suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 2:41 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 27, 2013 12:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Witam, wiem że to problem dosyć często spotykany ale czy ktoś to w jakiś sposób ogarną ?
Chodzi mi oczywiście o gaśnięcie silnika przy wrzucaniu na luz jak auto się toczy np. do świateł. Gazownik załamał ręce i powiedział, że nie potrafi mi w tym pomóc, więc może Wy koledzy uporaliście się z tym problemem ?

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: śr lis 27, 2013 5:48 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Wlot snorkla skierowany w tył i odpowiednia regulacja instalacji. I problem znika.
Proponuję przeszukać dokładnie forum, wątków o gazie jest kilka.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: śr lis 27, 2013 8:33 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
I zmienić gazownika.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: śr lis 27, 2013 11:37 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Ja na asfalcie odłączam snorkela.
A w terenie nie ma takich prędkości, żeby zdmuchnęło silnik na luzie.


Na górę
Post: śr lis 27, 2013 11:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
NuVo pisze:
Wlot snorkla skierowany w tył i odpowiednia regulacja instalacji. I problem znika.
Proponuję przeszukać dokładnie forum, wątków o gazie jest kilka.


NuVo wlot snorkla skierowany do tyłu nic nie pomaga, a ustawienie instalacji w moim przypadku też niczego nie zmienia, mam najprostrzą instalację jaka tylko była bez żadnych sterowników najbardziej zaawansowany element tej instalaci jest chyba elektrozawór przy butli :D , a co do szukania na forum owszem jest parę wądków, ale niestety w żadnym nie jest opisane jak się z tym uporać. Podejżewam że takich jak ja czyli mających podobny problem jest więcej dlatego założyłem nowy wątek, żeby tu spróbować to rozwiązać.

zax pisze:
I zmienić gazownika.


Zmieniać nie muszę poprostu już go nie odwiedzam, przy mojej instalacj są trzy pokrętła do regulacji, nic skomplikowanego jak raz wyreguluje to mam spokój na jakiś czas, a reguluje metodą słuchową na czuja tak żeby silnik ładnie i równo chodził na niskich i wysokich obrotach no i oczywiście żeby auto miało kopa ! Gazownik tak na prawde robi to samo tylko że on patrzy jeszcze na jakiś wykres spalin.
Nie wiem już sam może to moje ustawianie nie jest dobre, może faktycznie poszukać jakiegoś czarodzieja od gazu ? Tylko mam takie dziwne odczucie że gazownik mi w tym nie pomoże.

kostuch pisze:
Ja na asfalcie odłączam snorkela.
A w terenie nie ma takich prędkości, żeby zdmuchnęło silnik na luzie.


Takie rozwiązanie mnie nie satysfakcjonuje.

Piszcie ludziska jakieś swoje sposoby jak to rozwiązać.

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 8:04 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 23, 2012 8:28 am
Posty: 408
Lokalizacja: Kamienica Szlachecka - pomorskie
Kurde też myśle żeby snorka założyć ale też mam GAZ w vitarce..... może będe miał też problem.... :evil:

_________________
Maciej
NADZORY BUDOWLANE , KOSZTORYSOWANIE 607943101
Vitara 1.6 8V LPG 1989
Lift 4" Radzikone, Koła 225/75/15 kopia SAHARA, SNORKEL
http://www.fotosik.pl/u/macias320/album/1323439
e-mail: maciejh@vp.pl

http://www.ermail.pl/klik/UXNSa2oG


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 8:11 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Jak masz instalację na sterowniku to da się to bez problemu wyregulować.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 8:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 23, 2012 8:28 am
Posty: 408
Lokalizacja: Kamienica Szlachecka - pomorskie
A jak wygląd sterownik ? :shock:

Mam taką instaację zwykłą z przyciskiem co przełączam: benzyna - gaz - benzyna (od 2000 obrotów) gaz

_________________
Maciej
NADZORY BUDOWLANE , KOSZTORYSOWANIE 607943101
Vitara 1.6 8V LPG 1989
Lift 4" Radzikone, Koła 225/75/15 kopia SAHARA, SNORKEL
http://www.fotosik.pl/u/macias320/album/1323439
e-mail: maciejh@vp.pl

http://www.ermail.pl/klik/UXNSa2oG


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 10:27 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
Na sekwencji problem znika :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: czw lis 28, 2013 11:23 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
ja mam lpg 2 gen kibelrure z końcówką ustawiona po skosie do tyłu na końcu kolanka założone siteczko na takim ustawieniu albo przez siteczko nie gaśnie na wolnych obrotach mogę przy stówie wrzucić na luz a silnik nadal trzyma obroty
Załącznik:
hjfgjhfgd.jpg

Załącznik:
28112013735.jpg


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 4:56 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
A ma ktoś łącznik dolotu z filtrem do 1.6 8v, albo inaczej może ktoś się orientuje ile to może kosztować ? Zauważyłem że mój jest już dość zurzyty to znaczy są jakieś pęknięcia i może łapać jakieś lewe powietrze, drugie moje spostrzeżenie jest takie że czuć delikatnie gaz na przykład na światłach jak auto stoi, a smok jest w tym łączniku, no i trzecia sprawa jest taka że na zimnym silniku po przełączeniu na gaz, jak automatyczne ssanie puści go do 1500 obrotów zaczyna strasznie skakać tzn. 1500 - 1300 - 1500 -1300 i tak aż silnik nie złapie temp. Czy to może być spowodowane przez ten zużyty łącznik i czy może przez to mam problem ze snorklem ? Dopuki nie wymienie łacznika to się pewnie nie dowiem, no nic jak wymienie to napewno napiszę czy coś to rozwiązało. Nadal liczę na wasze podpowiedzi !

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 8:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 19, 2012 6:38 pm
Posty: 115
Lokalizacja: Głogów Małopolski
Zastanawiam się jeszcze nad takim rozwiązaniem żeby zamontować coś takiego :
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-w-obud ... 23210.html
i do tego podpiąć snorkel.
Tylko pojawia się pytanie czy gaz i stożek bedzie współgrać. Nie wiem czy dobrze rozumuje stożek = więcej powietrza a gaz chyba jednak potrzebuje mniej niż benzyna. Tak czy nie ?

_________________
Vitarka 1,6 8v 1990 troszkę wyżej i wolniej co by się lepiej w terenie jeździło ;)


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 11:26 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
borsuq pisze:
A ma ktoś łącznik dolotu z filtrem do 1.6 8v, albo inaczej może ktoś się orientuje ile to może kosztować ? Zauważyłem że mój jest już dość zurzyty to znaczy są jakieś pęknięcia i może łapać jakieś lewe powietrze, drugie moje spostrzeżenie jest takie że czuć delikatnie gaz na przykład na światłach jak auto stoi, a smok jest w tym łączniku

Po pierwsze lewe powietrze to może być łapane ZA przepustnicą, a gumę (nawet dziurawą) masz przed.
Po drugie - jaki smok w łączniku??? :shock:


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 8:20 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
może takie coś pomoże
http://allegro.pl/filtr-cyklonowy-na-sn ... 29530.html

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: pt lis 29, 2013 8:24 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 25, 2007 3:29 pm
Posty: 3314
Lokalizacja: Janów Lubelski
pomoże, ale ja mam wlot odwrócony do tyłu i jest ok

_________________
Grand Vitara II 2,0 16v 2007r.
Lift EFS
Opony 235/75/16


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl