suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw kwie 25, 2024 10:23 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 19, 2008 6:47 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
eee i jak sie ta historia skończyła ? bo mnie siem to samo własnie stało , wał zablokwany, w pierwszym cylindrze po wykręceniu świecy 3 cm wody :( naprawiłeś ? czy wymiana silnika ? hehe a dzień wcześniej w markecie budowlanym oglądałem rurki i daszki pcv , dejavu miałem :)

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: ndz paź 19, 2008 9:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Oglądałem Twój filmik...

1. Czy zdjąłeś wąż gumowy między filtrem a dolotem w błotniku ?
2. Czemu tak szybko jechałeś? Przecież to jest płytka kałuża...Głębsze rzeczki to ja w biesach przejeżdżałem (nie mam snorkla)...Tylko powoli i bez rozbryzgów wody na 5 metrów w górę...

Ale generalnie, to współczuję :?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: ndz paź 19, 2008 9:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
Dokładnie takie same odczucia

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Post: ndz paź 19, 2008 11:09 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
Niestety dokumentacji nie mam .Wszystkie 4 korby pogięte wykorzystałem tylko blok i
wał ale to lipa bo olej dostał się do układu chłodzenia (po naprawie) .Mechanik już dwa
razy wymieniał uszczelkę Odkładam kasę na nowy silnik.
Jeszcze jedna sprawa w miare szybko rozbieraj silnik bo skubany rdzewieje momentalnie.
współczuje :( :(

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: ndz paź 19, 2008 11:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 23, 2007 10:25 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Jaktorów
kosciej pisze:
Oglądałem Twój filmik...

1. Czy zdjąłeś wąż gumowy między filtrem a dolotem w błotniku ?
2. Czemu tak szybko jechałeś? Przecież to jest płytka kałuża...Głębsze rzeczki to ja w biesach przejeżdżałem (nie mam snorkla)...Tylko powoli i bez rozbryzgów wody na 5 metrów w górę...

Ale generalnie, to współczuję :?



To nie rozbryzgi ale fala przed witką jest niebezpieczna :wink:
szybciej jak piszesz rozbryzgi zaleją aparat cewkę i przewody i
jak stanie to BIDA :(

_________________
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vitara 89r vitara 30cali simex vitara94r na czarne
vitara 95 dawca angol
sianio1@o2.pl


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 7:43 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Tak, ale przy takich rozbryzgach, to fala pewnie była na szybę przednią.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 8:26 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Pytanie nr2 Kościeja:

Się chłopaki przeliczyli.Ludzka bezmyślność i głupota.Trza się było popisać bo przecież hardmadafaka offrołderzy,co nie? Szpan bo ma terenówke i wszystko może.A w terenie (nawet w takiej kałuży) trzeba myśleć a nie popisywać się żeby ludzie krzyczeli ŁAŁ! I ten filmik jest najlepszym na to dowodem. :roll:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 8:58 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Nie chciałem być tak drastyczny...Ale niestety, to prawda :(

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 12:34 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
troche lużno spasowane to połączenie było między puszką filtra a wlotem w błotniku ale wystarczyło, nom kolega przesadził z prędkością, koszta się szykują : 1300 kompletny blok , uszczelki, no i głowice chyba trza by wyrównać chyba, masakra

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 1:53 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
zamiast sie pastwić powiedzcie lepiej skąd korbowody dorwać i po ile bo w sklepie baba mówi że nie ma szans, tylko tłoki Mahla dostepne. Od biedy może kto ma używki. Ale chyba cały silnik pójdzie na przeszczep. A w ogóle to może póść inna drogą i wywalić vitarowską silnik, skrzynie i reduktor a wstawić reduktor od samuraja i do tego jakiś tani prosty ogólno dostępny silniczek np. z poloneza, łatwy do zagazowania i tani jak barszcz, od rzeczy gadam ???

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 4:43 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Wg mnie, jak już chcesz tak się bawić, a to jest Twoje 2 auto w rodzinie, to wstaw z Opla Omegi - fajne silniczki, auto ma napęd na tył...Ktoś na rajdach robi samiego z tym silnikiem. Silnik jest tani, a części ogólno dostępne.

Pozdr i nie łam się...A kolega niech przemyśli swoje zachowanie :roll:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 5:02 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Mundialejros pisze:
..... A w ogóle to może póść inna drogą i wywalić vitarowską silnik, skrzynie i reduktor a wstawić reduktor od samuraja i do tego jakiś tani prosty ogólno dostępny silniczek np. z poloneza, łatwy do zagazowania i tani jak barszcz, od rzeczy gadam ???

Według mnie kombinujesz całkiem do rzeczy ale zabytki techniki (Polonez) bym odpuścił :wink: .:
viewtopic.php?f=6&t=796
Nastaw się na duuużo problemów do przeskoczenia, ale silnik od Omegi 2,0 to byłby chyba dobrym wybórem (jeśli by dało sie go wszczepić do Vitary).
BTW Trasek ma w Jimniaku który jeździł na Drezno-Wrocław silnik 2,0 16V z GV, skrzynię z Vitary 2WD 1,6 i dalej reduktor od Samiego. Jest opis w październikowym off-road.pl:
http://www.off-road.pl/index.php?option ... Itemid=130

P.S. Przedstawiam wyłącznie moją prywatną opinię nie popartą doświdzczeniem :wink:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: pn paź 20, 2008 10:36 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mozna zrobic kazda zmote tylko zastanówmy sie do czego to ma byc niekture rajdy terenowe sa bardzo szybkie i tam duza moc jest podstawa ale nie zawsze jest to dobre dla układu napedowego
silnik 1,6 to bardzo dobry silnik :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob paź 25, 2008 12:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
Zdjęcia z sekcji zwłok (uwaga tylko dla ludzi o mocnych nerwach) .
powyginało jedną pare korbowodów przez co skróciły one swoją długość co spowodowało ze tłok nie miał wystarczająco miejsca żeby minąć się z przeciwwagami wału korbowego w DMP i zablokowało wał.
[url][URL=www.fotosik.pl]Obrazek[/url][/url]
troche uszczerbało tłok i zarysowało ale nie ma tragedii.
Wkładam dwa używane korbowody , może i tłoki też , głowice do splanowania, może sie obejdzie bez wymiany silnika.

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Ostatnio zmieniony sob sty 02, 2010 6:50 pm przez Mundialejros, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: sob paź 25, 2008 6:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
A jakie oznaczenia są na 2 pozostałych korbach?
Może to nie grupy wagowe ale pasowania na panewkach lub przy sworzniach?

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl