suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
wymiana paska wielorowkowego http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=11377 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | a.raczkowska [ czw sty 02, 2014 8:13 pm ] |
Tytuł: | wymiana paska wielorowkowego |
Vitam ![]() Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? |
Autor: | zax [ pt sty 03, 2014 5:21 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Schemat wymiany paska głównego? To znaczy co? Rysunek z której rolki na którą on przechodzi? ![]() |
Autor: | koziołek [ pt sty 03, 2014 8:15 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. ![]() |
Autor: | danthe [ sob sty 04, 2014 11:39 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
koziołek pisze: Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. ![]() Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v. Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż ![]() a.raczkowska pisze: Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego. Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu ![]() Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza: Załącznik: J20_belt.gif ![]() |
Autor: | zax [ sob sty 04, 2014 11:50 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Zastanowiłem się, że może pasek zerwało, a nowy nie pasuje w żaden sposób, bo czasem takie zamienniki są wg katalogów, że nie pasują... |
Autor: | koziołek [ ndz sty 05, 2014 5:36 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. |
Autor: | janinaaa [ pn sty 06, 2014 12:58 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu, tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj, naciągnięty jest właściwie ![]() |
Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:31 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Dziękuję. Chodziło głównie o zlokalizowanie (nazwanie) rolki, która się nie kręciła. Dziękuję panu Sławkowi za pomoc. Po kupieniu właściwego elementu jego wymiana i zmiana paska na nowy zajęła nie więcej niż 10 min. To pierwszy samochód przy którym dokonuję napraw sama, dopiero się uczę co jest czym ![]() A chodziło o rolkę pośrednią. Kulki w łożysku pozmieniały się w farfocle i pasek strzelił. Dzięki za odpowiedzi ![]() |
Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:33 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Dzięki danthe, właśnie o taki rysunek chodziło ![]() danthe pisze: koziołek pisze: Tak jak w każdym aucie. Trzeba poluzować napinacz, wyjąć pasek, założyć nowy i napiąć. ![]() Heh, chyba nie widziałeś paska w 2.0 16v. Ja mam bez klimy i trzeba sie skoncentrować żeby poprawnie go poprowadzić. Po kilku operacjach już pamiętam, ale pierwszy raz trwał kilka minut dłużej niż demontaż ![]() a.raczkowska pisze: Czy ktoś posiada schemat wymiany paska wielorowkowego do Vitki 2.0 16V z klimą, rocznik 99 ? Nie trzeba luzować napinacza. Wystarczy go odgiąć na sprężynie za pomocą klucza nasadowego. Jeśli nie znajdziesz schematu to sobie go narysuj przed zdjęciem paska. Zaoszczędzisz sporo czasu przy zakładaniu ![]() Znalazłem taki, to jest od GV wiec sprawdź czy sie w 100% zgadza: Załącznik: J20_belt.gif ![]() |
Autor: | a.raczkowska [ pn sty 06, 2014 1:35 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. |
Autor: | koziołek [ pn sty 06, 2014 7:50 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Ale, że koleżanka sama naprawia samochód ![]() ![]() |
Autor: | koziołek [ pn sty 06, 2014 7:52 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
janinaaa pisze: W V6 są dwa paski, wymieniłem kilka miesięcy temu, tylko nie wiem czemu, ale jeden piszczy do dzisiaj, naciągnięty jest właściwie ![]() Po 1. co to znaczy właściwie? Po 2. Trzeba sprawdzić czy wszystkie kółka kręcą się w tej samej płaszczyźnie, tu czasem leży problem. |
Autor: | danthe [ pn sty 06, 2014 8:09 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
a.raczkowska pisze: koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe ![]() |
Autor: | a.raczkowska [ śr sty 08, 2014 2:43 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy. danthe pisze: a.raczkowska pisze: koziołek pisze: To wszystko na jednym pasku? To nie wiedziałem. koziołek - jest jeszcze drugi pasek - klinowy, który idzie do wentylatora. Gwoli ścisłości to obydwa są klinowe ![]() |
Autor: | danthe [ śr sty 08, 2014 3:03 pm ] |
Tytuł: | Re: wymiana paska wielorowkowego |
a.raczkowska pisze: Z tego co zauważyłam jeden - ten który zmieniałam - jest wielorowkowy a drugi taki zwykły klinowy. U mnie jest 3PK500 o ile dobrze pamiętam. Oryginalnie był 3PK485 lub 495. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |