suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt cze 04, 2024 10:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 15, 2008 6:39 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witajcie.
Mam problem z obrotami.Rzecz stała sie po tym jak zmieniłem uszczelke pod głowicą.Miałem problem z ustawieniem zapłonu kichał strzelał aż rozerwało tłumik.Później okazało sie że przestawiłem aparat na wałku rozrzadu.Po tym jak w końcu ustawiłem zapłon nie moge dojść do ładu z obrotami.
Nawet jak je ustawię obroty silniczkiem krokowym lub ilością gazu to i tak po chwili warjuja tzn. nie mam wolnych obrotów tylko obroty wynoszą około 1500 - 2000 tys.Czasem sie pojawiją póniej znowy gina.Kilka razy stojac na swiatłach zapaliła mi sie kontrolka Check Engin.Jak tylko ruszam Check gaśnie.
Zauważyłem że czasem obroty udaje mi sie sprowadzić do 800 jak wrzuce bieg i bede próbował ruszyc na wcisnietym hamulcu.wtedy jak go zduszę do 800 obrotów to tak juz zostana ale zdarza sie to tylko sporadycznie
Podejżewam Sonde Lambda lub może zatkała się dysza wolnych obrotów??
Moze ktos miał kiedys walnieta sondę?Jakie wtedy były objawy??
Pozdarwiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 9:45 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 14, 2008 2:45 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Warmia - Pieniężno
Objawy bardzo prawdopodobne do sondy, jest gdzies na forum wykaz kodow bledu, a proste rozeznanie odlacz sonde i zobacz jak auto bedzie sie zachowywalo.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 16, 2008 10:07 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Juz to praktykowałem.Po odłączeniu Sondy nic sie nie dzieje.Wszystko jest tak samo jak sonda jest podłączona.

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 10:28 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
Sprawdz czy nie ciagnie nigdzie "lewego" powietrza, czy wszystkie podcisnienia sa podlaczone wlasciwie. Co do lewego powitrza to najlepiej wziasc samostart , psikac w okolicach dolotu i sluchac czy silnik nie pracuje inaczej


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 17, 2008 8:34 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Zamówiłem Sondę.Po mojemu z nia cos jest nie tak bo czy jest włączona czy nie auto chodzi tak samo a przeciez nie powinno.Do tego ten check Engin.Pewnie padła jak autko strzelało gdy miało za późny zapłon.
Po mojemu jakby dostawał lewgo powietrza powinien mulić i dusic się z powodu zbyt duzej ilości powietrza a Viertarka zapie.... ino trzeszczy!!
Napisze jak wymienie sondę!!

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 28, 2008 2:23 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Niestety..... :cry:
Po zmianie sondy nic sie nie zmieniło.Silnik dziwnie pracuje.na wolnych obrotach na postoju zapala sie check engin jednak zaraz do ruszeniu gaśnie.zauwazyłem ze jesli sciagne podcisnienie które idzie do okradłej puszeczki z napisem desmo obroty spadaja do 800obr/min.
Ogólnie obroty biegaja sobie jak chcą w granicy od 2 tys do zgaśniecia włacznie...
Może szlak trafił wtrysk...
z blędów wyczytałem 2 kody błędu tj 22 i 24
Juz sam nie wiem

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw cze 19, 2008 1:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw sty 24, 2008 3:01 pm
Posty: 110
kolego jak rozwiązałes sprawę tych rozbieganych obrotów ???

mam bardzo podpbna sytuację brak wolnych obrotów tylko od 1,5 do 2 i do tego czasem poteżnie strzeli z tłumika a zaden fachowiec nie chce się podjąć naprawy


Na górę
Post: wt lip 08, 2008 7:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
witam Was ja też mam takie problemy, ale na gazie wszystko gra, benzyna tragedia nawet nie wiem jak to nazwać

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 12:06 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
PANOWIE I PANIE SPRAWDŹCIE SONDY JA TO OBSTAWIAM W PONIEDZIAŁEK JEDĘ NA DIAGNOZĘ DAM ZNAC

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 7:48 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
U mnie problemy skończyły sie po wymianie całego układu wtryskowego-monowtrysku.Przyczyna była w rozlgulowanej przepustnicy i TCP.Sam go rozlegulowałem i nie mogłem w zaden sposób dojść do ładu.
Jeśli komuś potrzebny rozregulowany wtrysk to moge sprzedac za rozsadne pieniadze.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 9:04 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lut 20, 2008 6:39 pm
Posty: 96
Lokalizacja: Bielsko- Biała
a ile jesli można wiedziec Cie taka operacja kosztowała?? :roll:
pozdro

_________________
była piekna vitka 1.6 16V & lift & MT
był samurai 1.3 8V & lift & SIMEX
był Y61 & lift & MT
był jimny & lift & AT
Jest Rav4 A02 :lol:


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 9:13 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam
wtrysk kosztował 200 zł.Tańszych nie znalazłem.
pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 11:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
całego układu tzn. kopułki z wtryskiem, znajdującej sie w gaźniku z dwoma przewodami,mocowany na dwie śróbki??? tylko tyle wymieniłeś?? czy jeszcze jakiś podzespól sterowników??

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Post: pn lip 14, 2008 7:48 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam
z tego co pamietam chyba wtrysk jest przykrecany 4 długimi szpilkamido kolektora ssącego.Jesli bedziesz wymieniał zadbaj o dobre uszczelninie miedzy wtryskiem a kolektorem ponieważ sa tam kanały płynu chłodzacego.
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pn lip 14, 2008 10:49 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sty 07, 2008 10:34 am
Posty: 62
Lokalizacja: Klęk koło Łodzi
ja mam monowtrysk chyba zorbie zdjęcie i może sie w końcu dowiem co to jest

_________________
Vitarka 91' 1.6 8V Blaszarka LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl