suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:06 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lis 04, 2015 6:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Cześć!
Jestem przed wymianą rozrządu w ojca V6 i stoję przed wyborem producenta.
Tak jak kiedyś były dwa rozrządy na krzyż dostępne na allegro tak teraz..

OYODO
BGA
DOKUJI
ASUMI

i pewnie jeszcze jakieś plastelinowe się znajdą.

Jest ktoś na bieżąco? Macie jakieś aktualne doświadczenie?


Na górę
Post: śr lis 04, 2015 8:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 6:01 am
Posty: 2728
Lokalizacja: brejdyny(warminsko-mazurskie)
dzwoń do Slava na pewno doradzi dobrze

_________________
vitarka 1.6 8v 1989r (w trakcie prób odnowy :P )
lift 4'' by RADZIKONE+ma być 5cm body-lift
spawlock tył był i się zmielił ale myślę nad ponownym spawaniem (prawie nowom spawarkom-własnorecznie) :P
silverstone MT-117 X-TREME 31/10,5/15


Na górę
Post: śr lis 04, 2015 9:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
asumi dużo reklamacji ma

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw lis 05, 2015 10:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
A u Ciebie asumi jak? Ile przejechałeś?


Na górę
Post: pt lis 06, 2015 10:04 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Na razie jeździ.
Jeżdżę na co dzień i jest git ale na razie za mało przejechałem.
Juro kolejna trasa z lawetą to trochę km dojdzie.
Sławek mówił, że połowa Asumi jest dobra a połowa nie. (ja mam ten z najnowszej partii która podobno już jest dobra)

PS.
U MickeyMause w V6 Asumi rozciągnął się z tego co pamiętam po 1500km i to bardzo.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz lis 08, 2015 10:15 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
radek ma racje bardzo szybko sie rozciągną tylko pamiętaj ze wymiana ma tylko sens jeśli zrobisz to z nowymi kolami zębatymi tymi które sa wymienne a jest ich 3 lub 4 dodatkowy koszt ale masz pewnosc


Na górę
Post: ndz lis 08, 2015 1:12 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
W grę wchodzi tylko kompletny zestaw ;)
Póki co jestem nastawiony na oyodo ale po aktualizacji baz w sklepie w którym sprawdzałem ceny okazało się, ze jest niedostępny (a 10min wcześniej było 5)
Jest na allego ale cena zaporowa :mrgreen:

Pytanie czy asumi z nowej dostawy jest faktycznie poprawione :roll:


Na górę
Post: ndz lis 08, 2015 4:43 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Sławek ma teraz jakieś nowe podobno dobre rozrządy z kołami za bodajże 1050zł

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lis 10, 2015 1:18 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
W asumi był tylko problem z tym najdłuższym łańcuszkiem mi się rozciągna o prawie pul tora zęba nowa partie Radek testuje jeśli po 5000 tys się nie rozciągnie będzie chulal


Na górę
Post: śr lis 11, 2015 11:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Zamówiłem BGA

Przebieg auta to 390tys km
rozrząd wymieniany na pewno raz albo i więcej ;) oryginalny nie jest
wielka garść plastików w misce(ślizgi)+kawałki śrub i innych metali
pompa wody robiła jako ślizg
obudowa robiła jako ślizg
ludzie którzy twierdzą że rozrząd na łańcuszku jest dożywotni-są w błędzie
szkoda, ze nie odwiedziłem ojca wcześniej, nie byłoby 3 dziur w obudowie


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 7:58 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Robsik pisze:
ludzie którzy twierdzą że rozrząd na łańcuszku jest dożywotni-są w błędzie

Dozywotni to był w starych mercedesach. W nowych potrafi niecałe 200kkm przejechać i do wymiany.
W Vitarze oryginał 150kkm daje rade a zamienniki to jak czytam na forum to loteria, ale pewnie w okolicach 70kkm średnio wytrzymują. Czyli tyle co pasek...

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 3:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
a powiedz czy miałeś przetarta obudowę rozrządu i jakiekolwiek ciała obce w oleju bo jeśli tak to na sto procent będzie jak u mnie ja miałem przetarta obudowę bo nikt niewymienial rozrządu od nowości a bylo najechane 230000 tysięcy kolega który mi wymieniał rozrząd odradzał i od samego początku radził nowy silnik zrobiłem po swojemu a po czasie wyszło tak jak on mówił panewki sie posypały i silnik sie zatarł a stało sie to na wolnych obrotach kiedy auto stało jakieś 2 godziny odpalone zblokował sie wal korbowy po kilku szarpnięciach odblokował sie ale silnik chodził jak by ktoś wiadro śrub wsypał do środka kolega mechanik uprzędzał mnie otym fakcie ze jest taka opcja ze wal z panewkami oberwal a nadodatek stalo sie to zaras potem jak wymieniłem wadliwy rozrząd ASUMI czuli gdybym go posłuchał to bym unikną podwójnych kosztów a silnik byl i tak do wymiany z raci tego ze resztki obudowy byly w środku I NAROBILY SZKUD


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 7:20 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
podsumowując, jak masz elementy obce w misce, to może być tak że zaraz i tak się silnik posypie, ale nie musi, bo ja na takim silniku zrobiłem już 40 tys km od czasu kiedy pociągnął mi wodę, a chwile później spuściłem olej z opiłkami ;). Do tego zgrzyta mi łańcuch, a auto dalej jeździ jak złe :) Więc wszystko zależy od poszczególnych sytuacji i szczęścia :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 11:10 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 25, 2012 6:25 am
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1999
danthe pisze:
Robsik pisze:
ludzie którzy twierdzą że rozrząd na łańcuszku jest dożywotni-są w błędzie

Dozywotni to był w starych mercedesach. W nowych potrafi niecałe 200kkm przejechać i do wymiany.
W Vitarze oryginał 150kkm daje rade a zamienniki to jak czytam na forum to loteria, ale pewnie w okolicach 70kkm średnio wytrzymują. Czyli tyle co pasek...


To i tak nie źle, jakby zamiennik 70 tkm zrobił. Koledze w Leonie 1,2 tsi rozciągnął się łańcuch i przeskoczył rozrząd przy 52 tkm. Jak mu ASO wymieniało silnik na gwarancji to mówili że rekordzistę którego robili przejechał 23 tkm :mrgreen:
Na tym przykładzie zastanawiam się zawsze po co producenci wkładają te łańcuchy które mają krótszą żywotność niż paski rozrządu? Chyba żeby mieć co później serwisować :D

_________________
jest Vitara Cabrio 2.0 16V `99, lift Radzikone 4", AT 235/70r16
była Vitara Long 1.6 16V `93, lift Radzikone 4" + bodylift 2", stalowy most, MT 31x10,5r15


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 8:12 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to chyba normalne w dzisiejszych nienormalnych czasach.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl