suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 11:49 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn cze 16, 2008 10:09 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Panowie.
Czeka mnie w najbliższym czasie :( Jak wygląda ten zabieg?Z tego co widziałem to trzeba chyba ruszać przedni most,zeby miskę zrzucić.Chyba że są jakieś inne patenty?
Pomóżcie.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn cze 16, 2008 4:32 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
musisz zdjac przedni most
nie ma uszczelki pod miske jest przyklejona na paste lub silikon :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: wt cze 17, 2008 11:25 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
slaw pisze:
musisz zdjac przedni most
nie ma uszczelki pod miske jest przyklejona na paste lub silikon :wink:

Ano widzisz Sławku, cuda się zdażają, miałem w zestawie z hipola taką fajną, korkową, czyma już 10 tyś km. :wink:

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
Post: wt cze 17, 2008 11:48 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ano widziałem w katalogu Inter cars normalną uszczelkę.Nie problem chyba będzie ją wrzucić po uprzednim usunięciu resztek pasty tudzież sylykonu.Gorzej ze zdjęciem miski.Zrzucaliście most całkiem,czy wystarczy go tylko opuścić?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 7:51 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
o ja porostu wyjąłem silnik, uznałem to za najlepsze rozwiązanie

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 7:55 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Koledzy mam zonka :oops: ,trzeba uszczelnić miskę olejową i tu pytanko:
jak w końcu lepiej to zrobić,wyjąć silnik, czy opuścić most,
Będzie ktoś łaskaw poświęcić czasu i napisać procedurę.
Ile to może kosztować w warsztacie?
Bedę wdzięczny za sugestie :idea:

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 8:20 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Wyjąć most to "chwila" - wał, półośki, 3 łapy i masz go w ramionach. Wyjąć silnik to już raczej większa rzeźba jest - choćby samo rozłączenie kabli, układu chłodzenia, skrzyni, złapanie silnika i wytarganie w górę wyciągiem ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 8:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
Dziękuje za informacje!!
Mam chyba ostatnie pytanie.
Czy ktoś z szanownego grona zamontował tę uszczelkę?Chciałbym wiedzieć czy pasuje?Jeśli nie to jakiej szukać?
Wydaje się być pewniejsza niż montaż na czerwonym silikonie który teraz przecieka.

ELWIS ROYAL

N88002

Uszczelka miski olejowej

Informacje Inter Cars o towarze

indeks: N88002

Cena brutto: 26,51 zł

nazwa: Uszczelka miski olejowej

opis : USZCZELKA MISKI OLEJOWEJ SUZUKI SWIFT/SAMURAI 1.3
(G13) [SILNIKI] 8V 85-94

producent: ELWIS

W MAGAZYNIE: 9

Ograniczenia

TECDOC-Nr silnika: 3667

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 9:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 03, 2009 7:16 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Gdynia/Sztum
U mnie mechanicy opuszczali most.

_________________
Pozdrawiam
B@rtolini

---------------------------------------------------
Nie zawsze mam rację, ale nigdy się nie mylę.....


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 10:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Osobiscie tego nie robilem, ale kolega powiedzial ze dal rade uniesc silnik , tak ze bez opuszczania mostu odkrecil i uszczelnil miske. nie wiem czy zakladal uszczelke , czy skladal na paste

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 10:44 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Z silikonem trzeba uważać. Kiedyś mechanicy podobno uszczelnili mi miskę i potem wyjmowałem kawałki silikonu z miski i smoka. :evil: Uszczelniłem sam ale nie zaglądałem tam jeszcze to nie wiem czy też spaprałem robotę. :wink:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 10:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Przy wkładaniu uszczelki most miałem wyjęty bo się "motał"(malowanie, wkładanie blokady)mimo to miejsca za wiele nie było.Uszczelka korkowa za 30 PLN ale nie pamiętam producenta. Jest włożona kilka miesięcy i narazie nic nie kapie :D

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: pt paź 30, 2009 3:04 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ja opuszczałem most. Uszczelniałem czymś ala silikon (firmy DIRKO?) to tego typu rozwiązań. Jak napisał Kozioł trzeba uważać żeby nie zaciapać smoka i innych elementów wewnątrz. Od tamtej pory mam sucho... :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt paź 30, 2009 4:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
dziękuje koledzy za porady i zainteresowanie tematem
nie jest jednak tak źle :wink:

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: pt paź 30, 2009 9:42 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
W Viertarce nigdy nie jest źle.Co do uszczelki.U mnie 2h i po robocie z wycinaniem nowej z kręgielitu obustronie silikon i jest ok.

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl