gutek.a4 pisze:
Co to duty cycle i jak to sprawdzić, kręcenie śrubką tą na przepustnicy, wnioski mam takie, mój isc jest spalony, a ten co go kupiłem działa dziwnie
Śrubką na przepustnicy nie należy kręcić - ustaw ją tak jak każe manual.
Sprawdzanie duty cycle było opisywane w manualu (przynajmniej do samuraia).
Najlepiej mieć oscyloskop.
A jak nie ma, to zwykły
analogowy woltomierz - przetworzy ci współczynnik wypełnienia na napięcie, czyli przy 50% będzie mniej więcej połowa napięcia w instalacji auta. Tanie cyfrowe multimetry mogą się pogubić z odczytami.
Duty przy regulacji ISC powinno się zmieniać w granicach 20-70% (czyli uśrednione napięcie około 2,4-8,4V). Jak stoi na jakiejś skrajnej wartości, to znaczy że jest poza zakresem regulacji i masz gdzieś jakiś mechaniczny problem.
Jeszcze jedno:
Ustaw też TPS z powrotem wg manuala, bo komputerowi może się wydawać że cały czas gazujesz.