Opis czyszczenia układu z pomocą przełożonego strony
Wylanie starego(rocznego) płynu chłodzącego, wymontowanie termostatu, wlanie całej zawartości cilit kamień i rdza, 2 godziny pracy silnika na biegu jałowym, godzina jazdy po błotku, wylanie syfu, płukanie nagrzewnicy w odwrotnym kierunku obiegu, 2 krotne zalanie ciepłą wodą z płynem do mycia aut(piana aktywna), zamontowanie termostatu (którego i tak trafiło
), 6-cio krotne wypłukanie układu wodą. Przy 6 razie woda zaczyna być przezroczysta.
Po zalaniu płynem chłodniczym są efekty prawidłowej pracy nagrzewnicy, tylko trza jeszcze dobry termostat kupić, bo podróba to mi już chyba przy 60 puszcza......
Dzięki Sław
Trza tylko uważać na stan układu bo mogą się pojawić nieszczelności.
_________________
była
Vitka na standartowych 235/75