suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Zakazowałem Sunię BLOS
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=1332
Strona 1 z 1

Autor:  Roberts39 [ pn paź 27, 2008 3:42 pm ]
Tytuł:  Zakazowałem Sunię BLOS

Dzisiaj zagazowałem swoją sunię 1.6 8v zapodałem jej blosa jestem zachwycony pracą tej prostej instalacji.Brak dziury przy ruszaniu nie odczułem spadku mocy a jutro jadę na hamownię to ustawić na Full ,analizator spalin pokazuje w normie ale sprawdzę jeszcze na hamowni ile koników ubyło z tych całych 82 :)

Autor:  pikpok [ pn paź 27, 2008 3:58 pm ]
Tytuł:  Re: Zakazowałem Sunię BLOS

Tez sie zastanawiam nad blos-em, Jaka masz instalacje? tzn jaki reduktor i sterownik - czy tez BRC?

Autor:  karkosz [ pn paź 27, 2008 5:25 pm ]
Tytuł:  Re: Zakazowałem Sunię BLOS

Jaki koszt wyniosl calej operacji

Autor:  Roberts39 [ pn paź 27, 2008 5:58 pm ]
Tytuł:  Re: Zakazowałem Sunię BLOS

Witajcie ,instalacja najprostsza ,parownik Tomasetto 100KW ,butla 45l,sterownik-przełącznik z emulacją wtryskiwacza i regulacją przejścia PD2B firmy Protec Digital.Parownik zainstalowałem koło akumulatora zmieścił się idealnie.Blos generalnie powinien być zamocowany pionowo niestety w Vitarce jest zbyt mało miejsca przeszkadza maska wiec pochyliłem blosa kolankiem zasilania w stronę przodu.Dokumentacja Blosa dopuszcza 30 stopni wiec jest OK.
W przypadku bodyliftu 2 '' powinno się wszystko ładnie zmieścić.
Dzisiaj wieczorkiem przetestuję go w drodze do pracy .

Autor:  pikpok [ wt paź 28, 2008 1:27 pm ]
Tytuł:  Re: Zakazowałem Sunię BLOS

rozumiem ze sonde lambda masz podpieta pod Protec Digital a co z silniczkiem krokowym? zostal na przewodzie gazowym??? i jest ok z HC i CO po zainstalowaniu BLOSa?

U mnie jest cala instalka BRC od poczatku do konca - sterownik JUST, reduktor TECNO 100KW - (zbiornik stako :mrgreen: ). Zastanawiam sie czy po zamianie BRCowskiego miksera na BRC BLOS odczuje roznice...? Narazie autko super chodzi na gazie, nie odczulem dziury mocy itp... domniemam ze to zaleta JUSTa, ktory wspodziala z lambda i silniczkiem krokowym...

Autor:  Chalski [ wt paź 28, 2008 1:36 pm ]
Tytuł:  Re: Zakazowałem Sunię BLOS

Tak czy inaczej różnice powinieneś poczuć - mniejsza zwężka na dolocie.
Ja po założeniu w Corolli BLOSa odzyskałem min z 10 KM, a wcześniej problemów z LPG też nie miałem.
Różnica szczególnie odczówalna na benzynie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/