suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 15, 2024 11:34 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lis 27, 2006 10:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła... :? - pozdrawiam z Przemyśla - nowy...


Na górę
Post: wt lis 28, 2006 3:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Bogusław pisze:
przy odpalaniu rosną na ponad 3 tys., po chwili schodzą do 2 tys. i dopiero po nagrzaniu silnika dochodzą do normy ? - wymiana czujnika obrotów nie pomogła... :? - pozdrawiam z Przemyśla - nowy...

To chyba mniej więcej tak powinno być. Przynajmniej w mojej jest podobnie. Ssanie.
A u Ciebie tak nie było wcześniej???

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt lis 28, 2006 6:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Sory, ale nie wiedziałem gdzie ten temat umiejscowić... - (z czasem napewno się nauczę), wcześniej tak wysokich obrotów nie było... - przy 2 tys. obr. na zimnym silniku przejeżdżam pół miasta !, wciskając sprzęgło (chcąc zmienić bieg) silnik aż ryczy przy 2 tysiącach - jak puszczam sprzęgło to aż zrywa do przodu... - więc napewno tak nie powinno być! - tylko co to jest...? - Vitka jest kochana , ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! - nie znam w Przemyślu dobrego od Vitary a do "znachorów" nie chcę chodzić...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 28, 2006 7:07 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
a nagrzewa sie szybko bo moze termostat padł :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 28, 2006 8:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
nagrzewa się normalnie, wskażnik temp. nie dochodzi wprawdzie nawet do połowy , ale to ponoć standard... - jeżdziłem kilkoma autami z automat. ssaniem i nigdy aż tak długo nie utrzymywały się takie wysokie obroty... - czytałem o tej śrubce (pod dekielkiem na trzy śrubki), ale ta nisza u mnie jest zaślepiona...


Na górę
Post: wt lis 28, 2006 9:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Bogusław pisze:
ale pali przez to fra..ca 15 l na 100 ! ...

moja pali 20L/100km i francą nie jest. :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 28, 2006 9:31 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
karolku na temat :lol:
a Bogusław zrób fotke swojego wtrysku albo podaj rocznik bo sa TPI I TFI

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 12:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
moja Vitka jest z 91 roku, 1,6 8V - cabrio

(zdjęcie mam już na pulpicie, ale nie umiem go wstawić...)




[/img]

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 1:18 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
http://suzuki.a-net.waw.pl/forum/viewtopic.php?t=68

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 6:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Obrazek

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 8:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Dzięki... - udało mi się fotkę wstawić, choć nie wiem czy jest "dobra"... - mam nadzieję, że ktoś "trafi" na "diabełka", który pod moją maską utrzymuje aż tak wysokie obroty zimnego silnika...

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 9:13 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
TO powiedz jeszcze co wymieniałes :D
bo to chyba zawór obeciowy o ile ktos tam nie pogrzebał tam gdzie nie trzeba :lol:

jeszcze bym sprawdził czy ciepło dochodzi do tego zaworka :?:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 29, 2006 10:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
Wymieniłem czujnik obrotów (jak widać na zdjątku), ale nie pomogło.
Nie dawno miałem wymieniany pas rozrządu, ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wszystko pozatym jest super - chyba, że gość coś pogrzebał... , albo zbieg okoliczności, gość obecnie wyjechał i nie mam kontaktu.
Nie chcę sam kombinować, ponieważ akurat w tym temacie jestem cieniutki... - a z tym grzebaniem to czasem jest przerypane...
Gdzie jest ten zawór obejściowy, do czego służy i jak sprawdzić czy ciepło do niego dochodzi ?
Obrazek

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 30, 2006 12:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 29, 2006 1:35 pm
Posty: 16
Bogusław pisze:
Wymieniłem czujnik obrotów (jak widać na zdjątku), ale nie pomogło.
Nie dawno miałem wymieniany pas rozrządu, ale to chyba nie ma nic wspólnego bo wszystko pozatym jest super - chyba, że gość coś pogrzebał... , albo zbieg okoliczności, gość obecnie wyjechał i nie mam kontaktu.
Nie chcę sam kombinować, ponieważ akurat w tym temacie jestem cieniutki... - a z tym grzebaniem to czasem jest przerypane...
Gdzie jest ten zawór obejściowy, do czego służy i jak sprawdzić czy ciepło do niego dochodzi ?
Obrazek



O ile się nie mylę to jest jeden z dwóch czujników temperatury (ten z fotki). Ten podający sygnał na komputer.

U mnie przyczyną takiego zachowania był dziurawy jeden z przewodów podciśnieniowych/ciśnieniowych.


Poz
opornik

_________________
_____________________________________
"Kup kupę ! Kupy kultowe są." - by Darkman


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 30, 2006 1:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 27, 2006 9:56 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Przemyśl
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1999
U mnie przewody wyglądają na dobre... - zapomniałem dodać, że "CHECK ENGINE" MRUGA - (KOD 12) - ale wcześniej też mrugało a obroty były normalne - reset kompa nic nie dał...

_________________
Vitka cabrio 1,6 8V - Pozdrawiam...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl