suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 1:36 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr mar 19, 2014 7:06 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
(ja też nic nie pomoge)
Chłopie na co ty liczysz że ci ktoś zrobi idealną rure z mocowaniami na sierżanta wraz z wygrawerowamymi znakami które wskażą ci/spawaczowi jak wspawać rure by auto jechało w miare prosto i nie był to czteroślad?
To nie wymiana bezpiecznika, żarówki, sprzęgiełka. Kumaty ślusarz spawacz to ogarnie

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 12:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lis 19, 2011 10:54 pm
Posty: 21
no przepraszam ze pytam o doswiadczenia kolegow z forum....

moze powklejamy pare glupich obrazkow ?

jak niechcesz nic podpowiedziec to spamuj tematu

_________________
Vitara 3d 1.6 8V czarny blaszak 89 ;]


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 12:29 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Nie strzelaj fochem jak nastolatka. Geochriss napisał Ci dość wyraźnie co wypada zrobić.
Skoro nikt nie może Ci pomóc to widocznie mało kto borykał się z taką awarią.

Przed pracami pomierz odległości mostu od różnych punktów na ramie albo niech ktoś Ci zmierzy na zdrowym aucie, zablokuj most żeby się nie przesunął i dopiero spawaj.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 12:48 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lis 19, 2011 10:54 pm
Posty: 21
ta, foch z przytupem

auto oddaje do spawacza ktory ponoc wie o co chodzi, lecz ja nie bardzo sie na tym znam, a specow od sciemniania to pelno jest, chce pojsc i popytac co on zamierza z tym zrobic i czy mnie nie sciemnia i bardziej mi auta nie cenzura

tu zadaje pytanie, a dostaje informacje nie na temat

to w koncu dzial techniczny a nie Hydepark ?

_________________
Vitara 3d 1.6 8V czarny blaszak 89 ;]


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 7:08 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Zastanawia mnie fakt że nikt nie zaproponował ci zakupu "nowej ramy"

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 11:58 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lis 19, 2011 10:54 pm
Posty: 21
myślałem nad wymiana ramy, ale poki co jest to ostateczność, sprobojemy moze się uda naprawić, bo pękło tylko z lewej strony, moj kowal mowi ze połapie wymiary i wspawa cos nowego z ocynku, ide za godzine do niego zobaczyć co i jak

_________________
Vitara 3d 1.6 8V czarny blaszak 89 ;]


Na górę
Post: czw mar 20, 2014 3:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Tak na chłopski rozum to sierżant powinien być po prostu w odpowiednim miejscu i pozycji przykręcony. A czy rura będzie prosta czy wygięta to chyba nie ma znaczenia :?: Można by mu nawet obniżyć punkty mocowania co byłoby korzystne przy lifcie zawieszenia? :roll:
Tyle teorii. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: czw lis 19, 2015 8:13 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt paź 24, 2014 8:17 am
Posty: 7
Silnik: 1,6 8v
Model: 3d cabrio
Rok prod.: 1995
Witam mam to samo wyrwało rurę mocującą wachacz urwane przewody hamulcowe ogólnie była śmierć w oczach,czy można tą wyprofilowaną rurę zastąpić prostą rurą jak na zdjęciu parę postów wstecz vitka cabrio liftowana 4cale


Na górę
Post: pn lis 23, 2015 8:47 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pt paź 24, 2014 8:17 am
Posty: 7
Silnik: 1,6 8v
Model: 3d cabrio
Rok prod.: 1995
No i nie dało rady trzeba było gąć,rura grubościenna pogięta na prasie pospawana koszt to 30 zł rura 20 zł gięcie, 6 piwek po robocie i pare godzin w kanale zostało jeszcze dorobienie przewodów hamulcowych i podłączenie ich do korektora


Na górę
Post: pn sty 11, 2016 10:38 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 02, 2016 9:51 am
Posty: 420
Silnik: 1.9
Model: Long
Rok prod.: 2000
ja mam nietknięte przez rudą ale po strzale w koło krzywą tą rure i przez to przesunięty most, umówione juz prostowanie na za tydzień.
tymczasem ostatnio była na allegro Vitara krótka po dachu z opisem ze urwał sie w trrakcie jazdy mocowanie sierżanta.
czyli to jednak bardzo popularna usterka że ugnije. chyba warto kontrolować

_________________
Jest:
Suzuki Vitara LONG 1,9TDi; Polonez Coupe (hand made) 1,4 16v ; dupowóz MB C180 kombi


www.facebook.com/16kiloblota/


Na górę
Post: śr sty 20, 2016 11:12 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
Kolego mi tak uwalilo tylne mocowanie wahacza :) n, naprawa w terenie wygladala na wbicie kolka drewnianego z dostepnego obok drzewa :P , w z tym przejechalem caly teren ( w tym wyciągalem patrola xd ) . Po dojechaniu do domu kołek niestety się rozpadl he


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr sty 20, 2016 3:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 07, 2015 3:25 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Kalisz
Silnik: 1,6 16v
Model: Long 1.6 16v
Rok prod.: 1992
miałem ta przypadłosc w swoim longu spawacz wstawilw srodek rure o mniejszej srednicy i od zewnatrz pospawał kołnierz zeby sie to trzymalo kupy i dalej lata w terenie :)


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 10:02 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 6:36 pm
Posty: 214
Lokalizacja: Zalesie / Łęczna / Lublin
Dokładnie podobnie zrobiłem :) , jak dobrze że jestem spawaczem :P he bo pewnie za taką naprawę zaspiewali by ladnie


Na górę
Post: pt sty 22, 2016 12:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 07, 2015 3:25 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Kalisz
Silnik: 1,6 16v
Model: Long 1.6 16v
Rok prod.: 1992
to powiem Cie ze masz szczesie ze jestes spawaczek :D


Na górę
Post: pn lut 08, 2016 10:33 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Miałem taki sam problem z wyrwanym mocowaniem sierżanta, u mnie akurat udało się poratować starą belkę i wspawać ją tylko jest jeden mały problem, nie jestem pewien czy nachylenie belki ma odpowiedni kąt. Czy któryś z kolegów mógłby zapodać fotkę jak powinien wyglądać sierżant kiedy auto stoi na kołach? Tylko z budą a nie na samej ramie. Jutro zapodam fotki jak to u mnie wygląda.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl