suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 2:00 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 17, 2014 7:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob cze 01, 2013 2:30 pm
Posty: 46
Lokalizacja: OPOLE
Problem to bujanie auta na boki i dobijanie strasznie na dziurach.Co z tym zrobic? amortyzator z tyłu wepchalem do srodka lekko reka i jak wychodzil przytrzymalem i zablokowalem. Wymiana ? CHce tez delikatnie podwyzszyc auto tanim kosztem.Prosze o pomoc.

_________________
Vitara 1.6 16V 1993 97KM Benzyna+LPG


Na górę
 
Post: wt lut 18, 2014 6:50 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
tanim kosztem to zbieraj 1700PLN-ów i do radzika po kompletny lift się zgłoś
będziesz zadowolony gwarantuje 8)

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
 
Post: wt lut 18, 2014 8:18 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
zbys19 pisze:
tanim kosztem to zbieraj 1700PLN-ów i do radzika po kompletny lift się zgłoś
będziesz zadowolony gwarantuje 8)


nie wydurniaj się - nie kasztań
Człowiek pyta o bujanie w seryjnym aucie, a Ty mu wyjeżdżasz z takimi kosztami.

Kamil - nie wiem jak lekko chodzą Twoje amortyzatory, ale sprawdzićtrzeba kilka rzeczy.
Amory oczywiście w pierwszej kolejności. (pewnie twoje to złom, z tego co piszesz)
Sprawdź w jakim stanie jest rama - może się gdzieś poddała korozji.
Stabilizator trzyma się wahaczy?
Sprężyny w jakim stanie?

Generalnie trzeba zrobić przegląd całego zawiasu.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
 
Post: wt lut 18, 2014 8:28 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
kacjen pisze:
zbys19 pisze:
tanim kosztem to zbieraj 1700PLN-ów i do radzika po kompletny lift się zgłoś
będziesz zadowolony gwarantuje 8)


nie wydurniaj się - nie kasztań
Człowiek pyta o bujanie w seryjnym aucie, a Ty mu wyjeżdżasz z takimi kosztami.


sorki
ale miałem na myśli podnoszenie auta tanim sposobem
moim zdaniem tanie sposoby są do du...

zestaw od radka robi jak trzeba a podnoszenie auta na gumach to taki pół-środek moim zdaniem nie wart zachodu

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
 
Post: wt lut 18, 2014 10:26 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 6:22 pm
Posty: 1582
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
Człowiek w pierwszej kolejności spytało bujanie SERYJNEGO auta.

Głosisz jedyną "słuszną prawdę" o liftach na forum które zna przynajmniej kilka sprawdzonych sposobów na podniesienie auta (w zależności od potrzeb) w tym również TANIE podkładki.

_________________
CABRIO 90' 1,6 8v - Afgany, 2x100%, 33 simex - SPRZEDANA (NOWY PROJEKT W DRODZE)
więcej: viewtopic.php?f=28&t=1989


Na górę
 
Post: wt lut 18, 2014 1:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Amorki do sprawdzenia, nie powinno bujać tylko raz się ugiąć, później masz luzy na układzie kierowniczym do sprawdzenia: sworznie oraz tuleja wspornika wahacza. Możesz przeczytać mój temat rzeką pt vitara cabrio Piotrka.
Pozdrawiam.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
 
Post: śr lut 19, 2014 6:14 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
ojjj Redzik ma tu wielu reklamonaganiaczy widze ;-)
a gdzie kolega powiedzial ,ze wogole dzwigal vitare ???? :?

1 buja przod czy tyl ?

sprawdz luzy na sierzancie jak tyl
wspornik ukladu kierowniczego jak przd

dobijanie to niestety czesto mocowanie budy do ramy = remont blacharki

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
 
Post: śr lut 19, 2014 8:27 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
milas pisze:
ojjj Redzik ma tu wielu reklamonaganiaczy widze ;-)
a gdzie kolega powiedzial ,ze wogole dzwigal vitare ???? :?

1 buja przod czy tyl ?

sprawdz luzy na sierzancie jak tyl
wspornik ukladu kierowniczego jak przd

dobijanie to niestety czesto mocowanie budy do ramy = remont blacharki

Redzik to raczej nie... Redzik jest na dużym forum, ale nie ma Suzy :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
 
Post: czw lut 20, 2014 12:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Amory i ich stan oraz luzy na sierżancie i tylnych "wachaczach".
Po drugie, jesli ktos tylko plaskaczem jezdzil to trzeba sie przyzwyczaic do sztywnego tylnego mostu, nawet ( o ile) jesli zawieszenie jest 100% sprawne

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
 
Post: czw lut 20, 2014 2:14 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
ja jak wsiadłem w vitare po 3 miesiącach to myślałem że mi buda od ramy się oderwała :lol:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
 
Post: pt lut 21, 2014 8:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob cze 01, 2013 2:30 pm
Posty: 46
Lokalizacja: OPOLE
sprawdze wszystko i dam znac co i jak poki co dziekuje za pomoc. temat zostaje dalej otwarty.Najlepiej gdyby ktos kto to przerabial skontaktowal sie ze mna na gg wtedy kontakt bedzie "szybszy" numer 6372949.

_________________
Vitara 1.6 16V 1993 97KM Benzyna+LPG


Na górę
 
Post: sob lis 29, 2014 6:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob cze 01, 2013 2:30 pm
Posty: 46
Lokalizacja: OPOLE
Jakie moge kupic sprezyny i od czego zeby byly twarde od seryjnych bo moje dobijaja na dziurach i bardzo auto siada.Chce tylko wymienic sprzyny od czego moge je dobrac? Pozdrawiam

_________________
Vitara 1.6 16V 1993 97KM Benzyna+LPG


Na górę
 
Post: ndz lis 30, 2014 1:58 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 23, 2009 1:06 am
Posty: 960
Lokalizacja: Miastko-Pomorskie
Zaakceptowałem warunkowo bo jestem pod mocnym wpływem napojów wyskokowych :mrgreen: .
Ogólnie przejrzyj wątki dotyczące liftu lub użyj szukajki ( tak wiemy nie działa ona jakoś super ale jednak :mrgreen: ).
Większość wiedzy już tu jest zapisana.
Trzeba jednak poświęcić trochę czasu aby do niej dotrzeć.
Większość użytkowników tego forum to pasjonaci lub pozytywnie zakręcone ludki , którym nikt nie płaci za odpowiadanie na każde zadane pytanie więc Sam rozumiesz :wink: .
To jest kopalnia wiedzy i tyle :mrgreen:

_________________
http://www.liberrafoto.com/ - Zdjęcia , komercja i nie tylko i jeszcze tu http://www.liberraphotography.com/


Na górę
 
Post: ndz lis 30, 2014 1:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
jak chcesz zmienić spręrzyny na dobre i nie liftując za wiele samochodu to polecił bym ci

zestaw oldmanemu bardzo fajny zestaw do suzuki vitary +35 mm
w składzie amortyzatory sztuk 4 tzn przód i tył + 4 sztuki sprężyn przód i tył Zawieszeniu na prawdę fajnie wybiera równości a co naj warzniejsze nie będziesz miał problemów z siadającymi czy pękającymi sprężynami tatrami negetywami i innymi środkami ubocznymi liftu

tylko jeden minus koszt takiego zestawu to koło 4000 zł
albo zawieszenie
Trail master by Maas +2 cale za 2850 zł
lub
cały nowy zestaw oryginalnego zawieszenia firym KYB
za 1184 zł

ceny są tylko dla orjientecji na szybko znalezione w internecie :)


Na górę
 
Post: pn gru 01, 2014 6:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob cze 01, 2013 2:30 pm
Posty: 46
Lokalizacja: OPOLE
chce tylko sprezyny a nie wkladac w zawieszenie 1500zl. same sprezyny na twarde jakies.

_________________
Vitara 1.6 16V 1993 97KM Benzyna+LPG


Na górę
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl