cholera, tego się bałem, że ktoś to napisze. Dzięki za cenną uwagę.
też miałem takie podejżenie, że może coś zapowietrzone itd., ale pompa bardzo ładnie pompuje, z tego co widzę po lekkim odkręceniu przewodu na listwie (fajnie sika

, nic nie mierzyłem, bo nie mam miernika choćby ciśnienia), a co więcej, czasem udawało się utrzymać wysokie obroty przez jakiś czas .... fakt, że coś nierówno chodził i próbował zdychać ....
slaw obawiam się, że możesz mieć rację i obawiam się, że i tak zapłon mam do regulacji (bez stroboskopu już nawet nie podejdę do tego wozu, bo muszę być absolutnie pewny, że jest dobrze ustawiony).
nawet nie wiecie jak bardzo mi się nie chce baku wyciągać i jak bardzo nie mam możliwości tego zrobić ... no nic, będę myślał ... może gdzieś coś przymarzło w przewodach, filtrze, baku ....

może trzeba do wiosny czekać i kupić sobie jakiś inny samochód tymczasem ...

Jeszcze mnie tknęło ... istnieje taka część zamienna jak aparat zapłonowy? czy tylko szroty itd?
I jeszcze jedno - wie ktoś jaki torx jest do śruby regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu? Bo zapomniałem zmierzyć

, a chcę porządny klucz zakupić.
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu

... i skośnookie 4x4 innej marki
