djbigos pisze:
@Masmo
@Dmieszcz z rajdy4x4 ma 5,86 w mostach, fakt to w samuraju ale... możesz przy okazji pomyśleć
z silników (benzyna) to polecam z opla 1,4 lub 1,6. ten mniejszy ma 90km
większy chyba 105km(są to wersje 16v)
jak to w oplach trzeba wymieniać częściej pasek rozrządu
@Michał_1989 ma w samim silnik 2,0 ale od czego to niewiem
aa i ktoś pisał na tym duużym forum ze silniki z bmw są niezniszczalne
pzdr
Wiesz co - przemyśl co piszesz bo średnio wychodzi.
1. Silniki z Opla 1.4 lub 1.6 - a) za mała pojemność, co daje za mały moment obrotowy. Co z tego że koni troszke więcej na papierze, jak to są silniki wysokoobrotowe coo w terenie nie rozwiążę problemu Masmo czyli wrzucenia 2 na podjeździe. b) są to silniki do przednionapędówek - mocowane poprzecznie ze skrzynią do przednionapędówek. Znajdź mi proszę skrzynie biegów pasującą do tego. Ponadto - w silnikach montowanych poprzecznie będzie problem z osprzętem - vide silnik 1.6 16v ze Swifta który choć podobny do Vitarowskiego G16 to jednak ma inaczej osprzęt ustawiony.
2. Michał -1989 ma silnik z Omegi 2.0 - ze skrzynią omegi. To silnik 8v o pojemności 2.0, moc 115 koni. Niewysilony a przez to dobrze ciągnie z dołu