suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 3:22 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lip 12, 2011 8:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
Witam
Mój problem pewnie dotyczy wielu użytkowników Vitary (1997 r. 1,6 16V 3d ), i dotyczy tylnej klapy. Przy zamykaniu ociera o zderzak.
Najgorsze jest to, że tam nie ma żadnej regulacji przy śrubach mocujących. Oczywiście historię uzupełnia zamontowane koło tylne na klapie, które ją nieźle obciąża.
Jak rozwiązać ten problem, być może ktoś ma jakiś sprawdzony pomysł.

Pozdrawiam

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 8:29 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 12, 2009 9:43 am
Posty: 50
Lokalizacja: Kraków
Nie pamiętam, jak dokładnie wygląda klapa w vitarze - u mnie w samuraiu okazało się, że rozwarstwiły się blachy przy zawiasach - są przykręcone do zewnętrznej wastwy blachy, a wewnętrzna jest jakby usztywnieniem. Otwarcie klapy powoduje jej wygięcie :?

_________________
Samurai '95
235/75


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 8:36 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
przecie jest regulacja

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 9:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
vaiker pisze:
przecie jest regulacja


Jeśli byś mógł trochę więcej na ten temat.

Pozdr.

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 9:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ja normalnie popuscilem sruby, dzwignalem klape i zakrecilem, w cabrio nawet przedwczoraj to poprawialem

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 9:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 21, 2010 6:48 pm
Posty: 53
Lokalizacja: lubuskie
Silnik: J20A 2,0 16V
Model: GV przekładka z angl
Rok prod.: 2002
vaiker pisze:
ja normalnie popuscilem sruby, dzwignalem klape i zakrecilem, w cabrio nawet przedwczoraj to poprawialem


I była jakaś poprawa?
Dziwne - przecież po dokręceniu śruby wróciły na swoje miejsce.
Chyba że na dolnych śrubach da się grubsze podkładki.

_________________
To jest czwarta.
GV I 2002r. 5d. 2.0 benz. LPG
Ciężko pracuje.


Na górę
Post: wt lip 12, 2011 10:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 29, 2010 10:28 am
Posty: 1542
Lokalizacja: Łódź
vaiker pisze:
ja normalnie popuscilem sruby, dzwignalem klape i zakrecilem...

Tak zrób i będzie dobrze :wink: :)

_________________
Zielony autobus 2,7TDi...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl