suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 4:20 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 08, 2016 11:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 11, 2014 10:23 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Szamotuły
ja osobiście nie miałem jeszcze takiej przyjemności, ale jak by kiedyś mi się zdażyło wyrwać te ścierwo to napewno motam zawieche 4-link


Na górę
Post: wt lut 09, 2016 3:10 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Myślisz że wiele tym zyskasz mając tak krótki wał?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 3:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
u mnie sierżant wygląda tak jak na fotkach
mógłby ktoś podesłać fotki jak jest ułożony na oryginalnej belce ?


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 3:16 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
i jeszcze jedna fotka


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 3:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
a nie powinien być czasem bardziej poziomo? po przyspawaniu belki z mocowaniami wydaje mi się że trochę mocowania są cofnięte do tyłu i sierżant idzie pod skosem dlatego bardzo zależałoby mi żeby ktoś zapodał fotki jak to u niego wygląda


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 5:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob sty 11, 2014 10:23 pm
Posty: 62
Lokalizacja: Szamotuły
Chodziło mi bardziej o wytrzymałość tego elementu. Widzialem 4-link w samuraju zmotanym i całkiem ciekawie to pracowało


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 10:03 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
kickerman pisze:
u mnie sierżant wygląda tak jak na fotkach
mógłby ktoś podesłać fotki jak jest ułożony na oryginalnej belce ?


Te zdjęcia masz robione jak auto stoi na ziemi czy jak ? Bo coś nie kumam co się stało z tymi sprężynami z tylu. Dlaczego jest taki banan ?


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 10:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
kubanos pisze:
kickerman pisze:
u mnie sierżant wygląda tak jak na fotkach
mógłby ktoś podesłać fotki jak jest ułożony na oryginalnej belce ?


Te zdjęcia masz robione jak auto stoi na ziemi czy jak ? Bo coś nie kumam co się stało z tymi sprężynami z tylu. Dlaczego jest taki banan ?



Auto stoi na ziemi normalnie na kołach


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 7:22 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
kickerman pisze:
kubanos pisze:
kickerman pisze:
u mnie sierżant wygląda tak jak na fotkach
mógłby ktoś podesłać fotki jak jest ułożony na oryginalnej belce ?


Te zdjęcia masz robione jak auto stoi na ziemi czy jak ? Bo coś nie kumam co się stało z tymi sprężynami z tylu. Dlaczego jest taki banan ?



Auto stoi na ziemi normalnie na kołach


No to jest coś zajeb... nie tak. Sprężyny tak nie powinny być. Spawając mocowanie sierżanta coś poszło nie tak..


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 9:11 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Powstrzymałem się wczoraj od komentarza bo sworzeń sierżanta jest w jednej linii z mocowaniem w moście a później zauważyłem te powykręcane sprężyny.
Coś jest zdupcone.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 10:23 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
dzisiaj jeszcze zoobacze na springi bo na tej ostatnio strzelił kawałem , może to przyczyna wygięcia


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 1:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
Obrazek

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 2:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz lis 22, 2015 11:12 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Jasło
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1993
Banan tej sprężyny spowodowany jest pęknięciem połowy zwoju, druga siedzi tak jak powinna

A co do fotek to mógłby ktoś wrzucić jak u niego sierżant wygląda jak auto stoi na kołach ? Bo tylko to chciałem u siebie sprawdzić i porównać


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 5:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Witam

Poniżej foto ale z dystansem 5 cm i liftem 4' na focusie. Widzisz sierżant idzie w dół. U Ciebie te mocowani ktoś wspawał źle, tym samym podnosząc główkę mostu do góry, co spowodowało przesunięcie mocowań sprężyny względem siebie ( most - rama)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/8Up6 ... NHPukdWTeh

Zdjęcie trochę kiepsko zrobione, ale zajarzysz o co chodzi.


Na górę
Post: czw lut 11, 2016 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
Dokładnie, ktoś źle wspawał całą rurę. Mocowania sierżanta powinny być pod kątem około 45 stopni w kierunku tylu, a jest pionowo. To powoduje pociągniecie mostu za sworzeń do przodu. Co za tym idzie zmianę kąta dolnych mocowań sprężyn i powstaje banan.

Jedyna rada wspawać na całą rurę na nowo.
W tym linku na którymś zdjęciu, znajdziesz jak to ma być poprawnie zrobione http://radzikone.pl/instrukcja.html

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl