suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Vitara 1.6 8v niedogrzewa/termostat i wiskoza nowe http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=16854 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | stpcinek [ ndz paź 30, 2016 8:28 pm ] |
Tytuł: | Vitara 1.6 8v niedogrzewa/termostat i wiskoza nowe |
Cześć może macie pomysł czemu moja vitarka nie dogrzewa silnika do tego stopnia żemam zimno w srodku. Z nawiewów wieje ciepłe powietrze ale ledwo co. Nagrzewnica jest ok bo jak przytrzymam palcami wiskoze to temperatura rośnie i w srodku jest duzo, duzo cieplej. Wymienione zostały: - termostat (nowy trzyma taka temp. jak i stary, na pewno jest prawidlowo zainstalowany) - wiskoza - wskaznik temp cieczy kolo termostatu nowy. Termostat sie otwiera idzie do prawie polowy skali temperatura na liczniku i po chwili wraca do 1 kreski po lewo. Dodam ze ile wleje plynu chlodniczego do zbiorniczka to caly czas znika i nie wywala go z powrotem. (uszczelka pod glowica jest ok, nie ma masła pod korkiem i nie bąbluje) Auto przy najwiekszych katach w terenie w ogule sie nie przegrzewa. Moze ktos ma jakies pomysly bo mi sie skonczyly? |
Autor: | mirugsi [ ndz paź 30, 2016 9:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Vitara 1.6 8v niedogrzewa/termostat i wiskoza nowe |
Miałem kiedyś taki numer że po założeniu nowego termostatu-zamiennika dalej była kicha, następnie kupiłem oryginał i problemy zniknęły. Natomiast ubywanie płynu dobrym objawem nie jest, może gdzieś jest nieszczelność, zapowietrza się układ i powstaje problem z grzaniem. A co do uszczelki pod głowicą, to że silnik się nie gotuje i nie miesza się woda z olejem, nie wyklucza tej usterki, może to dopiero początek końca, ale to raczej najmniej możliwe. Zaczynał bym od spraw najprostszych ![]() |
Autor: | kriston [ ndz paź 30, 2016 9:54 pm ] |
Tytuł: | Re: Vitara 1.6 8v niedogrzewa/termostat i wiskoza nowe |
Poszukaj wycieku płynu z układu,jak nie ma ciśnienia w układzie to będzie słabo grzał,tym bardziej że ubywa ci płynu. Mi kiedyś uciekało przez zkorodowane użebrowanie chłodnicy. Może też korek na chłodnicy masz nie szczelny i nie utrzymuje ciśnienia. Temperatura powinna utrzymywać się w połowie skali przez cały czas kiedy już silnik się zagrzeje. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |