mariuszfila pisze:
Musi być ściana grodziowa oddzielająca trwale część bagażową od pasażerskiej. Robisz przegląd na okręgowej stacji diagnostycznej ( koszt 50zł ), dostajesz papierek którego kopię zanosisz do skarbówki a orginał do wydziału komunikacji i to wszystko. Przynajmniej taką procedurę przechodziłem z moim Kango
Twoje kangoo było osobowe czy ciężarowe ?
bo ojciec przerabiał takie cuś dla partnera 2os
- też musiał na stację i za 50zł świstek do US
Tyle że kangoo występuje w wersji i osobowej i ciężarowej, a vitarka ?
niby są też sprowadzane wersje 2osobowe, ale czy nasze stacje mają na nie homologacje ?
przerabiałem odwrotny motyw, tzn z ciężarówki na osobówkę (opel astra)
pojechałem na stację, tam z knigi gościu wypisał wszystkie dane - liczba osób, masy przyczepy itd
wystawił fakturę na zdjęcie kratki i zmianę homo, a z tym do WK
Pytanie czy mają takie dane jak np ładowność (musi być w ciężarowych) dla vitary ?
IMO trza podjechać na większą staję (np PZMotu) i popytać