suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:57 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt mar 16, 2012 11:27 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 06, 2011 12:05 am
Posty: 18
Wracam jeszcze do zakupionego rozrzadu: trzeba było powiększyć otwory na śruby w jednym napinaczu (z 6 na 8 ).
Na razie napiszę oględnie: chwalę Boga, że się tym zająłem :mrgreen:
Jutro odbieram auto, to napiszę więcej...

_________________
LONG 2.0 V6 '95


Na górę
Post: pt mar 23, 2012 10:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
janinaaa pisze:
Ktoś pisał, że przy ok 170 000 mu coś stukało, miał wymienić, nie wymienił,, teraz ma 350 000 i dalej jeździ :D
Przecież to jest łańcuch nie pasek.


Ja osobiście zrobiłem 200 tys. km bez zmiany rozrządu i nie mam pojęcia czy wcześniej był wymieniany. Ale niedawno zmieniałem pompę wody bo ciekła i z tego co zauważyłem to napinacz głównego łańcucha już prawie na maxa wyciągnięty czyli lada moment może wszystko trafić ... I tak myślę czy by główny łańcuch nie wymienić :roll:

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: pt mar 23, 2012 11:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
nie fantazjuj nie ma szans na przejechanie 200 tyś na jednych łańcuchach
chyba ,że sobie je wyrezałeś razem z zębatkami z tytanu


Na górę
Post: sob mar 24, 2012 6:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
208tyś aktualnie na oryginalnym rozrządzie
hałasuje coraz mocniej i staje już się to ryzykowne


Na górę
Post: ndz mar 25, 2012 6:44 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
Robsik pisze:
208tyś aktualnie na oryginalnym rozrządzie
hałasuje coraz mocniej i staje już się to ryzykowne

i te 208 tyś zrobiłeś na tym rozrządzie osobiście
ile czasu masz ta vitarę


Na górę
Post: ndz mar 25, 2012 9:46 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
znam osobe co ma v6 z orginalnym jeszcze rozrzadem bo auto zakupione od niemca przy przebiegu 200 tys i I wlasciciela seriwsowane w aso, ten kolega jest 2 wlascicielem tego auta i przejechal juz 260 tys tym autem i rozrzadu nikt jeszcze nie robil, a lancucha jeszcze nie slychac. Przynajmniej 2 miechy temu jak u niego bylem to nie bylo slychac :)
a tak wogole to dziwne bo inne auta co niby maja lancuch to praktycznie dozywotnio a w vitarach jakis przesad ze niby trzeba zmieniac tak czesto jak olej w silniku :D
u mnie poki co nic nie slychac, ale nie wiem jaki przebieg ma moj silnik bo byl wymieniany. Ja raczej rozrzadu robic u siebie nie bede, jak sie silnik skonczy to wymienie na 2,5 od GV pewnie :)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: ndz mar 25, 2012 10:52 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
od 140tyś jest u mnie
do 140tyś był serwisowany i brak notki o wymianie rozrządu

częste wymiany oleju razem z filtrem (co 10 tyś) na odpowiedni olej i problemów nie ma


Na górę
Post: pn mar 26, 2012 12:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
w książce serwisowej nie bedzie żadnych notek o rozrządzie
miałeś wymieniany i prawdopodobnie zwinięty licznik :mrgreen:


Na górę
Post: pn mar 26, 2012 1:18 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
wbrew moim pewnym uwagom to zgadzam sie z lukasem, bajki o rozrzadzie i 300 tysiacach na lancuchu mozecie schowac na polke z ksiazkami razem z prospektami mercedesow beczek diesel`owskich, tam bylo wszystko tak proste mocne i grube ze sie moglo tluc 300 tysiecy, konstrukcja v6 vitary nakazuje wymiane co 100-130 tysiecy i NIE MA BATA, ktos kto mi pisze ze ma 220 i mu nic nie szumi to moze tylko czekac, przerobilem kilka v6`tek srednio przy 100-120 byla wymiana u niemca i nawet nikt tego nie wpisywal w ksiazke bo to byl OBOWIAZEK i tyle, ja tez walczylem "pierwszym razem" z mechanikami domoroslymi prowadzacymi profesjonalne warsztaty ze nie musze wymieniac rozrzadu w mojej bordowej bo ma tylko 212 tysiecy i ten silik na pewno tak ma chodzic, po wymianie okazalo sie ze chodzic ma ZUPELNIE inaczej, zreszta zrobicie jak chcecie, mozecie ogladnac moje zdjecia pod haslem czarodziejski silnik, mialem tez niemila okazje ogladac J20A po urwanym lancuchu oraz H20A - bardzo ladny widok ! wlasciciele tez uwazali ze nie trzeba im wymiany . . .

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn mar 26, 2012 1:34 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 11, 2011 12:55 am
Posty: 215
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg
niedawno jeszcze miałem silnik H20A po zerwanych 2 łancuchach
nie niadawał się do niczego , no może dół został zdrowy -toki i wał
cała reszta łącznie z blokiem nadawała się na złom
później miałem jeszcze jeden który dalo się uratować
te auta miało w granicach 130-150 tyś z książkami i serwisem prawie do końca i kupowane od prywatnych osób w RFN :wink:
do tego miałem kilka z głośnymi silnikami w granicach takiego przebiegu
auta z przebiegiem około 200 tyś , które kupowałem miały silniki cichutkie i ślady po wymianie łańcuchów
więc jak ktoś kupił z przebiegiem 60 tyś (na liczniku) i zrobił 140 tyś miał już rozrząd wymieniony a licznik skorygowany :mrgreen:
no chyba ,że się trafiło wymienić komuś rozrząd na gwarancji z przebiegiem 50-60 tys na co daję 1 % prawdopodobieństwa :wink:


Na górę
Post: pt mar 30, 2012 11:56 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
lukas pisze:
nie fantazjuj nie ma szans na przejechanie 200 tyś na jednych łańcuchach
chyba ,że sobie je wyrezałeś razem z zębatkami z tytanu


Nie fantazjuje i nie sumuje sobie kilometrów z przebiegiem przy kupnie, autko kupiłem w 2006r. i tyle kilosów nim zrobiłem, ale nie pisze że silnik chodzi cudownie i tak jak wcześniej wspomniałem napinacz łańcucha wyciągnięty na maxa.(chyba zdjęcie wrzuciłem do tematu czarodziejski silnik v6)

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: pt mar 30, 2012 2:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 20, 2010 7:48 am
Posty: 92
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
himself pisze:
Ja raczej rozrzadu robic u siebie nie bede, jak sie silnik skonczy to wymienie na 2,5 od GV pewnie :)

A tam też ten sam rozrząd będzie czekał na wymianę :wink:
Ja zmieniłem przy okazji swapa i spokój.
I bez przesady, ten rozrząd to nie jest jakieś rakiet sajens, żeby normalny mechanik nie ogarnął :roll:

_________________
Vitara Long 2.5 V6 - była


Na górę
Post: wt kwie 03, 2012 8:38 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
A jednak nie wszyscy ogarniają. :mrgreen:

A i dodam jeszcze, że koszty takiej operacji nawet na w miarę niezłych częściach to też nie jest jakiś kosmos. Wiele samochodów generuje większe koszty. Chociażby byle sprzęgło w nowym dieslu + DPF + CANy srany itepe.

Vitara, nawet V6 nie jest tak strasznie droga w utrzymaniu jak nam się wydaje. Zwykli ludzie w zwykłych autach mają większe problemy i wydatki. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr kwie 25, 2012 5:19 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 26, 2010 8:48 am
Posty: 21
KozioŁ pisze:
Przecież byłeś u mnie widziałem twój silnik, sam bijesz pianę i widzę masz się za znawcę wielkiego. :mrgreen:

Twój silnik pracuje jak sieczkarnia, ale skoro uważasz że jest ok, to nie moja sprawa. :mrgreen:


Kolego, wiem, ze widziałeś wieki temu mój silnik, ale to ty uważasz się za znawce... na słuch oceniłeś silnik, rozrząd i co?? dwa dni rozbierania, 1500zł na rozrząd, a sam rozrząd który był w silniku był w lepszym stanie niż owy kupiony z USA... no sory...


Na górę
Post: śr kwie 25, 2012 6:04 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Trzeba przyznać masz refleks. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl