suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 1:11 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5
Autor Wiadomość
Post: śr cze 29, 2016 11:23 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
gutek.a4 - przecież Ci pisałem że po objawach to bierze olej przez uszczelniacze.
Jakiej marki lejecie olej ? Jaka klasa lepkości ? Jaka klasa jakości ? Remont głowicy - co zostało zrobione,co wymienione, jakiej firmy założyłeś uszczelniacze?
No i gdzie był kupiony olej ? http://wiadomosci.onet.pl/slask/slaskie ... ego/1gbdhf - są oleje co nic ich nie zatrzyma przed spaleniem :lol:

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: śr cze 29, 2016 11:31 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Tak czytałem i załamałeś mnie :shock:
Remont taki że hej, mówił o uszczelniaczach, i jakieś pitu pitu, skasował 300zł i tyle wiem.
Olej leje castrol magnatec 10w40 kupuję w sklepie, ostatnimi czasy wymieniony 4 razy w ciągu roku

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr cze 29, 2016 11:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Jakbyś rzucił okiem na artykuł o olejach to widać na zdjęciu butelki z Castrola,choć trochę rozmazali zdjęcie to poznać po charakterystycznych kolorach :(
Chyba trzeba będzie zacząć stosować mniej popularne marki oleju których by mieli za mały zbyt żeby im opłacało się podrabiać.
300 za remont coś tanio. http://www.polokwelding.pl/ - kompletny remont - sprawdzenie szczelności, wymiana gniazd, wymiana prowadnic, nowe zawory, nowe uszczelniacze, szlif płaszczyzny to przynajmniej dwa razy tyle co dałeś. Ale to musi być dobrze zajechana głowica żeby pełny zakres prac robić. Ważne też jest żeby uszczelniacze były z dobrej firmy. No i najważniejsze żeby trzonki zaworów nie miały przytarć, zadrapań, skaleczeń bo od razu porysują nowe uszczelniacze i cała robota jest do doopy :(

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: czw cze 30, 2016 6:54 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
setka sporadycznie zdarza mi sie jezdzic, olej leje 10w40, laelm motul, ale drogi przy dolewkach, obecnie olej GM, obydwa oleje pochlania w takiej samej ilosci
jeszcze chodzi mi po glowie jedna mysl, silnik kupilem niecaly miesiac temu, poprzedni wlasciciel wymontowal go ok 4 miesiecy temu, mowil ze oleju bral bardzo male ilosci, moze zapieczone sa pierscienie? jak wlozylem silnik to ciezko odpalil, dlugo musialem krecic zanim odpalil, jak odpalil to bylo z tlumika siwo niebiesko, po nagrzaniu i ponownej probie odpalenia ciezko odpalil, wkurzylem sie i tak go zostawilem do nastepnego dnia, po czym odpalil na pol obrotu walem, bez zadnego dymu, stwierdzilem ze przez noc puscily pierscienie, ale moze ktores dalej trzymaja? moze proba zalania nafta pomze?


Na górę
Post: czw cze 30, 2016 6:36 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Nafta nieraz pomogła, i jest to na pewno jakieś rozwiązanie ratunkowe. Tylko zawczasu wypuść olej z miski, co byś rano nie miał go rozrzedzonego przez przeciekającą naftę, bo zawsze coś na dół spłynie.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: śr sie 17, 2016 10:34 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
nafta niepomogla, auto niekopci, ale za to bardzo czuc przepalony olej wkolo i w srodku auta jak silnik pracuje, pochlania bardzo ogromne ilości oleju, ok 0,5 litra na niecale 500km, silnik ma bardzo dobra moc, uszczelniacze zaworowe?


Na górę
Post: śr sie 17, 2016 11:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
slawko333 a jaki masz właściwie silnik bo mi chyba co na oczy padło i jakoś się doczytać nie mogę. Zwykły, z turbo ?
Wspominając o wymianie uszczelniaczy stwierdzasz że nie chce Ci się wyciągać silnika po raz czwarty, czy wyciągasz silnik do wymiany uszczelniaczy :shock: ?
Jak nafta nie pomogła, to może masz po prostu popękane pierścienie,albo rowki na pierścienie wyklepane.
Zrób jeszcze pomiar szczelności cylindrów, bo sam pomiar ciśnienia sprężania nie zawsze pokaże prawdę :wink:
gutek.a4 - mam zaślepiony egr, i ostatnio jak wymieniałem oliwę (nie w vitarze) to z licznika wyszło 26 tkm przejechane od ostatniej wymiany,i jakiś niecały litr przez ten okres dolałem.

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: czw sie 18, 2016 4:49 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
silnik 1,6 8v, niechce mi się już cokolwiek robic przy tym aucie co pod maska, prawdopodobnie będę go sprzedawal, wiec pasuje to zrobić, bo wyciagniecie głowicy dla mnie to jest moment, ale jak może się okazac ze to nie uszczelniacze to szkoda nawet czasu na sciąganie glowicy


Na górę
Post: czw sie 18, 2016 7:23 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 23, 2016 8:47 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 1995
Spróbuj może przejść na zwykły mineralny 15w40, albo zrób uszczelniacze bez ściągania głowicy :wink: chyba tak się da .

_________________
Zapraszam na stronę: Facebook.com/pfeoffroadpolska/
Zderzaki, osłony, bagażniki vitara/ samurai


Na górę
Post: sob gru 03, 2016 6:00 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lut 15, 2014 5:24 pm
Posty: 84
w końcu wzialem się do roboty,po kilku miesiącach sprawdziłem cinienie wyszlo 8-13-11-7, po probie olejowej na pierwszym i ostatnim wzrosło do ok 18, wiec mysle pewnie pierścienie, wyciaglem wczoraj glowice, gładzie cylindrow niemal idealne, bez rys, prawie zero progu, wiec wyciaglem tloki, pierścienie na każdym tloku identyczne, jakby wogole niezużyte, bardzo sprężyste(na wczesniejwszym silniku jak zakladalem nowe pierścienie to były sporo twardwze), jedynie co mnie zaniepokoilo to panewki bardzo poprzycierane na kazym tloku z wżerami dużymi, tak jakby braklo smarowania


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl