suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pn cze 17, 2024 9:24 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 07, 2016 7:30 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Witam, czy któryś z forumowiczów może mi podpowiedzieć czy kolektor z samuraja 1.3 gaźnikowego (dwie gardziele) można zamontować w vitarze 1.6 8v (G16A)?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 3:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 10, 2010 7:42 pm
Posty: 760
Lokalizacja: Sw michała 52
Silnik: G16A
Model: pickup
Rok prod.: 1997
po co ??


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 3:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
o ile się nie mylę to vitara ma chłodzony cieczą a samurai nie.


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 6:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
becki06 pisze:
po co ??

Aktualnie mam kolektor Vitara 1.6 8v na którym siedzi gaźnik fso i ma przysłoniete dwie gardziele - pierwotnie siedział monowtrysk. Po spaleniu kompa poprzednik ostro namotał z instalacją elektryczna i niestety żeby doprowadzic to do stanu poprzedniego musiałbym wymienic instalacje wraz z kompem ew. wykonać caly SWAP na 1.6 8v. Ponadto silnik jest już troche podjechany i nie bardzo opłaca się w niego inwestowac. Kolektor dwugardzielowy poprawil by osiągi silnika i kulturę pracy.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 6:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Rozwiazalem problem kolektora poprzez rozfrezowania gardzieli. Teraz gaźnik fso pracuje super.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 7:43 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
może ma mocy za dużo :mrgreen:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 8:17 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Ze też na to nie wpadłem. Problemem w moim silniku jest przecież za wysoka moc - dzięki radzik na Ciebie zawsze można liczyć [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]. Zatkam jakąś szmatką dolot i bedzie ok. Spalanie zerowe a mocy wprost proporcjonalnie do spalonego paliwa.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 8:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Ja w swoim rozwierciłem i jest jedna.W samcu zrobiliśmy to samo.Podstawa pod gaźnik jest taka sama.
Tyle ,że mamy zamontowane gaźniki od mini


Na górę
Post: czw sty 14, 2016 9:54 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
Czytałem twoje posty odnośnie gaźników w samcu - dobra robota. Moje fso też spoko działa, po za tym smiga spoko na gazie, co redukuje koszty spalania i pozwala na wekendowe zabawy w błocie. Zastanawia mnie tylko, że pod obciążeniem (wyłącznie na PB) występują stuki nasilajace sie przy przuśpieszaniu. Czyżby zawory klepały? Dodam, że na LPG stuki nie występują. A może zapłon opóźnić do PB. Jak myślisz.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 7:14 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
remir pisze:
występują stuki nasilajace sie przy przuśpieszaniu

Zbyt uboga mieszanka na PB?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 7:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Pompka paliwa mechaniczna?


Na górę
Post: pt sty 15, 2016 10:06 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 06, 2015 4:07 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1992
sebek73 pisze:
Pompka paliwa mechaniczna?

Elektryczna standardowa vitara 1.6 8v.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl