suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 2:07 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 912 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 30, 2014 7:07 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
może być na sztywno ale ze śrubą lepiej to założyć i potem rozepchać kielichy tak jak powinno być
no wiesz-rozumiesz o co chodzi :P

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 7:13 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 07, 2013 1:59 pm
Posty: 676
Lokalizacja: sosnowiec
bez śruby to tylko w nowym aucie :)

_________________
Urojenie jednej osoby to choroba psychiczna, urojenie wielu to religia !!!

Lift 4" by RADZIK
Bodylift 2" :)
Gołe wnętrze......
Winda
Stal most
ARB

https://www.facebook.com/mr.wgniotek


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 7:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
zbys19 pisze:
może być na sztywno ale ze śrubą lepiej to założyć i potem rozepchać kielichy tak jak powinno być
no wiesz-rozumiesz o co chodzi :P

O śrubę Rzymską

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn cze 30, 2014 7:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
ok nie pytam tylko czy ona jakaś konieczna, ale co do montażu to faktycznie łatwiej ze śrubą :)
Może coś czasy teraz będzie to wyspawam jakieś rozpieradło 8)

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 9:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Ostatni znak to 0 (zero).
Rurka powinna być symetryczna bo inaczej przenoszą się w niej siły. Ale to tylko moje zdanie

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 10:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
geochriss pisze:
(...)Rurka powinna być symetryczna bo inaczej przenoszą się w niej siły. Ale to tylko moje zdanie

SKĄD taki pomysł!? :shock:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

To są rozpórki Sparco i OMP, nie żadne pana Miecia z garażu.
Co za różnica, czy rurka będzie szła prosto, czy ma zakręt?
Ma trzymać kielichy w równej odległości i tyle.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: wt lip 01, 2014 10:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
geochriss pisze:
Rurka powinna być symetryczna bo inaczej przenoszą się w niej siły. Ale to tylko moje zdanie


Obrazek

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 7:46 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Spójrzcie mądre głowy na rozpórkę z tego białego auta co Zax wrzucił. Ma wzmocnienie (zastrzał) plus zagniecenie głównej rurki. Po co? Dla " lansu".
Nie neguje niczyjej produkcji/wyksztalcenia - żeby nie było. Ale fizyki i jej praw to się w h*ja zrobić nie da. Za to durnego klienta - jak najbardzie

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 8:02 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
geochriss pisze:
Spójrzcie mądre głowy na rozpórkę z tego białego auta co Zax wrzucił. Ma wzmocnienie (zastrzał) plus zagniecenie głównej rurki. Po co? Dla " lansu".
Nie neguje niczyjej produkcji/wyksztalcenia - żeby nie było. Ale fizyki i jej praw to się w h*ja zrobić nie da. Za to durnego klienta - jak najbardzie


Gdzie ten zastrzał?
Wgniecenie rurki jest prawdopodobnie bardziej wymuszone kształtem maski, niż wzmocnieniem, bo takie wgniecenie w rurce raczej jej nie wzmacnia :roll:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 8:07 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
wiadomo, że idealnie by było jak by rura była całkowićie prosta idealnie między kielichami ale w przypadku vitary to dosyć trudne :)

im bardziej rozpórka odgięta (od tej idealnej prostej rury) tym musi być mocniejsza bo większe siły działają ale symetria nie ma tu nic do ego.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 8:07 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
zax pisze:
geochriss pisze:
Spójrzcie mądre głowy na rozpórkę z tego białego auta co Zax wrzucił. Ma wzmocnienie (zastrzał) plus zagniecenie głównej rurki. Po co? Dla " lansu".
Nie neguje niczyjej produkcji/wyksztalcenia - żeby nie było. Ale fizyki i jej praw to się w h*ja zrobić nie da. Za to durnego klienta - jak najbardzie


Gdzie ten zastrzał?
Wgniecenie rurki jest prawdopodobnie bardziej wymuszone kształtem maski, niż wzmocnieniem, bo takie wgniecenie w rurce raczej jej nie wzmacnia :roll:


Naprawdę nie widzisz tego zastrzału?
Obrazek


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 9:04 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
radzik071 pisze:
wiadomo, że idealnie by było jak by rura była całkowićie prosta idealnie między kielichami ale w przypadku vitary to dosyć trudne :)

im bardziej rozpórka odgięta (od tej idealnej prostej rury) tym musi być mocniejsza bo większe siły działają ale symetria nie ma tu nic do ego.


I tego się trzymajmy.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 10:10 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
na wyginaną rurkę rozpórki działają momenty gnące, jeśli uznamy rozpórkę za element sztywny to liczą się tylko pkt. przyłożenia siły a te są nie zmienne nawet jeśli z rozpórki zrobimy ósemkę.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 10:58 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Siła czy moment gnący (moment=sila razy ramie) jak zwał to zwał. Mi chodzi o to co radek napisal. Ze im bardziej plaska tym lepiej. W vitarze tego sie osiagnac nie da. Olejmy temat robmy rozporki byle dzialaly bo za chwile bedziemy się podpierać wykładami z wytrzymałości konstrukcji stalowych

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: śr lip 02, 2014 11:39 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
geochriss pisze:
(...)
Naprawdę nie widzisz tego zastrzału?

Te, animowane forum...
Nie na to zdjęcie patrzyłem :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 912 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl