suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 8:25 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 02, 2016 5:36 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz maja 01, 2016 5:56 pm
Posty: 4
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2006
Witam,
Jak w temacie, mam GVII 2.7 v6 (USA) i silnik gaśnie na wolnych oobrotach. Żadne niepokojące dźwięki z niego nie dochodzą podczas nierównej pracy.
Mechanik próbował ogarnąć temat i spradził kompresję:
lewa strona
1 cylinder 2
2 cylinder 3
3 cylinder 7.7
lewa str
1 cylinder 8,5
2 cylinder 11
3 cylinder 12,5
Drogie Bravo! co robić?? ;)
Tak poważnie pytam, zdejmować głowicę, regenerować, szukać silnika? (koszta koło 4500 i nie wiadomo co się kupi).
Czy po takiej regeneracji powinno być okej, czy w tych jednostkach coś może być "bardziej"? "gorzej"?
Może ktoś miał podobną sytuację i rozwiązał jakoś sprytnie problem?
Może rozrząd jest przestawiony? wiem że to łańcuch, więc jakby miał się przestawić to chyba byłoby słychać (a silnik jak już wspomniałem podczas pracy chodził cicho)?
pozdrawiam


Na górę
Post: pn maja 02, 2016 7:05 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Warunkowo zaakceptowany.
A teraz zapraszam do powitalni!

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz cze 05, 2016 3:12 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: ndz maja 01, 2016 5:56 pm
Posty: 4
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2006
Obrazek<br />Obrazek<br />Obrazek<br />Obrazek<br />no wiec sprawa wygląda tak :)<br />głowice są w naprawie juz, wygląda ze nic więcej nie uległo uszkodzeniu. właśnie wybieram olej- chyba będzie to 5w40 (taki był lany wcześniej) pewnie castrol. nie wiem czy jest sens w coś droższego się pakować-wymian zawsze pilnuje.<br />rozrządu nie wymieniam-mechanik odradza, mówi ze ten wygląda jak nowy łyżwy nie wyślizgane, wiec nie ma sensu. trochę się z tym gryzlem, ale nie mam powodów by mu nie ufać, poza tym wymienić z dobrego na jakiś chinski to tez może być średnie rozwiązanie. w każdyma razie na teraz odpuszczę. <br />wymieniam jeszcze świece i zobaczymy.<br />tak myślę czy da się jakoś zapobiec w przyszłości takiej degradacji głowic na gazie? jakiś system lubryfikacji, dodatki do paliwa czy coś? regulacja luzów zaworowych ?<br />poprzedni właściciel zrobił około 45 tys i taki efekt mam teraz ja... ;)<br />pozdro<br /><br />Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: czw paź 27, 2016 6:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 13, 2013 9:47 pm
Posty: 50
Lokalizacja: Wawa
Z jakim efektem zakończył się remont?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl