suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob wrz 21, 2024 1:22 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 31, 2016 11:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Witam . Panowie po remoncie zabieram się za odpalanie i pompa paliwa nie podaje paliwa na wtrysk. Pompa nowa, przewdy itd.
Po przekręcieniu zapłonu przekaźnik pstryka ale pompa nic nie dobija. Gdy kręcę zero paliwa na wtrysku. Po podpięciu na ostro pompa bije dobrze . Dodam że zostały podpięte przewody które są potrzebne do odpalenia. Może jakieś podpowiedzi co mogłem przeoczyć ? Licznik i kontrolki święcą . Mam pełny bak a dziwi mnie to że nie pokazuje mi stanu na liczniku. Może to coś z tym ? Proszę serdecznie o pomoc bo chce iść dalej z robotą a wszystko stoi.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 6:05 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2012 8:03 pm
Posty: 384
Lokalizacja: Poznań
Lewa tylna lampa, pomierz napięcia na kostce i sprawdź masę.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 7:05 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
A czy prawa tylna lampa robi coś? Bo kiedyś tam pies mi pokiereszowal przewody na niej.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 7:48 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
W tylnej lewej lampie połączona jest główna wiązka przewodów z wiązką która idzie dalej do zbiornika podświetlenia tablicy itp. Może być tak że przewody dokonały żywota albo nie ma styku na pinach.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 7:55 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
NuVo pisze:
W tylnej lewej lampie połączona jest główna wiązka przewodów z wiązką która idzie dalej do zbiornika podświetlenia tablicy itp. Może być tak że przewody dokonały żywota albo nie ma styku na pinach.

dokładnie tak
jak przerdzewiało tylne nadkole i cała woda i błoto szło na tą kostkę to co chwilę stałem :mrgreen:
samo gasło i nie chciało odpalić

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 8:02 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz gru 23, 2012 10:30 pm
Posty: 518
Lokalizacja: Jelenia Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
U mnie było to samo. Pompa paliwa nie dostawała prądu i jeździłem tylko na gazie. Cuda ze światłami się działy. Winna była przepalona kostka przy lewej tylnej lampie.

_________________
Vitarka 1,6 8v LPG 91' cabrio z hard topem.
Standard - na razie...
viewtopic.php?f=28&t=14261


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 8:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
To tak włączę przeciw mgielne tylne pompa działa cały czas. Podaje paliwo na wtrysk :) coś pomieszane? Nawet na wyłączonym zaplonie.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 11:38 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Ktoś zrobił odcinkę paliwa w razie rolki... tylko na wyłącznik funduszu zabrakło :mrgreen:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 11:49 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
nie, dodam że nic nie było przerabiane oryginalna instalacja. Pompa działa jak włączę przeciw mgielne tylne nawet przy wyłączonym zapłonie. Nie mogę odpalić maszynerii. Co mogłem pochrzanić ?


Na górę
Post: pt kwie 01, 2016 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 10, 2015 8:04 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Poznań/Złotniki
Silnik: 1.6 8v
Model: MetalTop 3D
Rok prod.: 1991
O ile pamiętam to przewody przy wtyczce w lampie są spinane identycznie pod względem kolorów-kropek-pasków
(od pompy paliwa jest chyba różowa para ?)
Czasami przyczyną "dyskoteki" w tylnich lampach jest zwyczajnie brak masy


Sprawdź bezpieczniki pod deską, u mnie od pompy paliwa jest taki jak by dosztukowany obok całej reszty bezpieczników


Na górę
Post: pn kwie 04, 2016 11:32 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Silnik odpaliłem . Kwestią był pomylony przewód zapłonowy - (nie ta kolejność) . Ale nadal borykam się z podawaniem paliwa na wtrysk. Jak nie włączę przeciw mgielnego tylnego to pompa nie podaje paliwa na wtrysk. Zobaczymy jak wymienię wiązkę .


Na górę
Post: śr kwie 06, 2016 9:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz wrz 07, 2014 9:47 pm
Posty: 152
Lokalizacja: Rzeszów okolice
Silnik: 1.6 8V
Dzięki za pomoc zainteresowanym :) Problem rozwiązany . Problemem była wiązka która idzie przez budę. Po kupnie nowej od sushiego ( za co również mu dziękuje) pompa dobija i działa po przekręceniu kluczyka.

Pytanie :
zapłon ustawia się na działającym przyśpieszaczu czy odpiąć go podczas ustawiania ?


Na górę
Post: wt cze 14, 2016 4:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 11, 2016 1:43 pm
Posty: 53
Silnik: 1.6 8v gaźnik
Model: JLX blaszak
Rok prod.: 1990
Podpinam się pod temat bo też mam problem z odpaleniem silnika z tym że jest to gaznik. Robie generalny remont budy i czytalem juz o masie w tylnej lewej lampie , u mnie kawal blachy wisi sobie luzno na przewodzie masowym ale w przypadku gaznika chyba nie ma to znaczenia ? Auto nie odpala po remoncie glowicy srubka od walka na ktorym pracuja popychacze odkrecila sie i zrobila spustoszenie. Dzis zlozylem wszystko do kupy pruboje palic i nic. Rozrusznik kreci do pewnego momentu (nagłe zatrzymanie ale nie za kazdym razem) jakby cos z zapłonem/ rozrzadem. Paliwo idzie do cylindrow iskra tez jest. Ktos moze podpowiedzieć?
Dobra zdemontowalem przeciez caly aparat zapłonowy i na bank jest przestawiony zaplon. Juz zagadka sie mam nadzieje rozwiązala. Jak to ustawic poprawnie teraz?

_________________
Lift Radzikone 4''
BFG 215/70/15
LPG


Na górę
Post: śr lip 06, 2016 4:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 10, 2015 8:04 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Poznań/Złotniki
Silnik: 1.6 8v
Model: MetalTop 3D
Rok prod.: 1991
viewtopic.php?t=695


Na górę
Post: sob sie 27, 2016 12:00 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw mar 21, 2013 11:33 am
Posty: 504
Lokalizacja: Pruszków i okolice
Panowie a jakieś newralgiczne miejsce do sprawdzenia co chodzi o zasilanie pompy paliwa? U mnie po kilku godzinach auto nie mardzo ma chęć jechać. Jak by się coś przegrzewało. Może przewody już zmęczone życiem i nie przewodzą po rozgrzaniu? Już nie mam pomysłu. Od czego zacząć sprawdzanie instalacji? Dodam że mam dywany w środku jeszcze.

_________________

Grand vitara 2.5 v6 robi się
Pinin 5D 2.5" trepador 30" escape ewq-q9500
Były
Vitara 1.6 4" 30"
jeep XJ 4.0 3,5"
jeep XJ 2.1td 4" 32"
Vitara 1.6 8V 3" 31"
monterey 3.1td 32"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl