suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz maja 05, 2024 8:30 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt kwie 16, 2010 8:31 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
Przegniła mi osłona zbiornika paliwa. Zakupiłem używkę ale stara trzyma się zbyt mocno. Trzyma się na dwóch śrubach. Śruby skorodowane zalałem płynem penetrującym.
Pytania:
Czy ktoś demontował? Czy są haczyki? Czy to co widzę od dołu to łby śrub czy nakrętki? Czy trzeba kontrować od góry?

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 8:46 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Z tego co pamietam to osłona trzyma sie na 4 srubach. Te same śruby trzymaja zbiornik. Żadnych niespodzianek nie ma.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 10:47 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
No to haczyk może być. Po odkręceniu śrub spadnie mi zbiornik :mrgreen:
Trzyma się z lewej. Ta z przodu wygląda jakby miała od góry (nad zbiornikiem) łeb/nakrętkę :roll: .

Z odkręceniem muszę się pośpieszyć. Za kilka dni będzie przegląd :lol:

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 3:55 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr cze 13, 2007 7:37 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Elblag
zbiornik ci nie spadnie :D
te dwie śruby przy zderzaku są wspólne dwie pozostałe od osłony przykręcone są do ramy a śruby zbiornika do poprzeczki między ramą

_________________
vitka long 1.6 16v 91r lift 2"
vitka cabrio 1.6 8v94r seria- sprzedana :(


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 4:10 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
linkin70 pisze:
pozostałe od osłony przykręcone są do ramy
Czyli otwory w tamie są gwintowane? Przy korozji śrub może być problem z demontażem :?

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 7:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr cze 13, 2007 7:37 pm
Posty: 532
Lokalizacja: Elblag
tak są gwintowane ale powiem Ci że lepiej się odkręcały niż te przy zderzaku a moja po tylu topieniach jest nieźle podrdzewiała

_________________
vitka long 1.6 16v 91r lift 2"
vitka cabrio 1.6 8v94r seria- sprzedana :(


Na górę
Post: pt kwie 16, 2010 8:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
To się mnie lepiej zrobiło :lol:
Dzięki

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: sob kwie 17, 2010 12:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
No i qupa :evil:
Odkręciły się dwie, ktróre i tak nie trzymały osłony.
Lewa tylna się uwolniła od nakrętki wspawanej do wnętrza ramy. Trzeba będzie zdjąć zderzak :?
Lewa tylna okazała się być 13-tką i skubana się wyrabia. Chyba nie obejdzie się bez cięcia djaksem :|

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: ndz kwie 18, 2010 12:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
Jak mawiała klasyk "Już po wszestkiem!".
Odcięte razem z kawałkiem skóry :mrgreen:
Wymyśliłem sobie , że "nowa" osłona będzie wypiaskowana i polakierowana proszkowo. Nie chce mi się walczyć z rdzą i nie mieć pewności, praca wytrzyma dłużej. Dodatkowo koszty sprzętu (szczoty i papier ścierny do kątówki) i chemii mogą być równe kosztom piaskowania i lakierowania (za felgi zapłaciłem po 60 za sztukę). W poniedziałek wybadam cenę.

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl