wieniovitara pisze:
Tak na marginesie to po tym wszystkim nic sie nie zmieni.Jak sie kopałeś tak będziesz sie kopać. Ile zyskasz tego dołu? Większość i tak będzie miała góra.
Nie wspomniałem jeszcze, że mocy nie brakuje mi w terenie tylko na czarnym i to jest powód zmian
A w terenie nie zaszkodzi
Mam zamiar śmigać na wycieczki po 2000km w jedną stronę i wkurza mnie jak na autostradzie pod górkę muszę redukować do czwórki i max 90km/h
wieniovitara pisze:
Miałem 16 i tylko na obrotach szła a to w terenie sprawia tylko kłopoty coś urwiesz coś pęknie. Lepiej kupić dobre opony i przystosować do nich auto: przedni most i przełożenia.
I tak już jest lepiej bo założyłem skrzynie od 8v z wolniejszą piątką tylko doszły też "nowe dobre opony" o 2" wyższe i wyszło na to samo:
Przełożenia mam już najwolniejsze z seryjnych vitarowskich (5.125) Most idzie stalowy na przód z półosiami GV2.5
Jedynym ratunkiem jest teraz podniesienie mocy bo przełożeń już nie zminie
Reduktor samurai nie wchodzi w grę bo zmienia też za bardzo przełożenia na 2H
wieniovitara pisze:
Co do wydechu to przy tej nagonce na offroad lepiej mieć cichacza który nikogo nie zdenerwuje.

Do parków krajobrazowych nie wjeżdżam...
Jak ktoś jeździ na nielegalu to misi mieć ciche auto najlepiej w kolorze khaki
wieniovitara pisze:
Kompleksowy tuning silnika to tak czy inaczej koszta. No ale offroad to sztuka wyrzucania pieniędzy w błoto. Alko jak kto woli Twój cyrk Twoje małpy. Jak to wszystko zrobisz to przyjedź do Pajęczna bo będziesz pierwszym który poszedł w tą mańke. A ja chętnie zoacze coś co wieje wiatrem zmian... Pozdr

Już jestem zapisany do klasy extreme tak więc będziemy zapewne mieli okazję pogadać i powymieniać się doświadczeniami osobiście !
Niestety tuning i remont silnika planuje zrobić po Pajęcznie
Pochwalę się na Pajęcznie 2012

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !