suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 5:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: remont nadwozia
Post: pt paź 03, 2014 11:44 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 26, 2012 10:41 am
Posty: 93
Lokalizacja: Kleszczów/Bełchatów
Witam wszystkich :) .Zabieram się za generalny remont ramy i blacharki.Planuję zdjęcie budy, wyspawanie jej i zakonserwowanie.Wypiaskowanie i wzmocnienie ramy .W związku z tym mam pytanie ,czy ktoś z forum przewracał budę na bok do remontu :D ? Myślę,że jest lekka(cabrio r.92) i da się to zrobić,ale chciałbym skorzystać z doświadczenia innych. Nie mam kanału.Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Na górę
Post: pt paź 03, 2014 12:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Jeżeli chodzi Ci o przewracanie budy zdjętej z ramy to tak. Wygoda przy spawaniu i świetny dostęp.

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: pt paź 03, 2014 12:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 26, 2012 10:41 am
Posty: 93
Lokalizacja: Kleszczów/Bełchatów
Czyli robiłeś już tak?Właśnie chodzi mi o ten dostęp. Tochę boję się o przednią szybę, czy nie pęknie po położeniu na boku.Planuję oprzeć ją na środkowym słupku.Zrobię zdjęcia

_________________
Obrazek


Na górę
Post: pt paź 03, 2014 1:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Na środkowym nie opieraj bo pogniesz, najlepiej za poprzeczkę między słupkami jakieś 10-20 cm od tylnego słupka, tam jest środek ciężkości w cabrio. Podnoś i opieraj z rozumem, to nic się nie stanie, ja to robiłem sam + hi-lift. Budę wiadomo najpierw musisz pionowo zdjąć.

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: pt paź 03, 2014 5:54 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2012 8:08 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Pajęczno (EPJ)
Silnik: 1.6 8V
Model: Vitara
Rok prod.: 1996
ja jestem w trakcie reanimacji jak coś dzwoń sam budy nie dźwigniesz minimum 4 osoby

_________________
Vitara 1,6 8V Cabrio
MANDARYNA
https://plus.google.com/photos/11230920 ... banner=pwa


Na górę
Post: pt paź 03, 2014 9:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 03, 2012 11:48 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Sierakowice, CSB
Silnik: TDI
Rok prod.: 1991
Sam dasz radę w przypadku:
-masz podnośnik kolumnowy
-masz dość wysoki garaż i wyciągarkę łańcuchową (nie mylić z piłą)
-masz hi-lift lub jakiś inny lewarek, dość dobre progi (znaczy że jakieś są) dużo podstawek i czasu
Pozdro :D

_________________
Geo-traktor...diesel power , afgan edition, reduktor samurai, simex 32... plany sa.... (coraz mniejsze... auto coraz lepsze;) )Byla....
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=11407


Na górę
Post: sob paź 04, 2014 6:15 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
ja obecnie wspawuję progi z profilu(5x10) jeszcze na ramie bo i poprzeczki z profilu idą na mocowaniach budy do ramy
z góry smarkam co się da a potem zdejmuje ją do spawania z dołu i malowania(konserwacji)
koledzy podpowiecie czym zamalować moje smarki??

niestety dojdzie mi trochę wagi ale się nie przejmuję za bardzo 8) :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob paź 04, 2014 7:52 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 11:08 pm
Posty: 813
Lokalizacja: Oława
Silnik: 1.6 L3.14dżi
Model: Blaszak
Epox x2 najlepiej pędzlem, baran (polecam z dinitrola - robi strukturę jak na progach w golfie 4) i poźniej poliuretan. Baran ukryje dość dużo niedociągnięć. Ideałem byłoby jak byś to jeszcze wypiaskował. Tak pomalowaną powierzchnię ciężko nawet w terenie uszkodzić.


Na górę
Post: śr paź 22, 2014 6:56 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:56 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Częstą praktyką przy maluchach i fiatach było kładzenie ich na bok podczas niektórych napraw. Ważne tylko aby dobrze podeprzeć karoserię, np oponami przy krawędzi dachu.
Przy takiej robocie i wycinaniu znacznych powierzchni karoserii trzeba uważać, żeby wymiary budy się nie rozjechały.


Na górę
Post: pt paź 24, 2014 2:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 06, 2014 11:47 am
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
tomek.we pisze:
Na środkowym nie opieraj bo pogniesz, najlepiej za poprzeczkę między słupkami jakieś 10-20 cm od tylnego słupka, tam jest środek ciężkości w cabrio. Podnoś i opieraj z rozumem, to nic się nie stanie, ja to robiłem sam + hi-lift. Budę wiadomo najpierw musisz pionowo zdjąć.


Kurcze, przepraszam ale nie rozumiem :roll: . Mam cabrio, wiem jak wygląda ale nie kumam. Poproszę o tłumaczenie :wink: . A może ma ktoś zdjęcia tak położnej budy na boku?

_________________
Królewskie rządzi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl