suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn lip 07, 2025 7:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sty 31, 2008 6:31 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
OKU pisze:
...Dokładnie.Chodziło mi o to że temperatura wacha sie w okolicy 1/4 skali a środkiem.
Pozdrawiam

U mnie podobnie. TTTM

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 15, 2008 6:07 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
No i problemy sie skończyły.Zrzuciłem głowicę!Niby uszczelaka cała i głowica prosta jednak splanowałem.Splanowałem załozyłem, wyrzuciłem tez wentylator elektryczny (udało mi sie kupić sprawne visko za 50 zł) i teraz wszsytko z temperatura jest ok!!

Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr lis 05, 2008 3:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2008 2:39 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Kraków
Podepnę się pod temat.
Wpierniczyło mi gdzieś płyn ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy a tydzień temu go dolałem. Kumpel podejrzewa że płyn wylądował w oleju (którego poziom wzrósł). Czytałem już i tu i na rajdach4x4 o tym, wiem co to może oznaczać (głowica...). Ciekawi mnie za to jedno. Wskaźnik temperatury jest bardzo nisko - na tej przerwie białej kreski stoi i nie drgnie. To na pewno nie jest 1/3 skali - prędzej 1/6. I nie ma znaczenia czy silnik zimny czy po terenie.


Na górę
Post: śr lis 05, 2008 7:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Fenek pisze:
Podepnę się pod temat.
Wpierniczyło mi gdzieś płyn ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy a tydzień temu go dolałem. ....

U mnie podobnie się zachowuje...

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr lis 05, 2008 9:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Fenek pisze:
Podepnę się pod temat.
Wpierniczyło mi gdzieś płyn ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy a tydzień temu go dolałem. Kumpel podejrzewa że płyn wylądował w oleju (którego poziom wzrósł). Czytałem już i tu i na rajdach4x4 o tym, wiem co to może oznaczać (głowica...). Ciekawi mnie za to jedno. Wskaźnik temperatury jest bardzo nisko - na tej przerwie białej kreski stoi i nie drgnie. To na pewno nie jest 1/3 skali - prędzej 1/6. I nie ma znaczenia czy silnik zimny czy po terenie.


Jesli płyn w oleju to miałbyś zamiast oleju kawę z mlekiem na bagnecie.
Pooglądaj wszelkie złączki no i chłodnice czy nie ma drobnych wycieków.
Można też spróbować założyć patentowy zbiorniczek na przewód który odprowadza plyn ze zbiorniczka wyrownawczego na zewnątrz auta - jeśli tu cieknie trzeba wymienić korek od chłodnicy.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: czw lis 06, 2008 8:16 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5119
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Fenek pisze:
Podepnę się pod temat.
Wpierniczyło mi gdzieś płyn ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy a tydzień temu go dolałem. Kumpel podejrzewa że płyn wylądował w oleju (którego poziom wzrósł). Czytałem już i tu i na rajdach4x4 o tym, wiem co to może oznaczać (głowica...). Ciekawi mnie za to jedno. Wskaźnik temperatury jest bardzo nisko - na tej przerwie białej kreski stoi i nie drgnie. To na pewno nie jest 1/3 skali - prędzej 1/6. I nie ma znaczenia czy silnik zimny czy po terenie.



sprawdź czy nie kapie w miejscu gdzie łączenia obudowy sprzęgła z silnikiem,od dołu.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lis 06, 2008 12:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2008 2:39 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Kraków
Sprawdzaliśmy od dołu ale zrobię to jeszcze raz i dokładniej. A macie jakiś pomysł co z tym wskaźnikiem?


Na górę
Post: czw lis 06, 2008 12:03 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
jeżeli na zimnym i an ciepłym pokazuje tak samo to ... nie działa ;-). Trzeba sprawdzić po kolei całą instalacje. Od czujnika aż po wskaźnik.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 1:46 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2008 2:39 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Kraków
Piotrk miałeś rację, trzeba będzie... Teraz strzałka szaleje od zera do połowy skali jak chce i kiedy chce.


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 1:57 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Na początek bym wyczyścił wszystkie styki + popryskał jakimś szuwaksem typu elektrosol. Szczególnie w okolicach samego czujnika, pewnie jest ok, tylko styki zaśniedziały.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lis 07, 2008 3:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2008 2:39 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Kraków
Ok, dzięki za podpowiedź:)


Na górę
Post: wt lis 25, 2008 8:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
Koledzy mam podobny problem jeżdżąć normalnie po czarnym temp utrzymuje się na połowie skali
gdy zjade w teren troche pobuksowac temp momentalnie rośnie pod czerwone i koniec zabawy po dłuzszej chwili wraca do połowy płyn też systematycznie spierdziela ale do tego przywykłem wykluczam termostat bo gdy go wyrzuce nie ma zmian wiosna wymieniłem chłodnice może to sprwaka pompy ???
gdzie jej szukac i jak mozna ja sprawdzić ???


Na górę
Post: wt lis 25, 2008 11:59 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
może wisko? a może faktycznie pompa - jak padła, to może z niej płyn uciekać - pewnie ma zawór zabezpieczający. Dodatkowo wtedy nie będzie miała odpowiedniej wydajności. Popatrz tu, może coś pomoże:
http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr lis 26, 2008 9:11 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
U mnie dziś rano w drodze do pracy objawił się też problem z płynem a mianowicie z jego brakiem. Znów poleciał przewód idący od pompy wodnej do nagrzewnicy (tuż przy trójniku od LPG). Tym razem przewód do wymiany (tylko kurnia dostęp do mocowania przy pompie jest okropny).
Ma ktoś na to jakiś patent - co odkręcić żeby jako tako się tam dobrać ale żeby np nie wyjmować przedniego mostu?
Aha i czy będzie ok jak zastosuje wąż taki jak gazownicy dają do parownika?
Dobrze że zauważyłem jak doszło kawałek za połowe skali na termonetrze.
a z wk...wienia dałem kopa w koło i nie wiadomo czy sobie nic nie uszkodziłem.
Jak dla mnie dzień zaczął się z pełnym wypasem.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: śr lis 26, 2008 9:29 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
krzych pisze:
Koledzy mam podobny problem jeżdżąć normalnie po czarnym temp utrzymuje się na połowie skali
gdy zjade w teren troche pobuksowac temp momentalnie rośnie pod czerwone i koniec zabawy po dłuzszej chwili wraca do połowy płyn też systematycznie spierdziela ale do tego przywykłem wykluczam termostat bo gdy go wyrzuce nie ma zmian wiosna wymieniłem chłodnice może to sprwaka pompy ???
gdzie jej szukac i jak mozna ja sprawdzić ???


A wisko masz sprawne ??

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl