suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 29, 2015 9:19 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Jeśli będziesz miał jakieś problemy z elektryką to pisz. Mnie to problemu nie robiło. Najważniejsze to mieć wiązkę z komory silnika i wtyki od kompa. Montując u siebie wywaliłem wszystkie przewody które były niepotrzebne. Kompa umieściłem zaraz za schowkiem gdyż tylko do tego miejsca sięgała najważniejsza kostka z wiązki silnika. Chwilowo jestem po za domem ale dołożę jeszcze kilka dodatkowych fotek.


Na górę
Post: sob sie 29, 2015 1:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Co więcej, to miejsce za schowkiem wydaje się że jest przewidziane przez fabrykę pod tego kompa

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz sie 30, 2015 7:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Jak nie masz klimy;)

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: ndz sie 30, 2015 8:51 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 28, 2011 4:28 pm
Posty: 536
a właśnie ktos próbował przeszczepić klime z baleniaka do viertary???

_________________
szalone 1.6 8V 30'' mercedes stal escape 12000lbs x 2
KTM 620
HONDA CRF 450
SPRZĄTACZKA:)


Na górę
Post: ndz sie 30, 2015 8:57 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
No ja mam taki chytry plan. Majster twierdzi ,że da radę. :shock:

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
Post: ndz sie 30, 2015 9:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Sprężarka, przewody, elektryka i chłodniczka się zmieściły. Gorzej jest z skraplaczem i filtrem które trza jakoś upchać przed chłodnicą ale tam już jest ciasno. Jak wszystko skompletuje to spróbuje bo latem pod tą plandeką idzie zejść na udar. Na fotce widać ile jest miejsca za schowkiem.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: pn sie 31, 2015 8:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 28, 2011 4:28 pm
Posty: 536
mistrzowi , moze ktos pomoze , potrzebuje zdjęcie smoka i miski olejowej i to takie szczegółowe bo gosc mi przysłał jakas miske która jest do chu.. nie podobna, brałem stądhttp://allegro.pl/show_item.php?item=5603655484&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 ale przyszła jak zupełnie inna

_________________
szalone 1.6 8V 30'' mercedes stal escape 12000lbs x 2
KTM 620
HONDA CRF 450
SPRZĄTACZKA:)


Na górę
Post: śr wrz 02, 2015 9:09 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 02, 2014 7:48 pm
Posty: 162
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: J18A
Model: JLX
Rok prod.: 1992
Ta z linku wygląda na dobrą która powinna pasować. Może gość się j..... i wysłał nie ta co trzeba.
Pozwoliłem sobie zapożyczyć fotkę smoków z tego tematu z wcześniejszego postu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: śr wrz 02, 2015 12:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Jak masz jeszcze czas to rozkręć silnik, przeglądnij, wał na pomiary daj, pierścienie wymień, głowicę daj na przegląd, będziesz miał spokój, bardzo denerwuje jak trochę się pojeździ i zacznie tłuc w silniku, wiem co mówię :cry:

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw wrz 03, 2015 4:42 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
sztamgres pisze:
a właśnie ktos próbował przeszczepić klime z baleniaka do viertary???



Ja przeszczepiłem. Znaczy klimę mam oryginalną od vitary a kompresor od baleno. Trzeba przewody elastyczne przerabiać i właśnie tego jeszcze nie zrobiłem. Nie mam czasu poszukać zakładu, który dorobi mi przewody.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pn paź 12, 2015 6:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Mam takie objawy, mianowicie jak jest chłodniej odpala mi za drugim razem dopiero. Za pierwszym zagada pochodzi 2 sekundy i gaśnie. Zapalam drugi raz i chodzi normalnie. Jak jest cieplej, albo samochód stał w garażu, nie mam problemu. Zauważyłem, że mam tak chyba odkąd założyłem LPG sekwencję. Ma ktoś może pomysł co mogło się stać?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: śr paź 14, 2015 9:27 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Dziś odkryłem dlaczego nie świeci mi check, przypuszczałem że przepaliła się żarówka albo że wszystko jest w normie i nie ma się po co świecić, okazało się że elektryk który robił mi instalację wykazał się.... ignorancją :evil:
Załącznik:
D15.jpg


ten ucięty kabelek idzie od pinu D15, czyli lampka check.

i teraz mam prośbę o poradę, rozbierać "kapliczkę" i próbować to wpiąć w zegary?? czy może łatwiej zrobić nową lampkę check poza zegarami??
jeśli w zegary to w który pin w wtyczce zegarów??
jeśli osobno to jaką żarówkę, diodę dać?? z schematu widzę że pod lampkę ma iść +po stacyjce i dalej do D15


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 8:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
gutek.a4 pisze:
Dziś odkryłem dlaczego nie świeci mi check, przypuszczałem że przepaliła się żarówka albo że wszystko jest w normie i nie ma się po co świecić, okazało się że elektryk który robił mi instalację wykazał się.... ignorancją :evil:
Załącznik:
D15.jpg


ten ucięty kabelek idzie od pinu D15, czyli lampka check.

i teraz mam prośbę o poradę, rozbierać "kapliczkę" i próbować to wpiąć w zegary?? czy może łatwiej zrobić nową lampkę check poza zegarami??
jeśli w zegary to w który pin w wtyczce zegarów??
jeśli osobno to jaką żarówkę, diodę dać?? z schematu widzę że pod lampkę ma iść +po stacyjce i dalej do D15


Jak wyciągniesz zegary możesz łatwo prześledzić po ścieżkach do którego przewodu musisz się wpiąć.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: czw paź 15, 2015 8:26 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
piszę sam do siebie, trudno, może ktoś pomoże.
siedzę z laptopem samochodzie, mam kabelek diagnostyczny, mam multimetr i program rv v. 9.1.1, program łączy się z kabelkiem ale z kompem już niet.
wg manuala na pinie D18 (SDL) przy włączonym zapłonie ma być 4-5V u mnie jest około 0.2V
wg manuala na pinie D15 (CHECK) przy włączonym zapłonie ma być 0-2,5V u mnie jest około 0,6V więc się zgadza ale na pracującym silniku ma być 10-14V a u mnie jest 0,6V, to by chyba oznaczało że checki "świeci" cały czas??
jeszcze jedno zrobiłem, w D15 (check) wpiąłem żarówkę od podświetlenia popielniczki (1,2W) i nie świeciła ani na zapłonie ani na uruchomionym silniku
moje możliwości badawczo poznawcze się wyczerpały

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt paź 16, 2015 11:40 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
gutek.a4 pisze:
piszę sam do siebie, trudno, może ktoś pomoże.
siedzę z laptopem samochodzie, mam kabelek diagnostyczny, mam multimetr i program rv v. 9.1.1, program łączy się z kabelkiem ale z kompem już niet.
wg manuala na pinie D18 (SDL) przy włączonym zapłonie ma być 4-5V u mnie jest około 0.2V
wg manuala na pinie D15 (CHECK) przy włączonym zapłonie ma być 0-2,5V u mnie jest około 0,6V więc się zgadza ale na pracującym silniku ma być 10-14V a u mnie jest 0,6V, to by chyba oznaczało że checki "świeci" cały czas??
jeszcze jedno zrobiłem, w D15 (check) wpiąłem żarówkę od podświetlenia popielniczki (1,2W) i nie świeciła ani na zapłonie ani na uruchomionym silniku
moje możliwości badawczo poznawcze się wyczerpały


Jeżeli masz takie napięcia i dodatkowo żaróweczka nie świeci, to znaczy że coś jest częściowo uwalone wewnątrz komputera.
Stan spoczynkowy na linii SDL to H (logiczna jedynka, czyli około 5V). Jak jest około zera, to kicha :(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 110 11 12 13 1420 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl