suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest wt maja 07, 2024 7:49 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob mar 07, 2009 5:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2008 8:47 am
Posty: 342
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Z tego co ja kojarzę to pod śrubami nie ma żadnych uszczelek - uszczelka pokrywy omija śruby które są poza nią na "zewnątrz".
Przynajmniej tak jest w 16v.

_________________
Na czarne: Toyota Corolla AE92 Si 1,6 16v 1991r
VOLVO V70 2,4 LPT 1998r.
Na "nieczarne": BRAK :(


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 5:39 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
ja wymieniałem tą uszczelkę ... albo trafiłem pechowo albo szajs kupiłem. Za drugim razem, jak zaczęło ciec, kupiłem znowu nową i zaatakowałem dodatkowo silikonem czerwonym ;-). Dzięki doświadczeniu z nissana trzyma już 20 tys. km :D.
Możesz zrobić tak:
- zdejmij pokrywe
- wywal starą uszczelkę (nawet jak jest nowa)
- wyczyść pokrywę i głowicę (np. benzyną)
- wyczyść jeszcze raz
- i jeszcze raz
- posmaruj silikonem rowek na pokrywie, włóż _nową_ uszczelkę
- posmaruj cienko silikonem głowicę
- złóż całość, włóż śruby i skręć _lekko_
- poczekaj jeden dzień i dokręć śruby
i gotowe :)

.. może druciarstwo i silikoniarstwo, ale działa ;-)

... może jak by kupić oryginalną uszczelkę, mieć prostą pokrywę (kto wie co z nią ktoś wcześniej robił) to by było szczelne z samą uszczelką ... może :P

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 6:07 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
a zamiast robic gumowe podkładki na śruby(bo to chyba o śruby chodzi a nie pokrywe :roll: )moze lepiej miedziane :mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 6:19 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Moze założ oringi na sruby :roll:


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 8:32 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
powiedz, jak to jest, że masz dobrą uszczelkę i trzyma "zajebiście" a "leci ze śrub", toż uszczelka ma temu zapobiegać ...

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 9:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
piotrk pisze:
powiedz, jak to jest, że masz dobrą uszczelkę i trzyma "zajebiście" a "leci ze śrub", toż uszczelka ma temu zapobiegać ...



jako ze to aluminium, to mysle ze sruby były za mocno dokręcone i zrobiły dziure na wylot w głowicy a olej dostaje sie po gwincie do góry :roll:
mam to samo w oplu :mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 10:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Olej to...Tam nie ma ciśnienia, nie wyleci Ci dużo, tylko się trochę "spoci"...Wiesz w ilu miejscach mi się poci? :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 10:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A no jeśli tak, to rzeczywiście :| Nie ciekawie... :cry:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 11:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 08, 2009 1:41 pm
Posty: 544
Lokalizacja: okocim-rogal
stashek pisze:
kosciej pisze:
Olej to...Tam nie ma ciśnienia, nie wyleci Ci dużo, tylko się trochę "spoci"...Wiesz w ilu miejscach mi się poci? :mrgreen:


wlasnie ze nie :evil:
kapie mi z czestotliwoscia kropla na 10 sekund :evil: :evil: :evil: musze zrobic mini uszczelki na sruby.
rano mam mini kaluze olejowa pod autem a obudowa sprzegla jest cala mokra. no i kapia pojedyncze krople na dwuruke i smierdzi :mrgreen: :mrgreen:



spróbuj z podkładką miedzianom i ewentualnie zapodaj krutsze sruby :roll: coby luz zniwelować
:mrgreen:

_________________
1.6 8v cabrio
lift 4 cale
body 2 cale
MATADORY 235/75/15 na alu
FEDIMA X... E... 31/10.5/15
zapasowka odbita na klapie:(
---------------------------


Na górę
Post: sob mar 07, 2009 11:33 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
napisz może jeszcze, jaki silnik i jaki wóz, bo pewnie to nie jest silnik G16B wnioskując z tego co piszesz :roll:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: ndz mar 08, 2009 9:30 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A może wymień te śruby na nowe?

Bo jak sobie spojrzałem u siebie to rzeczywiście powinna uszczelka pod pokrywą uszczelniać 8)

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn mar 09, 2009 11:09 am 
Sciąg to wszystko wyczyśc odtłuść i skręć na tej uszczelce, na silikonie dio silników czy to czewony czy czarny jak Ci pasuje. I powinno robić. A koło śrub daj go więcej. Pozdr


Na górę
   
Post: pn mar 09, 2009 10:51 pm 
baran jesteś i tyle :mrgreen: sam sobie przeczytaj "brak mi słów" jak byś miał pojęcie o mechanice to byś nawet takiego tematu nie poruszył. Wielki znawca tez mi ...


Na górę
   
Post: wt mar 10, 2009 10:45 am 
Mususz osadzić pokrywe i te plastikowe podkładki na silikonie na docisk ty dentko.... :lol: i prosze nie neguj (przynajmiej) mnie tak od razu może jestem nowy i nie wiem kim Ty tu jesteś. A jak radze to radze i napewno nie z dupy. A za barana moge :P przeprosić . Pozdrowienia.


Na górę
   
Post: wt mar 10, 2009 10:54 am 
dobra masz racje złe zrozumienie to silnik 1.6 8vwez silikoni osadz same podkładki na nim poczerkaj 15-20 min i dociąg śrubami.Ten silikon to tez guma tyle że odporniejsza na panujący klimat :wink: silnikowy.I powinno robić.


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl