suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 7:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 8:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Z obserwacji wskaźnika temp. wynika, że powietrza w układzie brak.

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 08, 2006 8:57 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
zdejmij łacznik łaczacy nagrzewnice z dmuchawa i sprawdz reką czy nagrzewnica jest goraca a moze i troche syfu z tamtad usun :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 6:36 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
tracker dostarczył fotki opis pózniej

http://suzuki.a-net.waw.pl/?t=2;&a=92

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 17, 2006 11:01 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 14, 2006 11:31 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Wymiana nagrzewnicy to taka sobie dłubanina.
Mi było o tyle łatwiej, że moja deska rozdzielcza nie ma już prawie instalacji elektrycznej. Zero przełączników, żaróweczek podświetlenia, radia itp.
8)
Normalnie najwiecej schodzi się właśnie podczas rozpinania całego okablowania.
Dyplomu technika jednak ta operacja raczej nie wymga, skoro taki fotopstryk jak ja sobie z tm poradził :wink:
Jakby co, to pytać

_________________
Od 2000 roku GEO TRACKER 1.6 8V 1992 Podliftowany na budzie + "snorkel" z OBI, dach z blachy aluminiowej po przebudowie nadwozia. TO JUŻ HISTORIA niestety :(
Ale był fajny :) Towarzyszył mi 9lat i przejechaliśmy razem około 400tys km .


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 25, 2006 8:44 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
dzis czysciłem u kolegi opornika nie grzała prawie wcale i da sie wyczyscic bez d :lol: emontarzu

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 25, 2006 10:28 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 8:18 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Wrocław
slaw pisze:
dzis czysciłem u kolegi opornika nie grzała prawie wcale i da sie wyczyscic bez d :lol: emontarzu


Patrząc na Twój opis tej czynności, faktycznie wygląda to prosto :mrgreen:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 26, 2006 9:46 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
cylit kamien i rdza wlac odpalic niech pochodzi ze 3 godziny tylko scisnac górny waz od chłodnicy zeby pompa dawała cała moz na nagrzewnice

poten zdjac weze gumowe z nagrzewnicy przemuchac sprezonym powietrzem i wodą tylko w odwrotnym kierunki niz normalnie jest obieg

proste :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 1:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
slaw pisze:
dzis czysciłem u kolegi opornika nie grzała prawie wcale i da sie wyczyscic bez d :lol: emontarzu


Potwierdzam. Grzeje idealnie. Jutro dostanie płynu chłodniczego zamiast wody, a dziś wieczorem odczynię wszelakie możliwe tańce indiańskie w intencji braku wycieków ;)

Poz
opornik


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 2:54 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
slaw pisze:
cylit kamien i rdza wlac odpalic niech pochodzi ze 3 godziny ....

:shock: Mocne newrwy macie! Ja tam bym się bał że mi wyżre coś w chłodnicy lub co gorsza w silniku. :roll:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 9:09 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
Masmo pisze:
slaw pisze:
cylit kamien i rdza wlac odpalic niech pochodzi ze 3 godziny ....

:shock: Mocne newrwy macie! Ja tam bym się bał że mi wyżre coś w chłodnicy lub co gorsza w silniku. :roll:

opornik pisze:
a dziś wieczorem odczynię wszelakie możliwe tańce indiańskie w intencji braku wycieków

To tańce będą ale św. Wita. :D Koledzy chemicy na kamień kotłowy doradzali kwas cytrynowy. Nie jest tak aktywny, więc nie atakuje czystych metali. Ale wchodzi w reakcję (szybciej) z solami i wodorotlenkami.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 9:51 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
niby tak tylko kamien to mielismy kiedys w układzie chłoddzienia teraz jest era jakiegos mutanta to kamien zmieszany z czyms tłustym do ruszenia tylko na goraco

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 12:11 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
slaw pisze:
niby tak tylko kamien to mielismy kiedys w układzie chłoddzienia teraz jest era jakiegos mutanta to kamien zmieszany z czyms tłustym do ruszenia tylko na goraco

To zradźcie jeszcze ile tego cilita trza zapodać coby nowych otworów nie narobiło.... Nawet moja małżowina zauważyła że przestało tak fajnie grzać jak w zeszłym roku.... starzeje sie czy co ??

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 1:02 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 14, 2006 11:31 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Potraktujcie to jako zart, ale czy nie lepiej by było wsypać "Kreta"? :twisted:

_________________
Od 2000 roku GEO TRACKER 1.6 8V 1992 Podliftowany na budzie + "snorkel" z OBI, dach z blachy aluminiowej po przebudowie nadwozia. TO JUŻ HISTORIA niestety :(
Ale był fajny :) Towarzyszył mi 9lat i przejechaliśmy razem około 400tys km .


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 6:24 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
Karson pisze:
Kupiłem dziś firmowy płyn czyszczący Orlenu. Ściśle wg wskazówek na opakowaniu wyczyściłem układ. Wlałem nowy płyn (temp. zamarzania -35*C) i sprawdziłem efekty.
Z wodą w układzie (musiała być podczas czyszczenia) było cieplej w suzie niz teraz gdy jest wlany nowy glikol!
Czuję się bezradny.:? A może tak ma być? :wink:


Karson, zaradziłeś coś? Mam to samo.... z wodą grzeje idealnie. Z płynem znów jest dramat....

Odpowietrzaliśmy (mam nadzieję, że dobrze). Przy pierwszym zalaniu płynem jak odpuścił termostat wywaliło 0,5 litra płynu przelewem.

Normalne to przy odpowietrzaniu, czy oznacza brak uszczelki pod głowicą?

Poz
opornik

_________________
_____________________________________
"Kup kupę ! Kupy kultowe są." - by Darkman


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 01, 2006 10:22 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 27, 2006 7:09 pm
Posty: 938
Lokalizacja: W-wa
slaw pisze:
niby tak tylko kamien to mielismy kiedys w układzie chłoddzienia teraz jest era jakiegos mutanta to kamien zmieszany z czyms tłustym do ruszenia tylko na goraco
Porada z kwaskiem cytrynowym obejmowała zagrzanie układu, ale nie obejmowała składki tłuszczu :D W passacie kwasek się sprawdził.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl