suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt cze 27, 2025 10:15 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr sty 21, 2015 11:54 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Czy przed utratą mocy coś było grzebane w aucie? Czy stało się to znienacka? Na obroty wchodzi normalnie, tylko mocy nie ma?
Wywalić snorkel, sprawdzić kąt zapłonu, ustawienie rozrządu, sprężanie w cylindrach, cewki, świece, katalizator i co tam jeszcze tylko się da. :roll:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: śr sty 21, 2015 6:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
becki06 pisze:
zdejmijcie pokrywę od rozrządu czy nie jest przestawiony bo to morze być przyczyna nie każdy mechanik ogarnia suzuki
i zawory wyregulować


W tym silniku są samo regulatory hydrauliczne


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 2:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
marirus pisze:
Miałem też zaproponować XL7 pierwszej gen. A z racji tego że H25a jest plug&play to z 2.7 nie powinno być większych problemów.


2.5 jest plug&play duzo roboty nie ma. Za to 2.7 to juz inna historia, bryła ta sama ale wiazki, komputer, wtyczki to juz inna historia. Oczywiscie da sie załozyć, ale trzeba sie liczyc z kosztami. I sporo roboty.

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 3:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
No i ceny silników 2.7 jakoś wyższe niż 2.5

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 3:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt cze 21, 2011 9:36 am
Posty: 229
Lokalizacja: Poznań
Z doświadczenia: brak mocy w V6 może być wynikiem skróconego łańcucha rozrządu.

_________________
był: Long 2.0 V6 '97 LPG, lift 2,5" BFG MT T/A KM2 29"
był: ZJ 5.2 V8 '96 LPG, lift 5,5", koła 32"
były: Pajero III 3,5 V6 GDI '02 i 3,2 DiD '01
była: GV II 3,2 V6 '08
był: KJ 3,7 V6 '01
jest: GV I XL-7 '02, lift 3", koła 29"


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 7:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
na dniach auto idzie do gościa do silników, będzie rzeźbić i oglądać, apropo skróconego łańcucha, możesz rozwinać wątek, skróconego przez co ? zestaw był zakupiony cały od Sławka więc raczej ciężko żeby łańcuch był za krótki ? chyba że za mocno napięty ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pn sty 26, 2015 9:12 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
poszukaj wątku o poradzeniu sobie z problemem hałasującego łańcucha bez jakichkolwiek kosztów ;)

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: wt sty 27, 2015 8:43 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
tu to odpada wszystko jest monowe

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz lut 01, 2015 7:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
lukenduro pisze:
Z doświadczenia: brak mocy w V6 może być wynikiem skróconego łańcucha rozrządu.

takie coś dwa razy się nie zdarza ale kilometrów to on nakręcił najpierw u ciebie potem jeszcze trochę u mnie :)
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=12670&p=147989#p147989 tu mały opis i wielki szacun dla kolegi bolus34 za pomoc :)

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: sob lut 07, 2015 9:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
hej mechanik rozkręcił auto okazało się że to nie panewki tylko rozciągnął się nowy łańcuch i główny napinacz łańcucha pracował w maksymalnie wysunięty tak jak by ledwo żył, łańcuch zaczął już rysować delikatnie obudowę ( pokrywę ) rozrządu. Zestaw zakupiony cały kompletny od Sławka ASUMI, i teraz pytanie co mogło się stać, że po 8 tys km tak się stało ?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob lut 07, 2015 10:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2729
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
hmmm może coś za ciężko chodziło,wałki?? nie wiem nie znam się :P
może za silny napinacz :mrgreen:

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: sob lut 07, 2015 11:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
zadzwoń do Sławka i mu przedstaw całą sytuacje on jak kupowałem swój zestaw mówił że na wymieniał tych łańcuchów całe mnóstwo może on ci powie co jest grane, a koło pośrednie też wymieniałeś :?:

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: ndz lut 08, 2015 8:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
himself pisze:
i teraz pytanie co mogło się stać, że po 8 tys km tak się stało ?


Kiepska jakość. To już nie pierwsze rozciągnięte ASUMI. BGA podobno lepsze. :roll:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: ndz lut 08, 2015 9:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 04, 2014 9:57 pm
Posty: 176
koziołek pisze:
himself pisze:
i teraz pytanie co mogło się stać, że po 8 tys km tak się stało ?


Kiepska jakość. To już nie pierwsze rozciągnięte ASUMI. BGA podobno lepsze. :roll:


Nie pisz takich żeczy bo się załamie :?

_________________
Long 2.0 V6 '97 LPG
lift 4" będzie body lift 2" BFG MT T/A KM2 29"
stal, tarcze, snorkel
Poznań


Na górę
Post: ndz lut 08, 2015 10:29 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Nie łam się. To czy się rozciągnie i tak nie zależy od tego co ja tu napiszę.
Zawsze można się pocieszać, że nawet VW poległ ostatnio na łańcuchach rozrządu. A taki wielki koncern. :mrgreen:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl