W bardzo złym stanie jest? Pokaż jak wygląda.
Przede wszystkim w miejscach o których piszesz zeszlifuj fabryczną konserwę i zobacz w jakim stanie są blachy w okolicach spawu. Bo tam najczęściej gniją mocowania. Jak śrubokręt nie włazi i blacha jest w stanie rokującym to bym nie ruszał tylko zabezpieczył antykorozyjnie.
W rury poprzeczne można wpasować kolejne o mniejszej średnicy. Nieco dalej od fabrycznego spawu przewierć fabryczną poprzeczkę w kilku miejscach i zespawaj razem z nową rurą żeby razem się usztywniło.
Mocowania wahaczy tylnych jak i również poprzeczki można wzmocnić zastrzałami w kształcie trójkąta. Ktoś na forum tak robił, solidnie to wyglądało.
W spód ramy wstawić profil C z dogiętej na wymiar blachy. Coś takiego [_] na wysokość mniej więcej 1/3 wysokości profilu ramy.
Daleki był bym od nadmiernego cięcia i wstawiania łat, kawałków profili itp. w główny profil ramy a jeżeli już to później zastosować rozwiązanie jak powyżej.
Po za tym ujowo pospawane będzie gnić nadal. I tak będzie...