suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 8:52 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 520 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 15, 2014 9:27 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Przecież napisałem, że u mnie działa.
Ergo - wiem jaka to przeróbka...


Na górę
Post: ndz cze 15, 2014 9:39 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Myślałem, że może ktoś Ci to robił i nie wiesz. W takim razie czy podzielisz się tą wiedzą?
Z mojej strony to rozebrałem oba zegary od baleno i vitary - oba mechanizmy obrotomierza są identyczne.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: ndz cze 15, 2014 1:30 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
drwal pisze:
Myślałem, że może ktoś Ci to robił i nie wiesz. W takim razie czy podzielisz się tą wiedzą?
Z mojej strony to rozebrałem oba zegary od baleno i vitary - oba mechanizmy obrotomierza są identyczne.

Ale oprócz części mechnicznej, w obrotomierzu jest płytka elektroniki i to ją trzeba zmodyfikować.
Powinieneś mieć coś takiego.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Na górę
Post: ndz cze 15, 2014 1:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Mam podobną płytkę, też mocowaną na 3 śruby, ale odstępy między nimi są równe i nie ma do niej przymocowanych żadnych przewodów.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: ndz cze 15, 2014 4:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
No to musisz odpowiednio stuningować swoją płytkę i zacznie działać :)


Na górę
Post: wt lip 08, 2014 1:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Udało się podłączyć omijając płytkę. Do trzech śrub obrotomierza przymocowałem oddzielnie przewody: +, masa i sygnał z komputera i działa.

Samochód po pierwszych testach wydaje mi się trochę przymulony. Jak rozpędzam się po woli jest ok. Jak wcisnę pedał do podłogi trochę się dusi. Czy to może być wina katalizatora? Mam założony ten, który został mi po 1,6 8V, może jest za mały? Poza tym po przejechaniu kilku km zapala mi sie check engine. Założenie zworki nic nie pokazuje. Lampka gaśnie i nie zapala się. Po zdjęciu klemy lampka gaśnie i ponownie zapala się po kilku km. Na razie auto jeździ więc bardzo się tym nie przejmuję, ale fajnie byłoby, gdyby wszystko było ok.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: wt lip 08, 2014 8:13 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
pompę paliwa przełożyłeś z baleno?

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: wt lip 08, 2014 11:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Została ta stara. Myślisz, że za małe ciśnienie paliwa?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: wt lip 08, 2014 3:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
drwal pisze:
Została ta stara. Myślisz, że za małe ciśnienie paliwa?


u nas musieliśmy z baleno przełożyć bo podobne objawy były, i oczywiście świece nowe

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: wt lip 08, 2014 3:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Świec jeszcze nie zmieniłem. Miałem i tak kiedyś pompę na zewnętrzną zmienić, będę musiał szybciej. Gdzie lepiej ją założyć. Przy filtrze zamocować, czy gdzieś pod maską?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: wt lip 15, 2014 7:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Wymieniłem świece i jest lepiej. Mam już pompę zewnętrzną. Zamontuję ją chyba za filtrem paliwa.
Zastanawiam się jeszcze co do wydechu. Zostawiłem oryginalny z 1,6 8V z katalizatorem i wydaje mi się, jakby trochę mulił silnik. Zmienialiście też wydech?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: czw lip 17, 2014 7:16 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
drwal pisze:
Wymieniłem świece i jest lepiej. Mam już pompę zewnętrzną. Zamontuję ją chyba za filtrem paliwa.
Zastanawiam się jeszcze co do wydechu. Zostawiłem oryginalny z 1,6 8V z katalizatorem i wydaje mi się, jakby trochę mulił silnik. Zmienialiście też wydech?


katalizator wywal i najlepiej zostawić tylko sam końcowy, tak mamy w naszej z baleno

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 4:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Niedługo mam przegląd, po nim wywalę katalizator.

Mam jeszcze jeden problem i znów 4 litery muszę zawrócić. Świeci mi się kontrolka "check engine", pokazuje kod 24 - błąd czujnika prędkości pojazdu. Tu się nie dziwię, bo prędkościomierz mam na linkę. W zegarach mam impulsator (czy jakoś tak?). Podłączyłem od niego przewód z przewodem z komputera (ten do którego powinien iść czujnik prędkości) i samochód nie chciał odpalić. Mieliście podobny problem?

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 7:25 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
drwal pisze:
Mieliście podobny problem?

Nie :mrgreen:


Na górę
Post: pn lip 21, 2014 8:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:04 am
Posty: 150
Lokalizacja: wrocław/poznań/bydgoszcz
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
Ja mam małe doświadczenie, więc się na forum nie produkuję, żeby baboli nie sadzić, ale takie mam spostrzeżenia, że z Kostucha taki mały złośliwy trol :mrgreen:

_________________
Lepiej mądrze milczeć, niż głupio gadać.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 520 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl