suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 8:31 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn wrz 26, 2016 10:11 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 13, 2014 7:21 am
Posty: 35
Lokalizacja: Dębica
Witam,
Mam problem z moją vitarką. Po przejechaniu bezawaryjnie 60 tys km auto nagle przestało pracować na benzynie. Na gazie pali i jeździ bez problemowo. W pierwszej kolejności odkręciłem przewód przed filtrem paliwa. Przy próbie odpalenia z przewodu trysnęła benzyna więc pompa paliwowa sprawna. Wymieniłem przy okazji filtr paliwa. Odkręciłem przewód zaznaczony na zdjęciu. Idąc za przewodami wywnioskowałem , że to przewód zasilający wtrysk. Przy odkręconym przewodzie druga osoba próbowała zapalać na benzynie. Z przewodu nie poleciała ani kropelka. Myślałem, że zatkany przewód, ale po przełączeniu na gaz silnik zaczął pracować, a z przewodu zaczęła "ciurkać" benzyna.
Gdzie szukać problemu?
-Może jakiś zawór od podawania benzyny montowany przy LPG się zaciął? Jak on wygląda. Instalacja mieszalnikowa lovato.
-Czy przewód na zdjęciu faktycznie jest zasilający?
-Czy to normalne ze przy pracy na lpg z tego przewodu leje się benzyna?

Pozdrawiam SZ


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
Suzuki Vitara Cabrio 1.6 8v '90 + LPG - na etapie reanimacji :)


Na górę
Post: pn wrz 26, 2016 11:35 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
To jest główny przewód zasilającay PB.
Pompa paliwa powinna cały czas pracować, nawet przy jeździe na LPG, ale nie otworzy się wtryskiwacz bo jest wyłączony. Jest to zrobione po to zeby przełączanie podczas jazdy z LPG na PB odbywało się płynnie. Inaczej napełnienie przewodów zajmowało by kilka sekund. W zbiorniku jest zawór zwrotny PB który zapobiega cofaniu się paliwa. raczej nie montuje się żadnych zaworów do benzyny przy zakładaniu LPG, ale fantazja gazowników jest niezbadana...

Przy okazji - masz TPSa założonego na odwrót, brakuje ci podciśnień w tym silniku, nie podłączony jest zawór powietrzny i brakuje sterowania EGR.
Ładna kastracja.

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: pn wrz 26, 2016 12:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 13, 2014 7:21 am
Posty: 35
Lokalizacja: Dębica
Tylko, że przy przełączeniu na PB z przewodu nie sączy się benzyna, a przy przełączeniu na Lpg tak. :)

Podciśnienia rozumiem te do sterowania EGR ? Urwał mi się odpowietrznik więc usunąłem je wraz z EGR. Polecono mi tak i tak zrobiłem 50 tyś km temu. Zawór powietrzny - rozumiem ISC? Odpięty bo nie działa :P Co do TPSa to nie ruszałem go od kupna samochodu. Nawet nie wiedziałem, że jest źle. Rozumiem, że ma być przewodami do góry ? Łopatologicznie go odwrócić ? Nie zaburzy mi pracy na lpg ?

Przez 3 lata otwieranie maski kończyło się na sprawdzaniu płynów , wymianie filtrów i zmianie oleju. Nie było potrzeby grzebania. PB używam do odpalenia samochodu i rozgrzania. Później jeżdżę cały czas na lpg. Widzę, że trzeba będzie się pobawić. Viertarka u mnie w domu to wól roboczy - pasuje żeby jeszcze popracowała :D

_________________
Suzuki Vitara Cabrio 1.6 8v '90 + LPG - na etapie reanimacji :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl