suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 12:45 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 720 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 25, 2014 12:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Dorzuciłem jeszcze kilka zdjęć - stan na dzień dzisiejszy. Przejechałem ok 3000 km i wszystko ok.

Proponowałbym jeszcze przewody od wspomagania wziąć z baleno, bo miałem tylko swoje i musiałem kombinować, sztukować rurkę.

Elektrykę miałem całą. Rozłożyłem na podłodze i wycinałem wszystkie niepotrzebne wtyczki i przewody. Chyba najwięcej to bawiłem się z podłączeniem deski z kontrolkami. O obrotomierzu pisałem we wcześniejszym poście. Wcześniej w podobny sposób, tylko na samochodzie, wyciąłem wszystko od starego silnika.

W moim przypadku zeszło się jakieś 4 miesiące. Przy okazji spawałem jeszcze podłogę i nadkola z przodu.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 7:45 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
podejdzie?? http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 38201.html

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 8:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Wydaje mi się, że tak, ale ja mam inny. Zrobiony z odlewu od vitary 2,0. Kształtem wygląda podobnie, ale może ktoś jest bardziej zorientowany.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: czw wrz 25, 2014 9:28 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
no właśnie na wygląd podejście pod głowicę by pasowało, kierunek wylotu też, ma wejście na lambdę

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: sob wrz 27, 2014 9:48 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
ten smok przypasi??? http://allegro.pl/suzuki-grand-vitara-2 ... 03766.html

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: ndz wrz 28, 2014 12:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
tak

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: wt paź 07, 2014 9:59 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Panowie jak to z tymi łapami silnika jest? Trzeba rzeźbić czy podejdą od vitary 2,0 16v ? OKU w jednym temacie pisał że podchodzą, ktoś to testował?

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn paź 20, 2014 8:35 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
chopaki, a oryginalna chłodnica wyrabia z takim motorem czy trzeba motać coś większego??

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 22, 2014 8:50 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
U mnie oryginalna daje rade. Muszę chyba termostat wymienić bo straszenie wolno mi się rozgrzewa podczas jazdy, na postoju jest ok.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: śr paź 22, 2014 9:10 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
To w takim układzie muszę wyspawać mocowanie do wentylatora, znalazłem od peugeota 206 jest montowany z przodu jednobiegowy, ale dosyć głęboki i ciasno ma

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr paź 22, 2014 9:56 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 10, 2011 4:02 am
Posty: 128
Lokalizacja: Legionowo
Silnik: J18A 1.8 16V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1993
Ja coś takiego wstawiłem za chłodnicą. Tylko inny rozmiar.
http://allegro.pl/wentylator-plaski-12- ... 71625.html
Trochę ciasno ale nic nie obciera i daje radę.

_________________
Vitara 1,8 16V cabrio lift
tsphoto.pl


Na górę
Post: pn lis 17, 2014 8:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
swap pooowoli postępuje, dla wszystkich którzy się wahają czy robić czy nie, powiem tyle, robić ale roboty jest przy tym ogrom.
na chwilę obecną silnik jest połączony z skrzynią, i będę rzeźbił łapy, żeby połączyć skrzynię z silnikiem nie trzeba skracać wałka sprzęgłowego, trzeba kupić łożysko 28x10x8 i wytoczyć mu oprawkę żeby wymiar zewnętrzny miała 32 mm i tyle.
niestety zostaje sprzęgło baleno, tarcza ma 200 mm średnicy i kosztuje 300 zł

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn lis 17, 2014 9:18 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
a tak z ciekawości...

to nie lepiej zainstalować kompresor z g60 lub mb na 03-05 bara????zamiast zmieniać cały piec???

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: pn lis 17, 2014 9:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Łatwiej łatwiej. Tylko ciekawe kto zawirusuje kompa. 20 letni czup to nie nowe tdi/tdci gdzie klik klik i ze 100 koni robi sie 130 i kosztuje 1000 zl.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn lis 17, 2014 10:58 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
z tego co sie orientuję to przy strojeniu kompresora do 05 bara nie jest konieczna ingerencja w soft...
a po drugie to na czym jeździsz??? na benzynie czy na gazie??? wiec dawkę czego musisz stroić??

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 720 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl