suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 6:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 21, 2010 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
cihyy pisze:
Klocher pisze:
Mnie teraz Vitara pali ponad 20L BENZYNY i nie narzekam 8) no może troche..


To przelicz ile to kasy miesiecznie/ rocznie i ile taniej by wyszlo gdy by palila o 10 mniej to zaczniesz narzekac :)
Chyba ze sie z czolgu przesiadles na Vitarke to rozumiem ze mozesz byc szczesliwy ze pali mniej :mrgreen: heh


Vitara Klochera pali dużo za dużo, zamiast nie narzekać to lepiej by się wziął i sprawdził czemu tyle jara. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz lut 21, 2010 8:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
spoko wymienimy filtr powietrza i zobaczymy co z tego będzie ;P

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: ndz lut 21, 2010 8:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 653
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
No 20 to dużo, może w terenie. Na seryjnych oponach teraz się bujałem ciągle 4x4 przy śniegach i koło 12,5 byłodo tego z liftem 2".

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Post: ndz lut 21, 2010 11:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:37 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: Kraków
moja na kołach 205/75R15 M+S paliła ok 7-8 na trasie i ok 9-10 w mieście ha... ha... ha... 8)
a teraz mam 235, te to potrafią, nawet nie liczę :roll:

_________________
Suzi 3D 1.6 8V z małym liftem i na kapciach KL-71 idealna do zabawy była
Rodzinny autobus LR Disco II w dieslu z małym liftem 2"


Na górę
Post: ndz lut 21, 2010 11:06 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1546
Lokalizacja: Kraków/Piła
galahad pisze:
moja na kołach 205/75R15 M+S paliła ok 7-8 na trasie i ok 9-10 w mieście ha... ha... ha... 8)
a teraz mam 235, te to potrafią, nawet nie liczę :roll:




oni mówią o longach :wink:

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 10:23 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Luuudzzziieeee - przerażacie mnie - przecie to terenówka jest - opływowość szafy 3 drzwiowej i koła jak (prawie) od traktora :mrgreen:

Więc się nie czepiać mi tu :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 1:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
kosciej pisze:
opływowość szafy 3 drzwiowej


dlatego trzeba liftować wysoko ,u góry jest rzadkie powietrze :mrgreen: :mrgreen:

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 11:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Oooo - to to :mrgreen:

Tylko kurcze, Ci z połłudnia mają łatwiej niż nad morzem

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 12:09 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
za to u nas można bryze wykorzystać, bo wieje w dobrych porach ... maszt, żagiel i można jeździć za darmo :mrgreen:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 10:09 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
Co myślicie o tym żeby zmienic silnik od 1.6 8v, na silnik od vitary 2.0 v6 albo 2.5 v6 :D ?

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 10:10 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
a zmieścisz go w komorze silnika (bo G16 silniki mają krótszą)? czy od razu chłodnice na pake planujesz przenieść?

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 10:15 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 02, 2009 8:43 pm
Posty: 502
Lokalizacja: Chrzanów KCH
piotrk pisze:
a zmieścisz go w komorze silnika (bo G16 silniki mają krótszą)? czy od razu chłodnice na pake planujesz przenieść?



Komore silnika sie troche powiekszy cos sie wytnie, a chłodnica na pake powędruje. Tylko obawiam sie najbardziej elektryki co z tym zrobic, i jak sobie poradzić z nią?

Jest jeszcze jeden motyw silnik vitary 2.0 16v ale mniej mocy ma :(

_________________
Czarna Vita Chrzanów :) Obecnie mega zmotana i jeździ jak czołg :D
http://www.youtube.com/user/wojgoffer


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 10:39 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Gofer pisze:
Co myślicie o tym żeby zmienic silnik od 1.6 8v, na silnik od vitary 2.0 v6 albo 2.5 v6 :D ?

Jeżeli rozważasz zakup dwulitrówki, to z opini użytkowników wynika że lepiej zainwestować w 2.0 16V a nie 2.0 V6. Szestnastka(R4) lepiej wkreca się na obroty, V6 ma ponoć "dziurę" w pewnym momencie obrotowym.
Rama w części komory silnika od 1.6 jest nie tylko krótsza ale i weższa. 2.5 V6 to już calkiem inna bajka.
Elektrykę musisz mieć całą od danego silnika.
Pomyśl też o przenienieniu napędu. 2.0 16V potrafi skutecznie ukrecać półosie i to nie tylko przednie ale i tylne.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 12:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
Dokładnie V6stka zdecydowanie woli wyższe obroty 8) mam to wiem :p

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 2:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 21, 2008 8:22 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Środa Śl.
najlepszy motor jaki można wsadzić do vitary to 1,6 8v .próbowałem z dieslem ,na szczescie już go nie mam i wracam do 1,6 8v .Nie wiem co komu ten motor przeskadza ,lekki,prosty,daje się topić , a na podjazdach auto skacze ,rwie przeguby ,zakopuje się ,ale z braku mocy nigdy mi nie zgasł

_________________
602335210 Janusz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl