suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 6:14 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 08, 2016 9:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: ndz sie 30, 2015 10:39 am
Posty: 21
Lokalizacja: UK
Silnik: DW10ATED RHW
Model: XL7
Rok prod.: 2004
Witam wszystkich. Myslałem że już rozpracowałem hdi-ka a tu niespodzianka. Po swapie silnika z jednej vitary do drugiej wystąpił problem z doładowaniem. Wygląda to jak by kalkulator wtrysku odcinał turbo okolicach 1600obr czyli jak tylko zaczyna coś ładować. Wskazówka na zegarze idzie lekko w góre do może jakis 0.2bar i odcięcie. Jak narazie sprawdziłem okablowanie, podmieniłem zawór n75, podmieniłem kalkulator wtrysku, sprawdziłem wszelkie podcisnienia i podłączenia, podciągnełem dodatkową mase do kalkulatora. Po podaniu podcisnienia bezposrednio na turbo doładowanie sie pojawia tak jak powinno. Klapki w dolocie ok. Ręce mi już opadają bo auto jest mi potrzebne dzień w dzień, miał być szybki swap bez komplikacji a wyszła taka lipa że jak jade do roboty to kierowcy za mna rozkładaja gazety lub przegladaja fb w oczekiwaniu aż wczłapie sie pod górke 8)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl