suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Blog remontowy TRACKERA
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1121
Strona 4 z 4

Autor:  tracker [ wt mar 10, 2009 9:00 am ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

Cóż. Muszę potwierdzić :(
Moja już rdzewieje :cry: :oops:
Ale...jestem tylko amatorek, który uczy się na własnych błędach :wink:

Autor:  Cybm [ wt mar 10, 2009 10:10 am ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

No ja tez robilem u siebie rok temu wyprawki i widze ze znow rdza sie w tych miejsach pojawia...Wiec moze niech kolega stashek opisze nam krok po kroku co i jak robic zeby nie popelniac takich bledow...

Autor:  tracker [ wt mar 10, 2009 11:04 am ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

stashek pisze:
najgorsze jest to ze gdybys chcial jeszcze raz zrobic remont to musisz wszystko do golej blachy zdzierac - chodzi mi o szpachle ktora szlifowales na mokro :(
totalnie od dupy strony wziales sie za robote i co mnie dziwi to brak reakcji twojego ojca ktory chyba sie na tym zna? chociaz nie kazdy blacharz sie zna na lakiernictwie... malo tego! wielu lakiernikow sie na tym nie zna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Problem jest raczej w SŁUCHANIU RAD OJCA :twisted:

Autor:  piotrpat [ wt mar 10, 2009 10:23 pm ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

stashek pisze:
....rdze oczyszczamy mechanicznie az do blyszczacego metalu....

- jako "laikonik" lakierniczy mam takie pytanie do powyrzszego - wiele razy udało mi siezeszlifować rdzęale w miejscu najgłębszych wrzerów zostawały rude kropki - czy rdzę trzeba usunąć na 100% czy na ten 1% jest jakiś sposób - próbowałem podkładów antykorozyjnych Cortanina jak i brunox epoxy, no to kładłem podkład akrylowy, szpachlówkę, podkład i lakier i ...po półtora roku wyszła ruda na wierzch :) - co spaprałem (albo czego nie spaprałem :)) Mógłbyś konkretnie napisać jakie środki najlepiej użyć?

Autor:  NuVo [ śr mar 11, 2009 10:07 am ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

Może się nie znam ale w takim przypadku,gdzie wżery są naprawdę głębokie to najlepiej chyba wymienić blachę.

Autor:  Pavel [ śr mar 11, 2009 2:35 pm ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

piotrpat pisze:
...wiele razy udało mi siezeszlifować rdzęale w miejscu najgłębszych wrzerów zostawały rude kropki - czy rdzę trzeba usunąć na 100% czy na ten 1% jest jakiś sposób ...?

Od wielu lat dostępny jest preparat "Fosol", bardzo skuteczny, ale to kwas, więc trzeba go ostrożnie stosować. I lepiej nie nakładać w zakamarkach blach, bo niedokładnie wypłukane resztki będa z czasem wyżerać stal.

Na wytrawione powierzchnie nakładamy grunt epoksydowy (nie podkład), a grunt malujemy podkładem (wypełniającym). I na to wszystko lakier.
Oczywiście ważne jest odtłuszczenie blach, szlifowanie powierzchni między malowaniami, właściwe proporcje składników itp.

Autor:  sianio [ śr mar 11, 2009 7:50 pm ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

100% chyba nigdy nie robiłeś terenówki :roll: :D :D
życzę szczęścia powodzenia utopia :lol: :lol:

Autor:  sianio [ śr mar 11, 2009 8:01 pm ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

Na temat epoksydów też mogę i mam swoje zdanie ale ? :idea:

Autor:  Mundialejros [ sob mar 14, 2009 8:39 am ]
Tytuł:  Re: Blog remontowy TRACKERA

ludziki a czym rame po naprawie zahlapać ? hammeritem ? a potem bitexem-syfexem ?

Autor:  Pavel [ pn mar 16, 2009 1:35 pm ]
Tytuł:  syfex

Mundialejros pisze:
hammeritem ? a potem bitexem-syfexem ?

Hammerite dobry jest tylko w reklamach. W rzeczywistości to dziadostwo - działanie antykorozyjne takie jak zwykła farba olejna. Na pewno lepsze są Polrust, Compleksor, Cortanin. Ale cudów nie będzie.
I na pewno nie stosuj "baranka" . Blacharze go lubią, bo łatwo się go nakłada i po wyschnięciu rąk nie brudzi, ale nie ma żadnych właściwości antykorozyjnych. Dobre są dobre preparaty bitumiczne. Bitex do dobrych nie należy.

Strona 4 z 4 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/