niedokładnie wypłukane resztki będa z czasem wyżerać stal. Na wytrawione powierzchnie nakładamy grunt epoksydowy (nie podkład), a grunt malujemy podkładem (wypełniającym). I na to wszystko lakier. Oczywiście ważne jest odtłuszczenie blach, szlifowanie powierzchni między malowaniami, właściwe proporcje składników itp. |
Autor: | sianio [ śr mar 11, 2009 7:50 pm ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
100% chyba nigdy nie robiłeś terenówki życzę szczęścia powodzenia utopia |
Autor: | sianio [ śr mar 11, 2009 8:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
Na temat epoksydów też mogę i mam swoje zdanie ale ? |
Autor: | Mundialejros [ sob mar 14, 2009 8:39 am ] |
Tytuł: | Re: Blog remontowy TRACKERA |
ludziki a czym rame po naprawie zahlapać ? hammeritem ? a potem bitexem-syfexem ? |
Autor: | Pavel [ pn mar 16, 2009 1:35 pm ] |
Tytuł: | syfex |
Mundialejros pisze: hammeritem ? a potem bitexem-syfexem ? Hammerite dobry jest tylko w reklamach. W rzeczywistości to dziadostwo - działanie antykorozyjne takie jak zwykła farba olejna. Na pewno lepsze są Polrust, Compleksor, Cortanin. Ale cudów nie będzie. I na pewno nie stosuj "baranka" . Blacharze go lubią, bo łatwo się go nakłada i po wyschnięciu rąk nie brudzi, ale nie ma żadnych właściwości antykorozyjnych. Dobre są dobre preparaty bitumiczne. Bitex do dobrych nie należy. |
Strona 4 z 4 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |