suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 25, 2011 10:16 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
Materialy :

komplet relingow Opel Omega B Kombii
katownik 3x50x30
8 srob 8x20
16 nakretek 8
8 podkladek 8
stara dętka rowerowa
narzędzia


Zaczynamy od wykręcenia szpilek z relingów by moc je przyłożyć do dachu i pomierzyć, wystarczy skontrować 2 nakrętki
Obrazek

Ja mam wersje z szyberdachem, trochę to komplikuje ale nie ma problemu dużego, wymiar brany tak aby kluczem 13 nasadowym można było wszystko skręcić
Obrazek

Wiercenie otworów, po wywierceniu pierwszego okazało sie ze moje wyliczenia mają blad, skupilem sie na zmieszczeniu przy szyberdachu a zapomnialem ze vitara ma weższy tyl niz przod, bylo juz "po ptokach" ale tragedii nie ma, ostatecznie z tylu jest rozstaw 3 c mniejszy niz z przodu, mysle ze nie zrobi to AZ TAKICH oporow powietrza, zreszta relingi idą z linią karoserii, ale jak ktos chce lepiej to moze to bardziej przemyslec, oczywiscie mozna bylo dac relinga bardziej do przodu i minać wytłoczkę szyberdachu ALE z przodu jest większy spadek - starsznie by odstawał.
Obrazek


Kątownik gruby ale za to mocny, wystarczy 102 uderzenia młotkiem by wygiąć go odpowiednio
Obrazek

Przymiarka
Obrazek


Gotowe kształtki
Obrazek


Mocowanie tyłu
Obrazek

Mocowanie tyłu
Obrazek

Mocowanie przodu
Obrazek

Mocowanie przodu
Obrazek


Pierwszy reling
Obrazek

Całość
Obrazek

W planie była jeszcze rozpórka z płaskownika miedzy lewym a prawym relingiem, płasko puszczona przy dachu wygięta w łuk, myśle ze nie będzie potrzebna, rozbujaliśmy auto za te relingi, dach się nie ugiął ani milimetra, nacisk tez spory testowaliśmy

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lip 26, 2011 1:52 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Sam na to wpadłeś czy kiedyś gdzieś czytałeś że z omegi podchodzą :mrgreen:

Obrazek Obrazek

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: wt lip 26, 2011 7:22 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
przez ostatni rok z 10 osob pytalo jak, z czego, czy wogole sie da, wszyscy przytaczali ze "simca podobno ma, podobno z omegi" i nikt dalej konkretnie nei wiedzial, oczywiscie ze tez sie tym zasugerowalem, poczatkowo mialy byc od forda escorta wsarte w 3 punktach ale niestety teraz mi leza w garazu . . . inaczej wyprofilowane, potem ogladnalem omege kolegi i stwierdzilem ze faktyczni elegenda moze byc prawdą, a teraz niedowiarki maja instrukcje za darmo jak wzbogacic swoje wyposazenie

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt lip 26, 2011 10:03 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
He he, legenda krąży. A tak na poważnie, bardzo fajny opis. Właściwie instrukcja :D

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: wt sty 21, 2014 11:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sty 19, 2014 11:00 pm
Posty: 25
Lokalizacja: Lublin
Panowie, ile kg można zarzucić na te relingi?


Na górę
Post: śr kwie 20, 2016 4:05 pm 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 16, 2015 9:30 am
Posty: 5
Lokalizacja: Marki / W-wa Bielany
Silnik: 1.6 16v
Model: Sidekick Long
Ma ktoś może zdjęcia z montażu ? Zastanawia mnie po co jest kątownik i dlaczego jest 16 nakrętek


Na górę
Post: śr mar 08, 2017 8:28 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt sie 16, 2016 6:41 pm
Posty: 2
Silnik: 1.6 16v
Model: Long 1.6
Rok prod.: 1996
Przyłączam się do pytania - relingi już kupione, a gdzie kątownik i jak go wygiąć tymi stu dwoma uderzeniami to nie mam pomysłu :)
Pozdrawiam,
olo1984


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl