suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 1:42 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprzeglo 1,9 td
Post: sob lis 12, 2016 7:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
Witam, mam zalozone nowe kpl sprzeglo valeo, 200mm srednicy po zmianie turbiny, pompy, wtryskiwaczy i zestrojeniu tego wszystkiego przy doladowaniu 1 bar sprzeglo lekko sie slizga na pelnym bucie. Jest jakis sprawdzony patent na wieksze/mocniejsze sprzeglo, pasuje od czegos ?? Spieka raczej wykluczam, bo auto jezdzi na codzien.

Pozdrawiam


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 7:16 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
Eee no raczej chyba kwestia regulacji. :roll:
Aż taki moment obrotowy jest że nie nadąża na skrzynię przekazać ?
215 z vitary? Może z 2.0 r4 albo v6 podejdzie?

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: sob lis 12, 2016 7:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
NuVo pisze:
Eee no raczej chyba kwestia regulacji. :roll:
Aż taki moment obrotowy jest że nie nadąża na skrzynię przekazać ?
215 z vitary? Może z 2.0 r4 albo v6 podejdzie?


Stare slizgalo wiec zmienilem, regulacja ok, moge popuscic linke ze biegi nie chca wchodzic a i tak slizga szczegolnie 4ty i 5ty bieg. Nie wiem co wyszlo z tego motoru, na rolkach nie bylem ale na drugim biegu leci bokiem na 30tkach po asfalcie :mrgreen:


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 1:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
ja do longa 1.6 16v wsadziłem 215mm aisin, siadło bez kłopotu,,


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 2:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
mirugsi pisze:
ja do longa 1.6 16v wsadziłem 215mm aisin, siadło bez kłopotu,,


Ciekawe czy na moje kolo zamachowe siadzie, nie bardzo chce unieruchomic auto, jest jeszcze sprzeglo od v6, 225mm i 20 zebow, ciekawe czy sie zmiesci i spasuje na zamach


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 3:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
Nie wiem co wyszło z Ci wyszło z tego silnika ale ja po swapie 1.9 tdi z vw założyłem sprzęgło z 16v 215mm i zero poślizgu.
Nawet jak z 3 ruszam to nie ślizgnie.


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 3:49 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
abuk pisze:
Nie wiem co wyszło z Ci wyszło z tego silnika ale ja po swapie 1.9 tdi z vw założyłem sprzęgło z 16v 215mm i zero poślizgu.
Nawet jak z 3 ruszam to nie ślizgnie.


Zostaje jeszcze opcje ze nie motor szalowy, tylko stare sprzeglo mialo dosc a valeo to syf :mrgreen: Ile masz koni w tym tdi ??


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 5:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
wiesz że nie wiem. oryginał miał 90, teraz doszły wtryski 216 i pompa z mastera z większymi sekcjami (na forum vw powiedzieli że można go w tej konfiguracji na 190 wystroić ale napędy vitary tego nie przeżyją raczej :mrgreen: )


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 5:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
abuk pisze:
wiesz że nie wiem. oryginał miał 90, teraz doszły wtryski 216 i pompa z mastera z większymi sekcjami (na forum vw powiedzieli że można go w tej konfiguracji na 190 wystroić ale napędy vitary tego nie przeżyją raczej :mrgreen: )


Czyli moge smialo oddac valeo do reklamacji :mrgreen: i szukac sprzegla od 16v o ile spasuje do mojego zamachu.

Pozdro


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 8:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
wyjmij tarcze i daj okuć kewlarem jeśli docisk jest dobry. Ja też tak planuje zrobić. U nas jest to koszto około 120 zł. Myśle że nie będzie ślizgać a komfort jady wiele się nie zmniejszy.


Na górę
Post: ndz lis 13, 2016 8:37 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 20, 2009 7:49 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Łańcut
abuk pisze:
wyjmij tarcze i daj okuć kewlarem jeśli docisk jest dobry. Ja też tak planuje zrobić. U nas jest to koszto około 120 zł. Myśle że nie będzie ślizgać a komfort jady wiele się nie zmniejszy.


Sprzeglo jest nowe za kilka stowek, oddam je w diably do carsu a bawil sie bede z uzywka za 100 czy 150 :mrgreen: zreszta wyglada na to ze tu wlasnie sprezyna docisku nie robi, do tego jeszcze poszarpuje przy ruszaniu.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl