suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:16 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn lis 22, 2010 7:43 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Jak się nie otwiera tego okienka to zaszyć na stałe,mi gość wymienił szybkę i wszył na stałe ,w sumie nigdy jej nie otwierałem
koszt wszycia z szybką 100zł :mrgreen:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: pn cze 13, 2011 10:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
tak dla bedacych w potrzebie :)
idealnie pasuja zamki namiotowe koszt 15 pln
plus tasiemka plus nitka co kto sobie wyysli :)
sklepu tylko nie pamietam hehe


Na górę
Post: wt cze 14, 2011 5:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
BTW, zadam głupie pytanie: czy zasunięty suwak powinien wisieć po prawej czy po lewej stronie plandeki? Oglądając inne Vitary jakoś zawsze zapomniałem zwrócić na to uwagę.

Pytam, bo u mnie jedna z połówek suwaka jest wszyta odwrotnie, więc żeby można było zapiąć suwak okno mam włożone na lewą stronę, przez co rzepy się nie zapinają i wygląda to nieestetycznie. I ciekawy jestem która część suwaka jest źle wszyta, ta w oknie czy ta w głównej części plandeki... Mam zamiar to poprawić.

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: wt cze 14, 2011 7:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
Ma być tak, aby koniec suwaka był przy zawiasach.

_________________
Była Vitka. Był LR II td5. Jest plaskaty z LPG...
Może tak coś poszukać wcale lub letko dłubniętego?


Na górę
Post: wt cze 14, 2011 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 20, 2011 10:30 am
Posty: 419
Lokalizacja: Złotów
Zaczynasz zasowac przy zawiasach a dynda sobie po zamknieciu od klamki

_________________
Navara D40
było:
Nissan D21
Vitara I 1,6 16V
Samurai 1,8
Pajero v6 181KM
Vitara 1,6 8V x3


Na górę
Post: wt cze 14, 2011 9:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 22, 2010 3:55 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Warszawa Włochy
sla66 pisze:
Ma być tak, aby koniec suwaka był przy zawiasach.
OK. Czyli po prawej stronie.
Seba pisze:
Zaczynasz zasowac przy zawiasach a dynda sobie po zamknieciu od klamki
OK. Czyli po lewej stronie.

:mrgreen:

_________________
BYŁO: grafitowe cabrio 1.6 8V '94 LPG, lift 2.4", bodylift 3", bak?3", dystanse anty-tatra 1cm, AT 215/85R16 (30.4")


Na górę
Post: śr cze 15, 2011 8:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob paź 30, 2010 9:40 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Nowy Sącz
Seba pisze:
Zaczynasz zasowac przy zawiasach a dynda sobie po zamknieciu od klamki

:shock: ja mam w drugą stronę

_________________
vitka cabrio 92r 1,6 8v,LPG,felicja/merc. MT
Suzuki GSX-R 750


Na górę
Post: śr cze 15, 2011 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 21, 2009 6:44 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Chmielowice k/Opola
haha a to jest różnica???
moje rzepy i tak nie trzymaja :)))
a raczej nie trzymały, wszyłem nowe i podkleiłem butaprenem :)
moze bedzie ok... choc dach dawno nie goscił na suce :shock:


Na górę
Post: wt lut 09, 2016 11:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw sty 21, 2016 5:07 pm
Posty: 40
Witam

Wiem, że odgrzewam kotleta.

Jaki rodzaj zamka stosowaliście w plandekach?
Oryginalny to jest rozdzielczy z pojedynczym suwakiem.
Długość to 190-200cm nie zmierzyłem dokładnie, a szerokość bardziej 10mm niż 8mm.

Szukam bo w swojej będę potrzebował wymienić, poprzedni właściciel nie miał do tego cierpliwości i sporą część zamka zaszył, a i tak niedokładnie.

Zastanawiam się czy lepszy jest zamek kostkowy czy spiralny (który lepiej będzie pracował na łukach)


Na górę
Post: śr lut 10, 2016 12:56 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jak wymieniałem to wstawiłem taki dwustronny z dwoma suwakami (a raczej wstawiono na moje życzenie :) ). Żeby można było z każdej strony otworzyć.
Tak jak to jest zrobione w polskich zamiennikach plandek do vitary. Nie możesz wtedy odpiąć szybki ale możesz ją zrolować i za pomocą dodatkowo wszytych rzepów podczepić na górze.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl